X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך גילה בהרצאתו באוניברסיטת חיפה פרקליט המדינה, ערן שנדר פרופ' כהן-אלמגור: רשויות המשפט שגו באי העמדה לדין את מצבעי הפולסא דנורא נגד שרון
▪  ▪  ▪

"הפרקליטות ביקשה להציב כוחות משטרה משמעותיים בחגיגות לזכרו של ברוך גולדשטיין" - כך גילה (יום ג', 20.12.05), פרקליט המדינה ערן שנדר בהרצאה שנשא ביום עיון בנושא "חופש הביטוי על-רקע תוכנית ההינתקות" באוניברסיטת חיפה.
שנדר הדגיש שאם יציב היום מישהו את תמונתו של ראש הממשלה שרון בפומבי ויירה בה, ראוי לפתוח נגדו בחקירה. שנדר ציין עוד כי בתקופת ההינתקות פעלה פרקליטות המדינה בנתיב דו-ראשי: מצד אחד סובלנות מירבית בתחום הביטוי הלא אלים ומצד שני, אכיפה דווקנית מול כל מחאה אלימה ומשבשת חיים.
"אל יטעה איש, בכל שלב בחיי המעשה, כאשר היו הדברים על הפרק לוו תהליכי קבלת ההחלטות בחוות דעת ארוכות, מפורטות אשר דנו ובחנו דקויות, שיקולים ונקודות מבט שהיוו מצע ונדבך לאין סוף דיונים תכופים שבחנו את תבונת ההחלטות כל פעם מחדש לאור המצב המשתנה", אמר שנדר.
פרופ' כהן-אלמגור: לא נלמד לקח ההסתה מרצח רבין
פרופ' רפי כהן אלמגור שארגן את יום העיון במרכז לחקר הדמוקרטיה באוניברסיטת חיפה טען שלא נלמד הלקח מההסתה שקדמה לרצח רבין. "רשויות המשפט שגו כשלא העמידו לדין את מבצעי הפולסא דנורא נגד רה"מ שרון ביולי 2005. הסתה צריכה להיות מלווה בעונש חמור למען יראו וייראו". לדבריו, גם במקרים בהם הייתה ענישה על הסתה - כמו במקרה הבאתם לדין של מפיצי תמונותיו של יצחק רבין במדי נאצי - הענישה הייתה קלה מדי ולא מרתיעה דיה.
"אמנם לא מפיצים את תמונותיו של שרון בבגדי נאצי, אך מפיצים את תמונותיו במדיו של סטאלין. כמו כן הופצו תמונותיו כשהוא חובש כפייה, כפי שהוצג רבין בשנים 1993-1995", ציין.
פרופ' כהן אלמגור האשים את התקשורת במתן במה רחבה מדי למבצעי הפולסא דנורא ולמסיתים בכלל התקשורת לא צריכה להתעלם מהתופעה. הוא הדגיש שיש הבדל בין סיקורה ובין מתן שופר ומגבר למסיתים. "עלינו לנקוט בפעולה תקיפה עכשיו כדי לא להיות עדים לרצח נוסף", התריע פרופ' כהן-אלמגור.

תאריך:  20/12/2005   |   עודכן:  20/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
לקוחות אתר פורנו ישראלי התלוננו על בעיות בצפיה בתכנים המגיעים מחו"ל    לאתר - שרת בחו"ל המספק תעבורת שידור המאפשרת צפיה חלקה    לקוחות האתר המנויים דרך ספק אינטרנט אחר אינם נתקלים בבעיה    פניות של מנכ"ל האתר לנטוויז'ן נתקלו בסחבת ומתן תשובות לא מספקות    נטוויז'ן בתגובתה בחרה להתייחס לאתר האינטרנט המסוים ללא התייחסות למקור האיטיות
נוה יוסף
הילד יוחאי גבאי טיפס על עמוד מתח גבוה, התחשמל ונפל. בבית החולים נפטר מפצעיו    החברה הואשמה בכך שלא מיגנה את העמוד אלא הסתפקה בתליית שלט "סכנה"    "האם תיתכן התרעה מספקת על-ידי שלט קטן התלוי במרומי העמוד במקום שעיני אנשים ממוצעים, לבטח ילדים, לא תשזופנה?" כותבת השופטת מירי דיסקין בהכרעת הדין
מחלקה ראשונה
ההערכות הן כי תנפיק לפי שווי גבוה משוווי השוק בו היא נסחרת בבורסה של ת"א - 905 מיליון דולר
שלומי דיאז
הוציא רישומים של חברה בה עבד בעבר    ניצל זאת לקידום עסקות בחברה חדשה
שי פאוזנר
מדד הבנקים יסיים את השנה בתשואה של סביב 48% לעומת 28% בלבד במדד מניות ת"א100    בפיא חושבים שהשיפור בבנקים יימשך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il