X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
הפרלמנט ירחיב את סמכויות המשטרה כדי לטפל במשבר האלים ראש ממשלת אוסטרליה, ג'ון הווארד, כינה את הנעשה "חולשה" אך הכחיש כי מדובר במעשים אשר שורשיהם בגזענות
▪  ▪  ▪

נמשכת האלימות באוסטרליה, כשצעירים ממשיכים לתקוף תושבים בעלי חזות ערבית ולנפץ את חלונותיהם של מכוניות ברחוב, זה הלילה השני ברציפות (ג', 13.12.05).
בתגובה, הוחלט ברשויות האוסטרליות לתת למשטרה יותר סמכות לטפל במשבר. הפרלמנט בניו-סאות' וולס ייתכנס לישיבת חירום ביום חמישי כדי לאשר את הרחבת הסמכויות של המשטרה כאמור.
ראש ממשלת אוסטרליה, ג'ון הווארד, כינה את הנעשה "חולשה" אך הכחיש כי מדובר במעשים אשר שורשיהם בגזענות. מנהיגי הקהילה הערבית אמרו כי הכאוס יחזק את המתח הגזעי לאחר שהתקבלה הודעת טקסט סלולרית אשר הזהירה מפני פעולת תגמול של הקהילה הערבית והתקפות של ניאו-נאצים. אמש גינה רה"מ את האלימות אך אמר כי אינו מאמין כי גזענות התפשטה במדינה, וכי "תקיפת אנשים על בסיס הגזע שלהם, הופעתם החיצונית, האתניות שלהם, היא לגמרי אינה מקובלת...". הוא הוסיף, כי אינו עומד "לשים תג כללי של גזענות על הקהילה האוסטרלית".
כ-5,000 גברים, רובם שיכורים, שמו להם למטרה תושבים ככל הנראה ממוצא ערבי או מזרח-תיכוני בחוף קרונולה אמש, לאחר שהתפשטו שמועות כי נערים ממוצא לבנוני תקפו שני מצילים בתחילת החודש. המשטרה נאלצה להתמודד עם הצעירים האלימים באלות ובגז. צעירים מוסלמים פעלו בתגובה בכמה אזורים בסידני, תקפו את השוטרים באלות וניפצו חלונות של רכבים רבים. המשטרה מסרה, כי נעצרו 16 חשודים בארגון המהומות, בהם גם שני נערים בני כ-17.
מפקד המשטרה האוסטרלי, קרל סקולי, אף אמר כי "המשטרה הצליחה לזהות אלמנטים של ניאו-נאצים בקרב המתפרעים. לאנשים כאלה אין מקום בחברה האוסטרלית, הם שייכים לברלין של שנות ה-30. אני נחרד לגלות שיש בקרבנו אנשים עם כאלה דעות מכוערות".

תאריך:  13/12/2005   |   עודכן:  13/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סדאם חוסיין נתפס 15 ק"מ מתיכרית, עיר מולדתו, כשהוא מסתתר בתוך מחילת בוץ    לידו נמצאו כלי נשק ואקדח וסכום מסויים של דולרים
הדר פרבר
בפגישה עם ראש הלשכה המדינית של החמאס אמר: "הקיפאון המדיני בישות הציונית והנסיגה שלה ממקצת מהשטחים הכבושים בין הסממנים המעידים על תנועת השקיעה בה היא נמצאת"
עומר שיקלר
מערכת הביטחון אישרה שורה של הקלות על הסגר הכללי שהוטל על השטחים בעקבות הפיגוע בסמוך לקניון בנתניה בתחילת החודש
עומר שיקלר
כיהן בכנסת השביעית עד הכנסת העשירית מטעם סיעת המפד"ל
עידן יוסף
על הדקדנציה בחברה הערבית אמר "אין מה לקנות ממדינות ערב, משום שאינם מייצרים דבר. אין להם ולו מפעל, והדבר היחידי שהם מייצרים זה ג'יהאד"    על מערכת המשפט: "זוהי מערכת המשפט היחידה הממנה את שופטיה, ולא ממונה כשאר המדינות על-ידי העם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il