X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חשד בהונאה בסכום של 2.7 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

השדכנית הלנה עמרם, שהייתה מפורסמת מאד בשנים עברו, ובעלה איתמר עמרם, נעצרו ביום ד' (12.6.02) בבוקה ראטון אשר בפלורידה, בחשד בהונאה של לקוחותיהם בסכום של 2.7 מיליון דולר. בתום חקירה, שנמשכה כשישה חושים, נעצרו השניים והוגש נגדם כתב אישום ובו 54 תלונות מלקוחות (הרוב נשים), אשר טענו כי שילמו סכומים של אלפי דולרים עבור שידוך שמעולם לא נמצא להם.
הלנה עמרם מפעילה בארבע השנים האחרונות בבוקה משרד שידוכים תחת השם סולמייטס (חברים בנפש), הידוע גם בשם הלנה אינטרנשיונל. המשרד רשום על שמו של בעלה.
פרקליטם של בני הזוג עמרם הוא בנם, מייק כהן.
חקירתה של השדכנית הבינלאומית החלה בינואר השנה, בעקבות תלונתה של אלמנה, שרון הירשפילד, שהגיעה למשטרה, ובה טענה, כי בשנת 1999 שילמה למשרדה של הלנה כ-5,000 דולר תמורת שידוך מתאים. במשך שנה, כך טוענת הירשפילד, לא יצרה עמה הלנה כל קשר וכאשר פנתה הירשפילד אליה, נתבקשה להוסיף ולשלם כ-10,000 דולר על מנת להמשיך ולקדם את מעמדה במשרד השידוכים.
המשטרה החלה את החקירות בחודש פברואר, ובמסגרת החיפושים במשרד עלה, כי למרות פרסומיה של עמרם, כי משרדה אחראי לשידוכם של אלפי זוגות, זוג אחד בלבד, מבין 700 לקוחות של משרדה בבוקה, התחתן בעקבות השידוך.
במסגרת השירות שהציע הלנה עמרם, הבטיחה ללקוחותיה התאמה מקסימלית של בני זוג, כאשר כל לקוח יעבוד התאמה פסיכולוג, רופא, בדיקת פוליגרף ובדיקת רקע על-ידי חברת חקירות בינלאומית. בחקירה התברר, כי רק חלק מלקוחותיה אכן עברו את התהליך ובמקרים רבים אחרים זייפה עמרם את טופסי הבדיקות.
זוהי אינה הפעם הראשונה בה נתקלת עמרם בתלונות אשר מוגשות למשטרה נגדה. עסקיה נדונו בבתי משפט לא אחת. בנובמבר 98' הורה שופט אמריקני לעמרם להחזיר 5.7 מיליון דולר ללקוחותיה בניו יורק ולסגור את עסקיה שם. על-פי הדיווח ב"בוקה ראטון ניוז", הסכום מעולם לא שולם. ב-92' הורו שלטונות ניו ג'רזי לעמרם לסגור את עסקיה שם ולשלם יותר ממיליון דולר. גם במקרה זה, לא הוחזרו ללקוחות רוב כספיהם. בניו יורק, קבע השופט אליוט וילק כי עמרם רימתה בקור רוח את לקוחותיה. בפסק הדין נאמר, בין היתר, כי "עמרם הציגה עצמה כסוכנות שידוך בינלאומית, הטעתה צמאים לאהבה, וחייבה אותם במחירים יקרים ללא הצדקה". חוקרי משטרת בוורלי הילס ייחסו לה ב-93' גניבה ופרסום מטעה, אך היא סגרה בתקופה זו את עסקיה וחזרה לישראל.
גם את משרדיה בארץ, אותם פתחה לאחר שובה לישראל ב-1994, סגרה כארבע שנים מאוחר יותר, ו-50 העובדים באותם משרדים פוטרו.
כשבועיים לפני מעצרם, הזעיק בעלה של הלנה שוטרים לדירת הפנטהאוז של הזוג, וטען כי אשתו תקפה אותו, וכי היא מאיימת להתאבד, בסכין שלופה. למרות זאת, לא הגיש תלונה, והתיק נסגר. עורך דינה של עמרם טען, כי הלנה מטופלת בטיפול פסיכיאטרי, ורופאה, ד"ר מריל אפשטיין, טעון כי הלנה סובלת ממחלה ומקבלת תרופות פסיכיאטריות שמשפיעות על מצבה.

תאריך:  16/06/2002   |   עודכן:  16/06/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר ומירב לוי
העלות המשוערת של הקמת הגדר היא כמיליון דולר לקילומטר; התנגדות צפויה בימין; התנגדות עקרונית להקמת מרחב התפר מההנהגה הערבית; הקבינט הביטחוני ידון בהמשך העבודות ביום רביעי
רנית נחום-הלוי
"אפטיה היא לא תעוזה ואדם שלא נושא באחריות על אחרים הוא אדם בודד", אמר הנשיא בוש בטקס שהתקיים באוניברסיטת אוהיו
הדר פרבר
הודיעה על מינוי של ריצ'רד ליבהבר למועצת המנהלים של החברה; לליבהבר ניסיון רב בשוק הטלקומוניקציה
יואב יצחק
ההיתקלות אירעה במוצ"ש סמוך ל-20:00; בלילה הותר לפרסום כי שני החיילים נהרגו; אחר-הצהריים (שבת) סוכל פיגוע גדול באמצעות מכונית תופת
גיל איל
חדירה שניה תוך שבוע למערכות הסודיות; בין היתר נחשפו הפורצים למידע אודות מיקומי הטילים הגרעיניים של ארה"ב; מקור: השבועון This Is London
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il