X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשמה 4 מיליון הורדות תוכן השנה מדווחת על ממוצע יומי של 1,000 הודעות SMS בקיבוצים
▪  ▪  ▪

"שנת 2005 היוותה פריצת דרך משמעותית בתחום השימוש בטלפון הסלולרי, הן ככלי שיווקי-עסקי, והן כפלטפורמה לצריכת תוכן בידורי, שנאמדו בעשרות מיליוני ש"ח", אומר ערן פפר, מנכ"ל חברת קונטקט (לשעבר: תטיס תקשורת). קונטקט מתמחה בפתרונות SMS, שירותי ערך מוסף ותכנים בסלולר.
"אנחנו עדיין רחוקים מהשיא הפוטנציאלי שלו, כפי שכבר מתרחש במספר מדינות בעולם כמו ארה"ב", אומר היום פפר.
לדבריו, "עם השלמת החדירה של מכשירי הדור השלישי בשנים הקרובות, אנו ניווכח כיצד הטלפון הסלולרי יהפוך לפלטפורמה המרכזית בשימוש אנשים פרטיים וגופים עסקיים, מהפיכה שאנו נמשיך להיות השחקן המוביל בה". לדברי פפר, לקוחות קונטקט בתחום התוכן, המונים כחצי מיליון צעירים ובני נוער, הורידו במהלך השנה החולפת כ-4 מיליון פריטי תוכן תחת המותג Ziggit שהושק במהלך השנה, בכ-2 מיליון שקל.
"בשונה מהמגמה הבולטת בשוק התוכן הסלולרי, לפיה מרבית ההורדות הן של רינגטונים, לקוחות קונטקט מורידים בעיקר פריטים גרפיים כמו טפטים ואייקונים מותאמים אישית, המשלבים דמות כלשהי (סלבס, בעלי חיים וכד') יחד עם השם הפרטי של בעל המנוי".
לדוגמה, טפט אישי של השחקן עופר שכטר, שכלל את דמותו של שכטר בשילוב עם שמו של המנוי הסלולרי, תפס פופולריות רבה בתקופה בה שודרה התוכנית "טלנובלה בע"מ". באופן דומה, קבוצת הטפטים האישיים הכוללת את שם בעל המנוי יחד עם גופייה בדמות קבוצת הכדורגל ומספר השחקן האהובים עליו במיוחד, זכו לפופולריות רבה במהלך 2005".
בתחום העסקי, מציין פפר, קרוב ל-50 מיליון הודעות SMS הופצו בקרב לקוחות קונטקט במהלך שנת 2005, בחלקם לצרכים שיווקיים כמו העברת עדכונים על מבצעים והטבות ללקוחות במסגרת מועדוני לקוחות.
"לחברת קונטקט יש כיום כ-2000 לקוחות עסקיים שעושים שימוש במגוון שירותים הנתמכים בסלולר, עליהם נמנים כ-100 לקוחות עבורם אנו מנהלים מועדון לקוחות מבוסס סלולר, במסגרתו נשלחים מסרים ועדכונים ללקוחות של בתי אופנה, מסעדות, מועדוני בילוי ופנאי וכיו”ב. העדכונים נשלחים ללקוחות אלה באופן ממוקד, עפ"י דרישתם וצורכיהם, ומאפשרים להם לחסוך כסף רב במהלך השנה".
בנוסף, יותר ויותר ארגונים בוחרים להשתמש בפתרונות ושירותי SMS לעסקים, למטרות של שליטה וניהול ספקים ועובדים, לדוגמה קיבוצים שהם גופים עתירי עובדים וספקים, שולחים מדי יום כ-1000 הודעות SMS. "השימוש ב-SMS הוא אפקטיבי וקל לתפעול, ולמעשה מהווה תחליף לביפר ולאיתורית המסורתיים", אומר פפר, ומדגיש כי "באמצעות ממשק התוכנה שפיתחנו, השליטה על התפעול השוטף נמצאת ממש בידיים של המנהלים, על מחשביהם האישיים".
עוד מציין פפר, כי שימושים נוספים בסלולר שצברו תאוצה בשנה החולפת הם פתרונות סליקה (למשל, באתרי תוכן בתשלום), שבאמצעותם ניתן לגבות מהלקוח את התשלום על השירות באמצעות החשבון הסלולרי הרגיל שלו, במקום בכרטיס אשראי שעדין מרתיע רבים בעידן המסחר האלקטרוני.
כמו כן, פלטפורמת ה-SMS מהווה כיום מוצר משלים המתממשק למערכות כגון ERP ו-CRM בארגון, ומאפשר להעביר התראות ועדכונים מיידיים לגורמים הרלוונטים בארגון, בתחומים אלה.
חברת קונטקט צופה, כי במהלך שנת 2006 תהיה צמיחה של כ-50 אחוז לפחות בשוק התוכן הסלולארי ותעבורת ה-SMS תכפיל את עצמה. "חשוב להבין, כי הצמיחה של שירותי ערך מוסף בטלפון הסלולארי, עדין נמצאת בתחילת דרכה וככל שהטכנולוגיה תתחדש ותתקדם, יתאפשרו יותר ויותר יישומים שיהפכו את הטלפון הסלולרי לכלי מרכזי בשיווק ובצריכה של עסקים ושל אנשים פרטיים.

תאריך:  19/12/2005   |   עודכן:  19/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
לקס כיהן בחמש השנים האחרונות כחבר הוועד המנהל של המכללה    קודם לכן כיהן כמנהל מחלקת תביעות-חבויות ב"מנורה חברה לביטוח"
אסף גדות
חברת הסטארט אפ i com mobile הישראלית משיקה את מערכת click & print המתקדמת בעולם
נוה יוסף
על-פי ההסדר החדש יהיו משרות נציגי הציבור בבית הדין פתוחות לכלל הציבור    המועמדים יצטרכו להצהיר על זיקה פוליטית או עסקית לשרי הממשלה ואם הם חברי גוף בוחר של מפלגה, ייאלצו להתפטר מתפקידם באותו גוף
גלית יצחק
כך דווח במגזין Bridges    ד"ר אלכס לוונטל: במקרה של זיהוי הידבקות בשפעת העופות ניאלץ להשמיד את העופות הנמצאים ברדיוס של 9 ק"מ
שי פאוזנר
שתי חברות הייעוץ האסטרטגי ימנו לאחר מיזוגן 20 יועצים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il