X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ד"ר אילן פפה מטיף על עוולות ה'נכבה' לצד שייח' ראיד סלאח מהתנועה האיסלמית בישראל בנצרת מלמדים את המגזר הערבי איך לשמר את הגחלת בוערת
▪  ▪  ▪
ראיד סלאח, ראש הפלג הצפוני

   מחלקה ראשונה
בשארה: "עיזבו דמוקרטיה - תנו את פלשתין"

   יהונתן דחוח-הלוי
הבדווים מובילים קמפיין נגד ייהוד הנגב

   מחלקה ראשונה
משוריינים לשרים המבקרים ביישובים ערבים

בנצרת התקיים (שבת, 17.12.05) זה היום השני ברציפות כנס "זכות השיבה והשלום הצודק" בהשתתפות ד"ר אילן פפה מאוניברסיטת חיפה אשר עמד הבוקר בראש המושב הראשון שעסק ב"האחריות ההיסטורית לנכבה" (ה"אסון", ה"קטסטרופה", קרי, הקמת מדינת ישראל ב-1948). ל-Nfc נודע כי ח"כ מוחמד ברכה (חד"ש-תע"ל) נכח במקום.
בשנה שעברה נערך הכנס הראשון בנושא בחיפה. המארגנים הם העמותה להגנה על זכויות העקורים בישראל, מכון אמיל תומא לעיונים ישראלים ופלשתינים, עמותת 'זוכרות' וארגון אתג'אה - איחוד העמותות הערביות. השנה הוא נערך כאמור בסינמטק (אולם פרנק סינטרה) בנצרת.
על-מנת להכניס את המשתתפים לרוח הכנס הוצבה במקום מפה, או מעין מסגרת של קווי האורך והרוחב של ישראל, עליה התבקשו לשבץ את שמות הישובים העקורים אל מקומותיהם המקוריים. הוצגה תערוכה של מפתחות בתים, ביגוד, שעונים שמחוגיהם נעצרו, כלי מטבח וחפצי נוי שהיו ברשות העקורים ב-1948. אתמול צפה הקהל בהקרנת בכורה של הסרט "העקורים", בבימויו של הבמאי אליאס סלמאן ובהפקת עמותת ההגנה על זכויות העקורים. האמנית רים בנא השמיעה מחרוזת שירים לאדם ולמולדת.
בין הדוברים היו ראש עיריית נצרת, ראמז ג'ראייסי, יו"ר ועדת המעקב העליונה של המגזר הערבי, שווקי ח'טיב, ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בישראל, שייח' ראיד סלאח, וכן את ד"ר סלמאן אבו סתה שמסר את ברכת ארגוני "ועידת זכות השיבה" בתפוצות. גם סופרים וראשי ארגונים ערבים-ישראלים העוסקים בזכויות אדם וזכות השיבה היו שם. המושב השלישי שחתם היום את הכנס עסק ב"נקודות מבט שונות על המשך המאבק למען זכות השיבה".
לדברי המארגנים, אתמול השתתפו בכנס בין 250 ל-300 איש, והיום למעלה מ-100. מחר (יום א') צפוי להתקיים סיור בכמה הכפרים בגליל המערבי ובגליל העליון שלטענת המארגנים תושביהם גורשו מהם ב-48' והפכו "פליטים בתפוצות ועקורים במולדתם". מסלול הסיור: אל-ראבסיה, סוחמאתא, אקרס ואלבסה.
ח"כ עזמי בשארה, נוצרי יליד ותושב העיר נצרת, קרא במהלך ביקורו השבוע בלבנון "לשמור על גחלת הסכסוך עם הציונות בוערת". בשארה חזר אתמול מלבנון, דרך ירדן, וכבר הספיק לבקר היום בכנס שנערך במלון גרנד-פארק ברמאללה. הוא מתח ביקורת על המדיניות האמריקנית בשל ההתערבות בענייניה הפנימיים של הרשות בשאלת השתתפות החמאס בבחירות לפרלמנט. "זוהי דמוקרטיה באמצעות כפייה, המותנית בכך שהיא משרתת את האינטרסים האמריקנים", האשים את הממשל.

תאריך:  17/12/2005   |   עודכן:  18/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מקרה חדש של דימנציה מתרחש בכל שבע שניות    4.6 מיליון מקרים חדשים מאובחנים בכל שנה
יוסי עבדי
בארה"ב רוצים לשים סוף לתופעת המהגרים הבלתי חוקיים    בית הנבחרים האמריקני אישר חוק לבניית גדר הפרדה במעבר הגבול    אורכה: 1,100 קילומטרים    האיום: כל מי שיחצה הגבול בלא אישור - יישלח לכלא.
יפעת גדות
מחקר חדש מספק את הראיות הברורות הראשונות כי אצל נשים שעברו ניתוח לשימור השד ונשים שהסרטן התפשט לבית השחי, ההקרנות הפחיתו את הסיכון למוות בטווח הארוך מהמחלה
יוסי עבדי
התחזקות החמאס מדירה שינה מעיני ראשי תנועת הפת"ח    החמאס שולט עכשיו ב- 40% מהרשויות    התוצאה: פגישה דחופה של ראשי התנועה במטרה להביא לאיחוד השורות
יוסי עבדי
העיתונות השבדית קושרת את העלייה הדרמטית במעשי האונס מאז 2003 לתופעת הפשיעה של המהגרים המוסלמים    נשים מפחדות ללכת לבדן ברחובות    איש דת מוסלמי: "אין זה פסול לאנוס נערה שבדית... גם כך היא שכבה עם קודמים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il