X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שארפ: זה פשוט לא היה הערב שלנו קפטן מכבי ת"א נשמע מאוכזב מאוד מההפסד 92:86 לריטאס וילנה מאמן ריטאס: אני גאה בניצחון הזה כי לא קל לנצח את מכבי אצלה בבית
▪  ▪  ▪

אווירה מאוד שקטה היתה בחדר ההלבשה של מכבי ת"א בסים משחק ההפסד 92:86 לריטאס וילנה. קפטן מכבי,
מאמן מכבי, פיני גרשון, אמר בסיום: "לא הצלחנו לנצח את ההגנה שלהם למרות שאם היינו עושים כמה סלים מתחת לסל, אולי היינו מנצחים, אבל המשחק לא היה נראה אחרת. הם שיחקו יפה מאוד כמו שהם עשו בכל משחק חוץ ואנחנו לא ידענו לנצל את המומנטומים שהיו לנו ולעבור להוביל. בכל פעם שהיינו בשיוויון החטאנו זריקות נוחות וזה בטח תלוי בקללת המשחק השישי...
"היו לנו כדורים ביד שברחו. התנגשנו אחד בשני. אולי זה מרוב שרצינו. העובדה שבאסטון וג′ימי קיבלו עבירות שלא מחוייבות מציאות בהתקפה מנעה מאיתנו לשחק עם הרכבים שאולי היו מונעים את הבעיה בריבאונד ההתקפה שלהם. כשמפסידים לא מתרצים. צריך לתת קרדיט לקבוצה שכבר ניצחה בברצלונה ופילזן. הם שמרו טוב. הם קבוצה מאומנת ומגיע להם כל הכבוד. הם גרמו לנו להיראות לא טוב. המצב שלנו נובע מחוסר ביטחון וביום רגיל עם מומנום כדורים היו נכנסים. היום החטאנו 20 ס"מ מהסל".
גרשון המשיך: "אולי מישהו ביורוליג החליט שהעונה צריכה להיות צפופה מה שגורם לעם ישראל דפיקות לב. מה שיכפר על הדרך שאנחנו משחקים בה, זו עלייה לשלב הבא ולא משנה מאיפה. השלב הבא זה כבר סרט אחר כי עד פברואר נצטרך להיות טובים".
דרק שארפ: "זה פשוט לא היה הערב שלנו. היה לנו פשוט מזל רע. דברים שבד"כ הולכים לנו, לא הלכו היום. אנחנו עובדים קשה".
לגבי השאלה איך יוצאים מהמצב הזה, אמר שארפ: "הדרך היחידה היא פשוט לעבוד קשה. כל ניצחון חשוב בשלב הזה. אנחנו צריכים לקחת כל ניצחון ולצאת מהמצב הזה". אולי ביזבזנו את המזל שלנו בשנתיים האחרונות. זה לא שאנחנו לא רוצים להצליח. אסור לנו להסתמך על מזל. כל אחד צריך להסתכל במראה ולבדוק איך הוא יכול לעזור יותר לקבוצה".
טל בורשטיין: "אולי נגמר לנו המזל, אבל זה גם דברים של פה שריקה, שם שריקה. אולי זה עודף מוטביציה ששני שחקנים הולכים לריבאונד והכדורים בורחים לנו מהדיים. אסור לנו לתלות את המשחק במזל ולהמשיך לעבוד ולתקן את הטעויות שלנו. יכול להיות שזה כדור שלג של חוסר ביטחון או מזל כי אלו דברים שלפני שנה ושנתיים ניצחנו בשנייה האחרונה ועכשיו זה לא קורה. יש לנו שחקנים מנוסים וטובים ואני בטוח שנצליח לחזור לעצמנו".
מייסיאו באסטון, שנראה על סף בכי: "כבר היו לנו ימים טובים יותר. זה לא שלא מגיע לנו לנצח, אבל השנה יש קבוצות טובות מאוד שבאות מאוד רעבות. הם כבר הוכיחו שהם קבוצה מצויינת כי הם ניצחו כבר בפילזן בוברצלונה. הם פשוט שיחקו יותר טוב היום. אנחנו צריכים להרים את הראש, להמשיך להילחם ולא לתת להפסד הזה להאט אותנו כי כבר בשבוע הבא יש לנו משחק מאוד חשוב בברצלונה".
מאמן ריטאס וילנה, נוואן ספחיה: "אני מאוד גאה בניצחון הזה כי לא קל לנצח את מכבי במיוחד אצלה בבית. שיחקנו בצורה עקבית במשך כל המשחק ולא ויתרנו. התכוננו מצויין. אנחנו בכושר טוב ורוצים להמשיך אותו כמה שיותר. מכבי צריכה זמן כי אנחנו עדיין בשלב הראשון וכשיגעו השלבים המכריעים הם ישחקו טוב יותר"
מכבי ממשיכה לאכזב - הפסידה בבית לריטאס
מכבי ת"א הפסידה לריטאס וילנה המפתיעה 92:86 במסגרת המחזור השישי של היורוליג. מכבי המשיכה להיראות רע כמו במשחקים הקודמים וריטאס המשיכה את היכולת שלה מהמשחקים האחרונים. לא במקרה הליטאים ניצחו את פילזן בשבוע שעבר. היום מחזיקת גביע יול"ב הראתה למכבי שניגוד למילאנו אם נותנים לה אז היא לוקחת.
וולי סולומון שוב היה חלש עם 7 נקודות בלבד ויותר הפריע למכבי מאשר עזר. ניקולה וויצ′יץ′ היחיד שבלט אצל הצהובים עם 25 נקודות. פארקר סיים עם 18 נקודות.
מכבי ירדה למאזן 3:3 ורשמה את הפסדה הראשון בבית. אלופת אירופה רחוקה עכשיו שני נצחונות מאפס פילזן בבית 2. ריטאס עלתה למאזן 2:4. בשבוע הבא תתארח מכבי ת"א אצל ברצלונה.

תאריך:  09/12/2005   |   עודכן:  09/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
כוחות הביטחון הסוריים חיסלו אמש שמונה טרוריסטים איסלאמיים בעיירה מצפון לדמשק    בפעולה השתתפו מסוקי קרב אשר הפציצו את הבית בו התבצרו פעילי הטרור בדומה לשיטות הפעולה של צה"ל במסגרת הסיכול הממוקד
שלומי דיאז
כן חשוד בביצוע מעשה מגונה בקטינה נוספת    העסיק אותן בעבודות ניקיון בביתו ובבית הכנסת    סיפר להן שמדובר "בהליך ריפוי"
עומר שיקלר
בצה"ל ממשיכים את התחקירים לבדיקת נסיבות רציחתו של סמל ניר כהנא שנדקר למוות במחסום קלנדיה    נדקר במהלך בידוק של המחבל
יהונתן דחוח-הלוי
אום נידאל שהתפרסמה כאם הפלשתינית הראשונה שעודדה ושלחה את בנה בן ה-17 לפיגוע התאבדות רצה לבחירות לפרלמנט במסגרת הרשימה של החמאס - היא נתפסת כנכס אלקטוראלי בזכות הפופולאריות הרבה לה היא זוכה בציבור
יואב יצחק
התביעה הוגשה בארה"ב    התובעים הינם אזרחים פלשתינים שנפגעו או שאיבדו בני משפחה בהפצצה של מטוס חיל אויר בעת חיסול סאלח שחאדה בעזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il