X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאבק על צפון ת"א: רימקס פותחת סניף בה' באייר 20, בדיוק מול הסניף המשגשג של המתחרה אנגלו-סכסון נכנסת ראש בראש בחברת התיווך הוותיקה - גם בנכסים מניבים
▪  ▪  ▪

המאבק בין רי-מקס לאנגלו-סכסון, שתי חברות התיווך הגדולות בישראל, מגיע לכיכר המדינה. רימקס תפתח בשבוע הבא סניף בכיכר המדינה 20, בדיוק מול הסניף המשגשג והוותיק של אנגלו-סכסון, בה' באייר 44. רי-מקס, שנטלה לפני שנתיים את הבכורה הארצית מאנגלו-סכסון, מאיימת לנשל אותה גם מבכורתה בשיווק דירות יוקרתיות בצפון ת"א. היא גם מתכננת להכנס לשיווק נכסים מניבים, דבר העלול לפגוע עוד יותר באנגלו-סכסון.
גדי אבישר, לשעבר מנהל מלון אמבסדור, עבר לעיסקי תיווך, וקנה מד"ר ברנרד רסקין את הזכיון לפתיחת סניף למכירת והשכרת דירות בצפון ת"א. אבישר חודר ללב מגרשו של היריב, ושכר סניף בן 67 מ"ר בקומת הגלריה בה' באייר 20. הוא ישלם כ- 13 דולר למ"ר לחודש.
אבישר ינסה לקחת מאנגלו-סכסון את הבכורה בשיווק דירות יוקרה, יד ראשונה ושניה, והשכרת דירות. סניף אנגלו-סכסון בכיכר המדינה פועל זה עשרות שנים, ונחשב לגורם המוביל בשיווק דירות מכל הסוגים בצפון ת"א. זה עתה, לדוגמא, השכיר דירה לעובד בכיר בשגרירות פולין, וכן דירות במגדלי וייצמן, שיכון בבלי ואיזורים מבוקשים אחרים.
אנגלו-סכסון ת"א נמצא בבעלות חברת מטרופוליס, שבעליה הם עמוס גלזר 75% וכפיר זוהר 25%. זוהר גם מנהל את הסניף בכיכר המדינה, ועתה יהיה עליו להתמוד מול רי-מקס. רי-מקס כבר גברה על אנגלו-סכסון במישור הארצי, עם 72 סניפים מול 45, ועתה עתה היא מנסה להכות גם את אנגלו-סכסון ת"א, הנחשבת לסניף המוביל של החברה.
ל- Nfc נודע, כי רי-מקס מבקשת להכנס בשנת 2006 גם לשיווק נכסים מניבים. היא מחפשת משווק בכיר, שיוכל לפתוח סניף שיתמודד מול אנגלו-סכסון ת"א. מטרופוליס נחשבת לחברה המובילה בת"א ובישראל בשיווק נכסים מניבים, בעיקר שטחי מסחר ומשרדים.

תאריך:  19/12/2005   |   עודכן:  19/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
על הביקורת בעניין המחיר אמר: היו בפנינו שתי הערכות שווי מהמשרדים המכובדים של שיינין וסומך-חייקין
מירב לוי
במחאה על כוונת ההנהלה להעביר את ניהול תחנת אילת לגורם חיצוני    טוענים: המהלך יגרור פיטורי עובדים    נאמן ארקיע: העלויות הגבוהות - בשל שכר העובדים הוותיקים
עומר שיקלר
הדברים נאמרו על-ידי יו"ר ועד העובדים במהלך דיון בוועדה לביקורת המדינה    הוועדה קיימה היום דיון בנושא החברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי
ניר וייס
עיריית ב"ש לא הצליחה להוכיח, כי אדמת כורכר הלא מרוצפת, עליה חנתה הנאשמת, מהווה מדרכה על-פי הגדרתה בחוק    ביהמ"ש אף הוסיף, כי "נראה שהמצב של חוסר הודאות המשפטית, הוא מצב שנוח דווקא למאשימה וע"י כך היא יכולה להמשיך ולרשום דוחות חניה לעשרות ומאות של כלי רכב - באותו מקום"
ברוך לוי
הכנסת תצביע בשבוע הבא בקריאה ראשונה על הרחבת מעגל הפעוטות עם מוגבלות, הזכאים למעון יום שיקומי    כיום נותרים מאות פעוטות בביתם ללא הטיפול האינטנסיבי לו הם זקוקים, ללא מסגרת וללא הזדמנות ליצור קשר עם בני גילם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il