X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קנו מדויטשה טלקום בניני משרדים וישכירו חזרה בתשואה של 8% שלש משפחות השתלטו על החברה ב- 3 מיליון דולר פרשקובסקי יוכל להלוו עד 20 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת דירקט קפיטל, בבעלות משפחות פרשקובסקי, בן האמו ורקח, קנתה, עם שותפים. מחברת דויטשה טלקום, 3 בניני משרדים בגרמניה, ב- 35 מיליון דולר. הבנינים משמשים כמשרדים איזוריים של דויטשה טלקום, והיא התחיבה לשכור אותם ל- 10 שנים, עם אופציה להארכה, בדמי שכירות שיתנו תשואה של 8%.
דירקט קפיטל הקימה לצורך העיסקה חברה-בת בגרמניה, שבה יש לה 64%, ולשותפים לא-קשורים 36%. חברת להמן ברדאס מממנת את עיקר העיסקה, בהלוואה לטווח ארוך.
שלושת המשפחות רכשו לפני 3 חדשים 60% ממניות דירקט קפיטל, ב- 3 מיליון דולר. הבעלות על החברה בנויה כיום כך: משפחת אריה פרשקובסקי (קבלן ותיק בראשון לציון ובת"א) 30%, המשקיע השוויצי ג'ו בן האמו 22%, משפחת שמעון, דוד ומשה רקח ממילאנו, איטליה, 8%.
יתר המניות נמצאות בידי בעלי השליטה הקודמים, אורי רוזין ויוסף גופין, וכן בידי הציבור בבורסה. לקבוצת פרשקובסקי יש אופציה לקנות בעתיד 23% נוספים ממניות דירקט, אך לקבוצת רוזין-גופין יש אופציה לקנות 8% בחברה, כדי לשמור על מעמדה בחברה.
העסקים המשותפים של פרשקובסקי ורקח
משפחות פרשקובסקי ורקח היו בעבר שותפות במגרש בראל"צ מערב, מול קניון הזהב. ב- 1994 מכרו שתי המשפחות את המגרשים לקרדן נדלן, שבנתה עליו את בית המשרדים של יו.אם.איי.
דירקט קפיטל היא גם בעלת חברה-בת, שבבעלותה 60% בבנין לאחסנה בן 6,000 מ"ר בברוקלין, ניו יורק, ששוויו מוערך ב- 6 מיליון דולר. התכנית היא להפוך אותו לבית מגורים בן 56 לופטים. לקבוצת רוזין-גופין יש אופציה לקנות מניות נוספות בחברה-הבת בכ- 1 מיליון דולר, כדי לשמור על שליטתה בחברה זו.
פרשקובסקי מונה באחרונה ליו"ר ומנכ"ל דירקט קפיטל. הוא יוכל להלוות לחברה עד 20 מיליון דולר, ברבית ליבור ועוד 2%. הלוואה זו עשויה להניב לו רווחים ניכרים. כן יקבל דמי ניהול של 10,000 דולר לחודש. רוזין-גופין יקבלו דמי ניהול של 5,000 דולר לחודש. כל קבוצה תקבל גם מענק בגובה 7.5% מהרווח לפני מס.
דויטשה טלקום מוכרת נדל"ן
העיסקה היא המשך למדיניות דויטשה טלקום בשנה האחרונה, למכור נדל"ן ולהפוך מבעלים לשוכרת. בראשית השנה מכרה החברה לקבוצת דלק נדל"ן, אלקטרה נדל"ן ויגאל אהובי 7 בניני משרדים בערים הגדולות של גרמניה, בכ- 320 מיליון דולר. בחודש יוני מכרה לחברת סאמיט הישראלית 22 בניני משרדים קטנים יותר, בכ- 220 מיליון דולר. יתכן מאוד, שהחברה מכרה בניני משרדים גם לחברות לא-ישראליות, ואין על כך דיווח בישראל.
דויטשה טלקום דיווחה באחרונה על רווחיות גבוהה, 1.2 מיליארד דולר ברבעון השני. החברה מכרה את חלקה בחברת טלפון סלולרי רוסית, אך רכשה חברה אוסטרית. החברה היא אחת מחברות התקשורת הגדולות והמובילות בגרמניה ובאירופה.

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
תספק לחברת נפטון האמריקנית סוללות ליתיום למוני מים    ההסכם - לתקופה של ארבע שנים
ברוך לוי
מדובר בהנפקה לציבור של אגרות חוב סחירות    את ההנפקה תוביל דיסקונט חיתום והנפקות בשיתוף עם כלל פיננסים חיתום
ברוך לוי
מרחיבה את נוכחותה בעולם עם מינויו של אוהד פינקלשטיין, מומחה בטכנולוגיה, יזם ומקדם ריווחיות עסקית חיובית בעל מוניטין, שיוביל השקעות בין-לאומיות של קרן הון סיכון
ברוך לוי
כך הגיבו ב"דן אנד ברדסטריט" על החלטת המפקח על הבנקים לאפשר תקופת הסתגלות של 6 חודשים לאיסור החריגה מאשראי    תחזית החברה: 25% מהעסקות, שיבוצעו במשק ברבעונים הראשונים של 2006, ישולמו בפיגור    שיעור חברות בסכנת סגירה ינוע בין 21.5% - 25%
אלעזר לוין
תקנה עד 190 דונם ב-27 מיליון דולר    פרוייקט ב- 190 מיליון דולר    קרדן מימשה בורשה ב-22 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il