X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין המוביל: ישראכרט - הלוואה לכל חלום המותג המוביל: פרטנר משרד הפרסום המוביל: מק'אן אריקסון
▪  ▪  ▪

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש נובמבר 2005. בחודש נובמבר ניתן להבחין בעלייה משמעותית בתקציבי הפרסום לעומת חודש אוקטובר בו רוכזו כל החגים והוא אופיין בפעילות עסקית נמוכה.
תתי ענפים
תת ענף "ביגוד" שכבש באוקטובר את טבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום יורד החודש למקום השישי עם הוצאה ריאלית של כ-1.4 מיליון דולר. לעומתו, תת ענף קרנות הוא הכוכב העולה החודש עם התמקמות במקום הרביעי והוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.6 מיליון דולר.
החברות הבולטות בהשקעה בקטגוריה הן מיטב עם הסלוגן: "הכסף שלך יודע לאן ללכת" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. במקום השני בקטגוריה ממוקמת קבוצת בנק לאומי עם קמפיינים רבים ללאומי פיא באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף: "במקום החמישי החודש בטבלת תתי הענפים ממוקם תת ענף חשמל עם פרסום בולט לשקם אלקטריק: בקמפיין "תמיד לפני כולם" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, מחסני תאורה עם מבצע סוף שנה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ומחסני חשמל בפרסום עצמי".
מפרסמים
פרטנר אורנג' עולה מן המקום התשיעי בחודש אוקטובר אל המקום הראשון בטבלת המפרסמים בחודש נובמבר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר וקמפיין בולט ומרגש לדור השלישי תחת הסלוגן "לראות זה להרגיש" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
במקום השני החודש ממוקמת אסם עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.26 מיליון דולר. אסם המטפסת מהמקום ה-11 בטבלה בחודש הקודם מפרסמת בווליום גבוה את הקטשופ שלה, מרקי הקטניות והתבשילים באמצעות גיתם BBDO ואת NESCAFE בית הקפה הגדול בעולם בכיכר רבין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
סלקום נותרה גם החודש במקום השלישי בטבלה עם הוצאה ריאלית לפרסום דומה לזו של אסם. סלקום מפרסמת החודש HARD SALE אגרסיבי של 1+1 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
משרדי פרסום
משרד הפרסום מקאן אריקסון ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-7.2 מיליון דולר. המותגים הבולטים שמפרסם המשרד החודש הם: סלקום, YES, מיטב, מיקרוסופט, מחסני תאורה ועוד.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף: החודש מתמקם פוגל OGILVY במקום השביעי המכובד (עלייה של 6 מקומות מהחודש שעבר) עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.1 מיליון דולר ופרסום בולט למשביר החדש לצרכן, DHL, פולסווגן, דאב ועוד.

תאריך:  18/12/2005   |   עודכן:  18/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הליכוד שכר 1,391 סדרנים, 682 מאבטחים ו-666 יושבי קלפיות    128,347 בעלי זכות בחירה בליכוד, המשתייכים ל-254 סניפי ליכוד ברחבי הארץ, יצביעו ב-167 אתרי הצבעה בין ארבעת המתמודדים: בנימין נתניהו, סילבן שלום, ישראל כץ ומשה פייגלין
אבי שוורץ
מפתחת סדרה של מוצרים טכנולוגיים העשויים מחומרים ידידותיים לסביבה
אבי שוורץ
נבחר היצרן לפרויקט מחשב נייד ב-100 דולר של MIT המיועד לשימוש עבור ארצות העולם השלישי
הדר פרבר
עורכי דינו של תלמיד לשעבר בבית ספר בריטי טוענים כי ה-MI5 שיתף פעולה עם ה-CIA בחקירה ועינוי של התלמיד ממוצא עירקי, אשר מוחזק בגואנטנמו
אבי שוורץ
סוף כל סוף מייצרים מכשיר סלולרי עמיד לחלוטין מפני רטיבות וזעזועים- דגם canU החדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il