X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארכיון דיגיטלי מוצפן של חברת קומסיין יחסוך עשרות מיליוני שקלים בשנה לקופה הציבורית ולחברות פרטיות
▪  ▪  ▪

חברת קומסיין מבית קומדע משיקה שירות ארכיון דיגיטלי, המתקדם ביותר שקיים כיום בישראל. החברה טוענת כי הארכיון הדיגיטלי יחסוך עשרות מיליוני שקלים בשנה לקופת המדינה ומיליוני שקלים בשנה לחברות ולגופים, המחוייבים על-פי חוק בשמירת מסמכים למשך שנים ארוכות.
מסמכים הנשמרים בארכיון הדיגיטלי, המאובטח באמצעות חתימה דיגיטלית מאושרת, נחשבים כקובץ מקור ויכולים לשמש אסמכתא בפני רשויות החוק השונות. עובדה זו עשויה לחסוך למשק ולחברות מיליונים רבים. קופות החולים, לדוגמה, נדרשות להשקעה של כשני מיליון שקל בשנה, וזאת למשך שנים ארוכות, עקב תקנות השמירה על מסמכים רפואיים.
חברות ביטוח ובנקים משקיעים בארכיונים מדי שנה כשני מיליון שקל ונדרשים לשמור מסמכים למשך שבע שנים או יותר. הארכיונים משתרעים על שטחים עצומים וקיימת עלות כבדה של תשלומי ארנונה על הקרקע ועל המבנים המשמשים לאחסון.
הארכיון הדיגיטאלי של קומסיין, המשמש גם גורם מאשר לחתימות הדיגיטליות, מבטיח לדברי החברה שמירה לאורך שנים של מאגרי המסמכים, מבטל את הצורך במרחבי אחסנה אדירים, מאפשר יישום של מספר מוקדי אחסון מידע שאינם תלויים זה בזה ומבטיחים שהמידע לא ייהרס או יאבד. המידע בארכיב הדיגטלי מוצפן ומאפשר קריאת חומר לרשימה מדורגת של מורשי כניסה לארכיון, או לחלקים מסווגים בו.
לשיטת האחסון הדיגיטלית מצטרף רכיב החומרה המתקדם מסוגו בעולם, Luna SA - המסוגל לבצע יותר מ-1,000 חתימות דיגיטליות בשנייה.
ליאור יותם מחברת קומסיין: "Luna SA הינו המעבד הקריפטוגרפי המתקדם, המהיר והמאובטח ביותר שקיים כיום בישראל. הוא מאושר על-ידי NIST (ארגון התקינה האמריקני) לפי תקן FIPS 140-2 Level 3. לרכיב זה, שהוא לב מערכת הארכיב שלנו, קיימות אפשרויות ניהול מפתחות המתקדמות ביותר, והוא תומך באלגוריתמים מתקדמים כגוןAES, SHA-2, E-Sign".
המערכת של קומסיין יכולה לבצע הצפנה וחיתום של קבצים בכל פורמט שהוא, כולל קבצי מידע ותמונות בפורמטים כגון TIFF. ניתן לשמור את הקבצים, לאחר החיתום הדיגיטלי, כקובץ ארכיב, המזכיר קובץ ZIP, ומאפשר לבדוק ולאמת את זהויות המשתמשים, מועד השמירה של המסמך, מידע על חיתום זמן (Time Stamping), מעקב אחר המעורבים ביצירת הקובץ ומעקב אחר שינויים.
יתרונות נוספים של מערכת קומסיין הם היכולת לבצע מספר חתימות על אותו מסמך לפי נהלים מיוחדים, שילוב של סמל חיתום המכיל את הזמן בו בוצעה החתימה, לוגו של הארגון, דוגמאות חתימה אישיות, יכולות לביזור סמכויות ושליטה על המפתח הפרטי על-ידי מספר אנשים שונים בארגון לאחר שזוהו דיגיטלית ועוד.

תאריך:  14/12/2005   |   עודכן:  14/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
ארגון עדאלה הגיש למח"ש תלונות נגד שוטרים, בהם מפקד הכוחות משה זריהאן, שהגיעו לכפר ב-15 בנובמבר כדי למסור לתושבים צווי הריסה
ברוך לוי
בזק מתחילה לקחת ברצינות את חובת הגילוי הנאות: השירות החדש אמור לספק שקיפות מלאה של חשבונות הטלפון ושל הפעילות התקשורתית בעסק באמצעות גישה לאתר אינטרנט מאובטח
עומר שיקלר
שיתוף פעולה בין משרד התשתיות הלאומיות והיחידה למאבק בפשיעה הכלכלית נגד תחנות דלק פיראטיות
ברוך לוי
הסתכם בכ-6.2 מיליארד דולר בחודשים ינואר-ספטמבר 2005    במכון היצוא מעריכים: בשנת 2005 יגדל היצוא לאיחוד האירופי ב-9%
ברוך לוי
ההערכה: יגיע השנה ל-17.3 מיליארד דולר    יבוא חומרי גלם לתעשיית המכונות והאלקטרוניקה יגדל ב-370 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il