X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
מופז עשוי להפסיד את הבכורה:

דיכטר דורש את תיק הביטחון

מקורבים לרה"מ מספרים ל-Nfc כי "דיכטר מתנה את הצטרפותו לקדימה בקבלת תיק הביטחון" המשמעות: מופז יהיה לכל היותר השר לביטחון פנים
▪  ▪  ▪

בימים האחרונים מתקיימים מגעים אינטנסיביים בין ראש הממשלה, אריאל שרון, לראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר - אשר החליט השבוע לעכב את הצטרפותו הפומבית למפלגת 'קדימה'. כך מוסרים מקורבי שרון ל-Nfc.
הקשיים במשא-ומתן עם דיכטר התעוררו בעקבות פרישתו של שר הביטחון, שאול מופז, מתנועת הליכוד השבוע, וחצייתו את הקווים ל'קדימה', תוך הבנה משתמעת כי יישמר מעמדו הבכיר בתחום הביטחוני.
דיכטר העביר בימים האחרונים מסר תקיף לראש הממשלה, בו דרש למלא אחר ההתחייבות שניתנה לו על-ידי שרון למנותו לשר הביטחון בממשלה שיקים לאחר הבחירות. התנאי ברור: יש להעדיפו בכל תרחיש כשר הביטחוני הבכיר.
גורמים בסביבתו של שרון העריכו כי ראש הממשלה "יעניש" בדרכו האופיינית את מופז על האיחור בהצטרפותו, לקדימה וייטול ממנו את הבכורה בתחום הביטחוני. מופז, בראייתם, אינו ראוי לתיק הביטחון לאור הזיגזג הפוליטי שביצע ועל-רקע העובדה שהסתברה כי "אין מאחוריו קהל תומכים נרחב". לדיכטר, על-פי גורמים אלה, יובטח תיק הביטחון ואילו שאול מופז צפוי לקבל לכל היותר את התיק לביטחון פנים.
מופז - המעבר והביקורת
שר הביטחון, שאול מופז, הודיע השבוע במסיבת עיתונאים שכינס בתל אביב כי הוא פורש מהליכוד ועובר לעמוד לצידו של ראש הממשלה בתנועת קדימה. מעברו של מופז עורר סערה פוליטית ותגובות קשות מצד עמיתיו.
"נוצרה מציאות שהפייגלנים ולהבדיל מהם נתניהו ולנדאו, הם ההנהגה המסתמנת בליכוד, ועם הנהגה כזו - יכולתי להשפיע על מדיניות ישראל מוגבלת", אמר מופז בהודעת הפרישה.
"בימים האחרונים עברתי התלבטויות והתחבטויות לא קלות", הוסיף מופז, "מהיום שנכנסתי למערכת הפוליטית ראיתי עצמי כאיש תנועת הליכוד, האמנתי שבליכוד אוכל ביחד עם חבריי, להנהיג את מדינת ישראל לקראת התאגרים הרבים שלפנינו ולהשפיע על סדר היום הלאומי במדינת ישראל".
יושב-ראש ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ יובל שטייניץ, תקף בחריפות את מופז. לטענתו, מופז הוליך שולל את חברי הליכוד, כאשר חזר שוב ושוב על דבריו והבטיח שלא לעזוב את הליכוד, והינה עכשיו, כדי שיוכל להישאר בתפקיד שר הביטחון הוא עורק לקדימה. מעשיו של מופז, אמר שטייניץ, "מאיימים על הדמוקרטיה הישראלית".

תאריך:  14/12/2005   |   עודכן:  14/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אם בוועידות מפלגתיות אחרות שומעים רק על פוליטיקה, בוועידה זו ניתן היה להאזין גם לקולות אחרים ומרעננים שדיברו על חסד וצניעות, חינוך וקיצבות ילדים, וכמובן - איך לא - תורה, תורה ועוד תורה
יוסי עבדי, עידן יוסף
יועצו של שרון: רוה"מ יהיה מוכן להתפשר על ירושלים    שרון בתגובה: "זו עמדתו של גייר בלבד"    שרון לעיתון מרוקני: "השכונות הערביות יועברו למדינת פלשתין"
גלית יצחק
על-פי הצעת החוק, חלה חובה על משרד הבריאות להקים, להחזיק ולנהל מאגר מידע לתורמי מח עצם, כדי לקבוע סטנדרטים אחידים לכל המאגרים הקיימים, ובכך להקל על אוכלוסיית החולים הנזקקים לתרומת מח עצם
עידן יוסף
הכוונה המקורית היתה להכריז על שטח נוה דקלים כשטח צבאי סגור בנובמבר    לאחר השתלטות גורמי טרור על חורבות היישוב - נסוגה בה הרשות
יוסי עבדי
ארגון החיזבאללה הפך בשנים האחרונות לזרוע המכוונת של פעילי הטרור הפלשתינים    דרך גיוס הפעילים: תמריצים כספיים    השיטה: מפקדה קדמית ברצועת עזה.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il