X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת בתגובה לכוונת ההנהלה לגייס עובדים לשירותי בריאות כללית באמצעות חברות כוח אדם, על בסיס של עלות פלוס עמלה פרוספר בן-חמו: מדובר בהכרזת מלחמה של ההנהלה על ציבור העובדים שתוצאותיה יהיו חמורות ביותר
▪  ▪  ▪

ארגון עובדי קופת חולים "כללית" הודיע (יום ב', 12.12.05) על כוונתו להשבית את כל השירותים בקופה, בתגובה לכוונת ההנהלה לגייס עובדים לשירותי בריאות כללית באמצעות חברות כוח אדם, על בסיס של עלות פלוס עמלה.
בתחילת שבוע זה פרסמה חטיבת משאבי אנוש ומידע של שירותי בריאות כללית (ההנהלה הראשית), מכרז בקרב חברות כוח אדם, לאספקת עובדים עבור מחוזות הקופה, ההנהלות, בתי החולים, מרפאות, מכונים ויחידות אחרות של שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ. יש לציין, כי המכרז פורסם בעיתונות היומית.
פרוספר בן-חמו, יו"ר ארגון עובדי קופת חולים כללית, מזהיר כי "פעולה זו, משמעותה פיטורי אלפי עובדים והחלפתם בעובדי קבלן". לדבריו, מדובר בהכרזת מלחמה של ההנהלה על ציבור העובדים שתוצאותיה יהיו חמורות ביותר ואף עשויה להביא להחלפת ההנהלה הנוכחית.
במכתב ששלח בן-חמו להנהלת הקופה הוא אומר, כי "הפניה לחברות כוח אדם נעשתה בשעה שמתנהל מו"מ עם נציגות העובדים ועם העובדים ליישום החלטות לגבי מעמדם של עובדי דור ב', ושיבוץ עובדים וקידומם על-פי הסכמי העבודה. הפניה לחברות כוח אדם תוך כדי המגעים עם נציגות העובדים, מלמדת על חוסר יושר ומעשי רמייה של ההנהלה - שתכליתם להביא להחלפת עובדי הקופה למקצועותיהם בעובדי קבלן". במכתב נאמר, כי החל ממועד זה יתחיל הארגון בנקיטת אמצעים ארגוניים.
פרוספר עומד להודיע לחברות כוח אדם לא לענות למכרז, כל מי שיקנה את טופסי המכרז ויעשה הכנות לספק כוח אדם לשירותי בריאות כללית, יתקל בהתנגדותם של העובדים. לחברות כוח אדם לא יהיה כל סיכוי לשבור את חומת ההתנגדות שיציב בפניהם ציבור העובדים.
מדוברות שירותי בריאות כללית נמסר ל-Nfc בתגובה: "לא ברור לנו על מה מלין ארגון העובדים. מדובר במכרז להעסקת עובדים באמצעות חברות כוח אדם שנעשה בכללית מזה שנים רבות על-פי הסכמים קיבוציים ובכפוף להסדרים המקובלים במשק. מכרז זה נועד להבטיח את זכויות העובדים בכפוף להסכם עליו חתומה ההסתדרות עם חברות כוח האדם".

תאריך:  12/12/2005   |   עודכן:  12/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
התיקרויות בולטות: רמת בית שמש 23.5%, אילת 19.7%, הוד השרון 18.2%, ירושלים 17.8%, נתניה 15%, הרצליה פיתוח 15.4%, ראשל"צ 13.1%    מאות עיסקות בירושלים ונתניה    יציבות בצפון ת"א ורעננה    הוזלות באשדוד
הדר פרבר
מספר בני הנוער המשתמשים באינטרנט גדל ב-24% בארבע השנים האחרונות    87% מגילאי 12-17 משתמשים באינטרנט באופן קבוע
מירב לוי
רשלנות של מטיילים כמעט ועלתה בחייה של יעלה    שעות היא הסתובבה בלי יכולת לאכול ולשתות    מטיילים - שמרו על כללי הניקיון
נוה יוסף
העותרים דרשו להעביר מבית המשפט בתל אביב את הדיונים בהחלטה על הפעלת אולם אירועים בפרויקט, בלא היתר    הסיבה: נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, אורי גורן, מתגורר במתחם, ורעייתו מופיעה ברשימת המתנגדים להפעלה    הנשיא ברק: "מראית פני הצדק תימצא נפגעת אם נותיר את ההליך במקומו"
יפעת גדות
חוקרים מעלים את האפשרות של מעבר מטמוקסיפן לאחר טיפול של מספר שנים לתרופות מסוג ארומטאז אינהיביטור שנמצאו כמצילות חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il