X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת, בעקבות אסטרטגיית ההפצה ברשתות הפארם, בה נוקטת החברה
▪  ▪  ▪

רשת GNC המוכרת ויטמינים ותוספי מזון תסגור עד לסוף שנת 2005 את רוב רשת החנויות הקמעונאיות של החברה. זאת, בעקבות אסטרטגיית ההפצה ברשתות הפארם, בה נוקטת החברה.
תמי גלילי, מנכ"ל GNC-ישראל: "בעקבות אסטרטגיית ההפצה שנוקטת החברה מזה שנתיים נהנים היום לקוחות מותג GNC מזמינות מוצר גבוהה מאד ב- 200 נקודות מכירה פעילות ומצליחות ברחבי הארץ של רשת סופר פארם, רשת ניו-פארם, חנות ג'ימס ריצרדסון ובתי מרקחת מובילים. תפוצה מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. עד לתחילת השינוי לכיוון אסטרטגיית ההפצה ניתן היה למצוא את המוצר רק ב- 14 חנויות הרשת".
בהסבירה את הההחלטה אומרת גלילי: "לאחר שנרכשה רשת GNC-ישראל באוקטובר 2003, הבינו הבעלים החדשים של החברה - חברת איילקס מדיקל, כי במקום לקדם שני מותגים במקביל, האחד מותג ויטמינים GNC, והשני מותג רשת חנויות GNC, מוטב להשקיע בקידום מותג הויטמינים GNC. זאת על-ידי הגדלת נגישות המוצר בשוק, ופרסום מוצרים ספציפיים".
"החלטה זו", נמסר מהרשת, "בוססה לאחר שמבדיקת ענף הויטמינים ותוספי התזונה בישראל מצאנו כי - 35% מתוספי התזונה בישראל נמכרים ברשתות הפארם. החלטה אסטרטגית זו כבר מוכיחה את עצמה וברבעון השלישי 2005 עברה החברה לראשונה מאז הקמתה לרווח".
הצעד הראשון בכיוון אסטרטגיית ההפצה של GNC בוצע בינואר 2004 כאשר חתמה החברה על הסכם הפצה של מוצריה ברשת ניו פארם. במסגרת ההסכם העבירה GNC מספר מחנויות הרשת, לחנויות רשת ניו פארם בקניונים בהן היו חנויות לשתי הרשתות. כתוצאה מהצלחת צעד זה, החליטה GNC להעמיק את הפעילות בנושא ההפצה, וחתמה בחודש יולי 2005 על הסכם דומה עם רשת סופר פארם.

תאריך:  12/12/2005   |   עודכן:  12/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתבי טלספורט
דיוויד פדרמן הבהיר לברקוביץ′: אין סיכוי שתקבל הטבה בתנאים    ברקוביץ′ נעלב מאי ההודעה על ספסולו    מכבי ת"א לא התענינה הלילה בשלום החולה
עומר שיקלר
בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את הסכם הנושים של קלאבמרקט    תתאפשר מכירת הרשת לשופרסל
עידן יוסף
לבימאי דני לוי אין גבולות    על הפרק: קומדיה על הצורר הנאצי
מירב לוי
מכהן כיום קדנציה שניה כראש עיריית שדרות    הרבה להתראיין בתקשורת בנושא    הערב בגני התעורכה - ההצבעה על שינוי בתקנון הליכוד
יואב יצחק
הגיש בקשה לבית המשפט השלום בתל אביב    הפרקליטות מתנגדת בתוקף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il