X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בגלל היריבות עם השופטת ביניש

חשיפה: אוקון דוחה מועמדותו לעליון

אוקון נחשב לבן טיפוחיו של הנשיא ברק ולמועמד מבטיח ל- Nfc נודע כי הוא הסיר את מועמדותו עכשיו בגלל המתיחות עם ביניש והערכתו שהיא תמונה לנשיאה הבאה
▪  ▪  ▪

מנהל הנהלת בתי המשפט, השופט בועז אוקון, מתנגד להצגת מועמדותו עכשיו לכהונת שופט בבית המשפט העליון. כך נודע ל- Nfc. הסיבה העיקרית לכך: היריבות/המתיחות שנוצרה בינו לבין השופטת דורית ביניש, והערכתו שהיא זו שתמונה לנשיאת בית המשפט העליון - עם פרישתו של הנשיא אהרן ברק בספטמבר 2006.
אוקון, שהובא אל המערכת השיפוטית על-ידי הנשיא ברק, נחשב אדם רציני ומוכשר, וכמי שימונה לכהונת שופט בבית המשפט העליון. היחסים בינו לבין הנשיא ברק נוצרו בזכות כישוריו. אוקון נחשב בן טיפוחיו של ברק, שראה בו עילוי משפטי.
מינויו לכהונת שופט בית משפט שלום (1996), ולאחר מכן כרשם בית המשפט העליון (2000), ובהמשך לכהונת שופט בית משפט מחוזי (2001), וקידומו המהיר למנהל הנהלת בית המשפט (2004), נעשו כולם ביוזמתו של הנשיא ברק - כשלב מקדים/מכין לכהונת שופט בית המשפט העליון. רבים ידעו זאת, והתייחסו לאוקון כאל מועמד טיבעי לכהונת שופט בבית המשפט העליון עוד בתקופה הקרובה.
בחודשים האחרונים הועלה שמו של אוקון, שוב ושוב, הן על-ידי כמה מחברי הוועדה לבחירת שופטים, הן בקרב המוסדות המרכיבים את הוועדה, והן בתקשורת - כמועמד לכהונת שופט בבית המשפט העליון. שמו הופיע באופן תדיר בפרסומים השונים, הבלתי רשמיים, בעניין זה. והנה באחרונה, נודע לי, כי אוקון הסיר מועמדותו, והוא אינו מעוניין שתוצג מועמדותו ואינו רוצה לכהן בבית המשפט העליון כל עוד המאבק לא הוכרע.
נודע לי, כי אוקון אינו רואה עצמו חלק מאותה קבוצה שהכשילה את מינויה של פרופ' נילי כהן, ועתה היא פועלת להכשיל את מינויה של פרופ' רות גביזון. אוקון תמך בגלוי, במועמדות השתיים, והביע מורת רוח מכל הטריקים, כדבריו בחוגים פנימיים, שנעשו כדי להכשיל את מינויין.
ביום רביעי השבוע פניתי אל השופט אוקון. שאלתי האם הוא רואה עצמו מועמד לכהונת שופט בית המשפט העליון. התשובה שהעביר, באמצעות דוברת הנהלת בתי המשפט: "לא".

תאריך:  16/12/2005   |   עודכן:  16/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מטוסי צה"ל תקפו צירי תנועה המשמשים את ארגוני הטרור    החל מהלילה - סגר כללי על שטחי יהודה שומרון ורצועת עזה    מערכת "שחר אדום" מותקנת באשקלון
שלומי דיאז
התושבים מתנגדים למגורי הסייענים בכפר    אחד מהם הותקף וירה בתושב המקום    המשטרה הוזעקה והתקבלה בידוי אבנים
יואב יצחק
התובעים - בני משפחות של אזרחים לבנונים שנהרגו מפגז צה"ל בכפר כנא
גלית יצחק
אחד הטיפים המקוריים ביותר - עם הופעת הסימנים הראשונים של המחלה, יש לפרוס חצי בצל לפרוסות דקות ולהניח בקערית    על הבצל יוצקים כף דבש ומשרים כשעתיים    הדבש מוציא מהבצל את החומרים הפעילים, מהסירופ המתוק שנוצר, יש לאכול כפית מידי 3-4 שעות
גלית יצחק
שלוש מתוך ארבע נשים סובלות מבעיה מטרידה זו    מה עושים? יש להימנע מכיבוס ההלבשה התחתונה בחומרי הלבנה ולטפל בפטרייה מוקדם ככל האפשר כדי למנוע החרפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il