X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאומי כיכב ברשימת החברות בכותרות העיתונים היומיים בנובמבר מוביל בהפרש גדול עם אזכורים ב-374 כותרות וכותרות משנה היה במקום השני בחודש שעבר הנתונים: מ"יפעת מחקרי מדיה מתקדמים"
▪  ▪  ▪

בראש טבלת החברות המוזכרות בכותרות העיתונים ניצב בנק לאומי במקום הראשון. הוא מוביל את הטבלה עם אזכורים ב-374 כותרות וכותרות משנה. בנק לאומי עולה מהמקום השני בחודש שעבר אל המקום הראשון החודש.
הנתונים מגיעים מחברת "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים" מבית "יפעת", המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות - כי הכותרות קובעות!". החברה מציגה את הדירוג החודשי העוקב אחר אזכור החברות במשק בכותרות העיתונות היומית. הדירוג כולל ניתוח הופעות החברות המסחריות בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית (ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, גלובס, יתד נאמן, המודיע והצופה) לחודש נובמבר. הדירוג אינו כולל גופי שידור וחברות ממשלתיות.
עיקר האזכורים של בנק לאומי הופיע בהקשר של השלמת תהליך ההפרטה המדובר וזכייתה של קבוצת סרברוס גבריאל האמריקנית במכרז המניות שלו. תחומים בולטים נוספים בהם הופיע הבנק בכותרות: רכישת בנק יורום הרומני, מכירת קופות הגמל של הבנק, הטבות של מאות מיליוני שקלים לעובדי הבנק בגין ההפרטה ועוד.
במקום השני ובפער כותרות ניכר ממוקם בנק הפועלים אשר יורד מהמקום הראשון בחודש שעבר עם אזכורים בכ-181 כותרות וכותרות משנה. הנושאים הבולטים בהם אוזכר הבנק בכותרות: מכירת פק"ן, עלייה ברווחי הפועלים שוויץ, כוונה לרכישת מניות מסלקום, רכישת 11% ממניות דלק נדל"ן ועוד.
במקום השלישי בטבלת הכותרות ממוקמת החודש סלקום שלאחרונה לא מפסיקה לייצר כותרות. סלקום מאופיינת בתדמית מעורבת ועולה לכותרות בשל הניסיון של IDB למכירת אחוזים מהחברה, היערכות לגיוס אג"ח בהיקף גדול, גיוס לקוחות במבצע 1+1, צמצום ההשקעה ב-I MODE, פרישות בכירים מהחברה ועוד.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים: "במקום התשיעי בטבלה ממוקמת קלאב מרקט החוזרת לעשות כותרות (שליליות). קריסת החברה מוזכרת בכותרות בשל ההשלכות שיצרה: פגיעה ברווחי תנובה וטמפו, קשר לקשיי סמי בורקס, התנגדות רשות המיסים להסדר הנושים של קלאבמרקט ועוד.
את הטבלה סוגרת חברת מייקרוסופט עם תמהיל הכותרות החיובי ביותר (60%) בשל השקת קונסולת המשחקים XBOX 360, הווינדוס הופכת למערכת ההפעלה הפופולארית לשרתים, החברה לראשונה בראש הדירוג של הפיננשנל טיימס ועוד.
יעקובי מוסיף כי מניית טבע היתה המנייה המוזכרת ביותר בכותרות ואילו החברה שהוציאה הכי הרבה הערכות מקצועיות בחודש נובמבר בכותרות היתה לידר ושות'.
הדירוג אינו כולל חברות ממשלתיות וגופי שידור.

תאריך:  11/12/2005   |   עודכן:  11/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
בבית חולים בילינסון נחנכה יצירה נוספת, של דני קרוון, המשלבת בין אמנות סביבתית למיצג לקהל המאושפזים    המגדל מתנשא לגובה של 26 מטר, קוטרו 5 מטר בבסיסו ו-7 מטר בחלקו העליון
ענבל אביב, הדר פרבר
סילבן שלום: כנראה בגלל הירידה בסקרים    שטייניץ: האופורטוניזם של מופז, כמו זה של פרס - המתמודדים על ההנהגה ועוברים למפלגה יריבה, מעורר שאת נפש    גדעון סער: מופז עשה טעות קשה כשחבר למפלגה שהדרך שלה היא לא דרכנו
מירב לוי
הרווח התפעולי של הרשת גדל ב-10 החודשים הראשונים של השנה ב-70%    הרשת מדווחת על עלייה בהזמנות לישראל המגיעות מהמערכות הבינלאומיות    עיקר הגידול - מתיירות עסקית ותיירות משפחות
יואב יצחק
מופז הודיע כי הוא מסכים להצטרף לקדימה    שרון הבטיח למופז תפקיד שר הביטחון אם ירכיב את הממשלה הבאה    תגובות חריפות על התנהלותו של מופז
אלעזר לוין
המחיר - 28.5 מיליון דולר    אמפא עמדה לקנות ורובינשטיין הפעיל זכות סירוב    העיסקה – לפי 1,900 דולר למ"ר    המגדל, בן 30 אלף מ"ר בדרך בגין בת"א, הושכר כמעט כולו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il