X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עיתון הארץ פרסם מסמך פנימי בו מצוין כי האיחוד האירופי מנהל מגעים עם החיזבאללה ואינו מכיר בו כארגון טרור
▪  ▪  ▪

משרד החוץ הישראלי מאשים את האיחוד האירופי בביצוע פעולות המנוגדות לחוק הבינלאומי בעקבות מגעיו עם אנשי החיזבאללה וכוונתו לקיים מגעים עם החמאס.
בעיתון הארץ דווח כי במסמך פנימי של משרד החוץ נכתב כי המגעים הללו מנוגדים לחוק הבינלאומי, אשר קובע כי אין לנהל מגעים מכל סוג עם ארגוני טרור. כל זאת לקראת הבחירות הקרבות לפרלמנט הפלשתיני. ישראל, כזכור, מתנגדת להשתתפות החמאס בבחירות. עוד צוין במסמך כי באיחוד האירופי לא מכירים בחיזבאללה כארגון טרור.
בחודש שעבר הודיעו באיחוד כי המגעים המתוכננים עם אנשי החמאס מצומצמים בלבד, לצורך ניהול תקין של הבחירות. ראש הממשלה שרון אמר: "השתתפות החמאס יכולה להביא לסופה של מפת הדרכים אם יהיה מצב שארגון טרור חמוש יהיה שותף פוליטי בשלטון הפלשתיני. אנו תומכים תמיכה מלאה במאמצי הדמוקרטיזציה של הנשיא, אבל לחמאס לא נעזור. לא נעזור לרוצחי יהודים גם אם הם ישתתפו בבחירות. בכל מקום בעולם לא היו נותנים להם להשתתף בבחירות. אפילו לפי הסכמי אוסלו אסור להם להשתתף בבחירות".
שרת החוץ האמריקנית, קונדוליזה רייס, אמרה במהלך ביקורה בישראל: "לא נקיים מגעים עם החמאס או הג'יהאד גם אם יהיו בשלטון. לא נשלים עם מצב שבו ארגוני הטרור יישארו חמושים וייקחו חלק בשלטון הפלשתיני. לזה לא נסכים".
עוד אמרה רייס, כי "פירוק תשתיות הטרור חיוני לשלום. אף ממשלה דמוקרטית לא יכולה לסבול ארגונים חמושים עם רגל בעולם הפוליטיקה ורגל במחנה הטרור". בכך התייחסה רייס לחמאס, אשר עומד לקחת חלק בבחירות למועצה המחוקקת הפלשתינית.

תאריך:  12/12/2005   |   עודכן:  12/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הפיצוץ אירע קילומטרים אחדים ממטה האו"ם החוקר את רצח אל-חרירי    מדיווחים ראשוניים עולה כי ישנם הרוגים    נסיבות הפיצוץ נחקרות    ככל הנראה ניסיון התנקשות
נוה יוסף
"לא נסתרה טענת העותרים לפיה יש אוכלוסיה שקיומה בכבוד נפגע ואין בפסיקה זו כדי לסתום את הגולל על עתירות שמתנהלות בימים אלה ועניינם הוא קיום בכבוד"
מירב לוי
בכוונת משרד הביטחון לרכוש 100 ג'יפים מתוצרת 'לנדרובר'    עלות ייצור ג'יפ ה'סופה' נמוכה בכ-45 אלף דולר    בהסתדרות דורשים ממופז לבטל את ההחלטה ולחדש את ההזמנות למפעל בנצרת    15 עובדים כבר פוטרו
יפעת גדות
חוקרים טוענים כי כל הכותרות עוצרות הנשימה, ההבטחות על אריזות המזון, והמחקרים הסותרים העוסקים בשאלה מה יכולים החומרים נוגדי חימצון לתרום לנו ומה לא, עלולים לפעמים לפגוע בבריאות יותר מאשר לסייע לה
הדר פרבר
תושבי חבל קשמיר הפקיסטני שנותרו חסרי בית בעקבות רעידת האדמה, פשטו על הספרייה הלאומית והציתו כ-10,000 ספרים כדי להתחמם בקור העז    בין הספרים שהושמדו - גם כתבי יד עתיקים וקוראן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il