X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה מסרה רשמית: החקירה אינה נגד השר דני נוה הפרקליטות הנחתה את המשטרה לפתוח בבדיקה/חקירה ראשונית היועמ"ש מבהיר: "אין מדובר בחקירה נגד שר הבריאות עצמו"
▪  ▪  ▪

המשטרה מקיימת חקירה נגד גורמים במשרד הבריאות, בחשד שבוצעו שורה של מינויים בלתי חוקיים. המדובר בחשד נגד צמרת המשרד, ולאו-דווקא נגד השר דני נוה.
החקירה נפתחה על-פי הנחיית הפרקליטות, וזאת בהתבסס על ממצאי דוח המבקר הקודם, אליעזר גולדברג, שחשף במאי 2005 שורה של מינויים פוליטיים בשורה ארוכה של משרדים, בהם: המשרד לאיכות הסביבה, משרד החקלאות, משרד הבריאות, משרד האוצר, משרד המשפטים, משרד הפנים ואחרים. עקב ממצאי הדוח התקיימה חקירה נגד השר צחי הנגבי, ואף המליצה המשטרה להעמידו לדין; החקירה המתקיימת נגד השר ישראל כץ נמשכת.
בעקבות הפרסום הבוקר בגל"צ הודיעה המשטרה, כי אין מדובר בחקירה נגד השר דני נוה עצמו. נמסר, כי רק לאחר הבדיקה הראשונית שנעשית, יתברר אם יש מקום להרחיב את החקירה.
נודע, כי בימים הקרובים עומד מבקר המדינה החדש, מיכה לינדנשטראוס, לפרסם דוח חדש על המינויים שבוצעו מטעם משרד הבריאות במגן דוד אדום (מד"א). הדוח מתמקד בעיקר בשלושה מינויים חריגים, אולם גם הוא אינו מצביע על עבירות לכאורה מצד השר דני נוה. השר דני נוה התבקש על-ידי מבקר המדינה להשיב על הדוח. הדוח טרם פורסם כאמור ועותק ממנו טרם נמסר למשטרה.
בעקבות פרסומים שגויים בכמה כלי תקשורת הוציא היועמ"ש את ההודעה שלהלן (ציטוט):
בעקבות ממצאים שהועברו למשרדנו ממקורות שונים, לגבי מעורבות עובדי לשכת שר הבריאות במינויים לא תקינים במערכת הבריאות, החליטו, לפני כחודשיים, היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ופרקליט המדינה, ערן שנדר, כי יש מקום להעביר את הממצאים לחקירת משטרה.
לעת הזאת מדובר, כאמור, בחשדות למעורבות עובדי לשכת השר במינויים במערכת הבריאות ואין מדובר בחקירה נגד שר הבריאות עצמו. ככל שבמהלך החקירה יעלו חשדות כלפי השר עצמו, אמורה המשטרה לבקש את אישור היועץ המשפטי לממשלה לחקירת השר.
אין כל קשר בין בדיקה זו ובין בדיקה מקבילה שמבצע משרד מבקר המדינה בדבר מינויים שבוצעו במגן דוד אדום. כנמסר לנו ממשרד מבקר המדינה, עניין המינויים במד"א נמצא בטיפולו הבלעדי של המבקר, ולא הועבר בשום שלב שהוא ליועץ המשפטי לממשלה לשם בחינה האם יש מקום להעביר הדברים לבדיקת המשטרה.
מבקר המדינה מסר בתגובה לפרסומים שגויים בכמה כלי תקשורת, כי בדיקתו בעניין מד"א טרם הסתיימה, ובשלב זה לא נעשתה כל פנייה ממנו אל משטרת ישראל או ליועמ"ש.

תאריך:  15/12/2005   |   עודכן:  15/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הרקע לפרישה: החלטת הנהלת הארגון, בראשות ועד פז, להתנגד למיזוג בין סונול לבין דור-אלון
אור אריה
קפטן מכבי ת"א, נשמע פיוטי אחרי שהקבוצה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול ברצלונה    הספרדים, שהפכו את הסגל העונה במטרה לחזור לצמרת הכדורסל באירופה נמצאים במאזן זהה לזה של מכבי 3-3 וגם עבורם המשחק הוא צומת דרכים
מחלקה ראשונה
"מנהיג ארגון אל-קאעידה, אוסאמה בן-לאדן, הוא מהעשירים ביותר", הסביר הנסיך הסעודי; לדבריו אין להאשים את מערכת החינוך בהיווצרות הטרור: "לטרור יש מערכת חינוך משלו"
טלספורט
אפרטורה: החגיגות אצל האלופה החדשה החלו    בוקה ג′וניורס גברה הלילה 1:2 על אולימפו והבטיחה לעצמה את האליפות    חימנסיה המאוכזבת סיימה ב-1:1 מול באנפילד
אשר גולדברג
אחרי הפיצוץ בין ווסטהאם למכבי חיפה, שוחח הלילה בניון עם המנג′ר פארדיו, וזה הבטיח כי מחר יסגר הנושא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il