X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ערב ההכרעה בבג"צ בעתירת הקהילה החרדית בערד לאפשר לה להפגין נגד המיסיונרים בעיר, חושפים המיסיונרים בעלון פנימי: הפנינו אל המפכ"ל פניות נזעמות מחו"ל, ובזכות פניות אלה ההתנכלויות כלפינו פסקו
▪  ▪  ▪

בעוד שהקהילה החרדית בערד ממתינה בדריכות לפסיקת בג"צ בעתירה דחופה שהגישו, נחשפה בימים האחרונים על-ידי המיסיונרים עצמם פעילות קדחתנית מחו"ל שלדבריהם הביאה לבלימת ההפגנות על-ידי המשטרה.
העתירה של הקהילה החרדית בערד הוגשה נוכח איסור משטרתי גורף על קיום הפגנות שהתקיימו עד לאחרונה על-ידי אנשי הקהילה וארגון יד לאחים מול מעוז המיסיון בעיר.
בביטאון המיסיונרי "כיוון", שהגיע לידי יד לאחים, נכתב: "ההפגנות, הצעקות, האיומים, הקללות וההתנכלויות כלפי יהודים-משיחיים (כת נוצרית מסיונרית - ע.י.) ונוצרים החיים בערד נמשכים לסירוגין כבר יותר משנה וחצי. כל זה החל לאחר שנודע לארגון יד לאחים על בחור צעיר, תושב המקום, שהוטבל לנצרות. באותו זמן גם נפתח מועדון שחמט, ששילב בפעילותו גם חלוקת 'ספרות משיחית'. שני האירועים האלה הציתו את חמתם של פעילי יד לאחים, והם החלו להסית ולהתסיס את חסידי גור, שישיבה גדולה שלהם נמצאת בעיר".
הביטאון ממשיך ומספר: "אדישותה של המשטרה הניעה כמה אנשים לכתוב לידידיהם בחו"ל על המהומות בערד, ואלה החלו להפעיל לחץ על הממשלה לפעול למניעת רדיפות על-רקע דתי".
אחת הפניות היתה כתוצאה מפרסום קריאה למיסיונרים: "כיתבו למשרדי הממשלה: למשרד ראש הממשלה, למשרד לביטחון פנים, למשרד הפנים, למשטרה. אם יוצפו במכתבים מנוצרים מכל העולם, שמבררים ודורשים את ביטחונם של המאמינים המשיחיים בערד, לא יוכלו המשרדים האלה לומר 'לא ידענו' דבר על כך. כיתבו לסנאטורים שלכם. כל המצב הזה הוא עוול גדול ואלה שרודפים אותם הם לחלוטין רעים ופרימיטיביים".
הביטאון המיסיונרי מסיק: "רק לחץ של נוצרים הביא לתחילתו של איזשהו ניסיון לאכוף את החוק", זאת נוכח מכתב, שנשלח כבר בחודש יוני האחרון למפכ"ל המשטרה בו נאמר על ההפגנות, בין היתר: "כנגד אותם מתנכלים לא ננקטים שום אמצעים משמעותיים שימנעו מהם להמשיך בהתנכלויותיהם".
"נכון להיום", מספר הביטאון לקוראיו המיסיונריים, "מונעת המשטרה מן החרדים להפגין". אבל אותו ביטאון מוסיף: "ככל הנראה, יכריע בית הדין שאין זה מזכותה של המשטרה למנוע מקבוצות אנשים את הזכות להפגין. יש רק לקוות שבג"צ יטיל מגבלות כאלה שלא יאפשרו לחרדים למרר את חייהם של אחרים".
יו"ר יד לאחים, הרב שלום דב ליפשיץ, אמר בתגובה: "דברי המיסיונרים על פעולותיהם שלהם מדברים בעד עצמם. אנו מצפים להכרעת בג"צ".

תאריך:  13/12/2005   |   עודכן:  13/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הצליחו ללמד אנשים הסובלים מכאב כרוני לשלוט בכאב על-ידי התבוננות בסריקות מוח שלהם בזמן אמת
ניר וייס
"עצם ההשתהות נוטלת הרבה מטענת התביעה באשר לחומרה שבה היא רואה את מעשיו של הנאשם", קבעה השופטת רייך-שפירא בהחלטתה
גלית יצחק
כולסטרול הינו גורם הסיכון העיקרי למחלות לב וכלי דם    טרשת העורקים גורמת מדי שנה לכ-7,000 מקרי מוות, 2,000 מתוכם מהתקפי לב    האיגודים יוצאים במסע הסברה להגברת מודעות הציבור לנזקי הכולסטרול
עידן יוסף
התמונות מופיעות ברשת האינטרנט    ערוצי טלוויזיה שקיבלו את הצילומים דחו אותם על הסף    בין הצילומים - ארוחת ערב בה נראים הקברנים שרים
אלעזר לוין
המחיר - כ-1.5 מיליון דולר    ניהל מגעים גם עם חברת התיווך א.ר.א    לאפריקה-ישראל זכות סירוב ראשונה    גלזר וזוהר שקלו בעבר לקנות את אנגלו-סכסון אבל לא במחיר שנדרש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il