X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"היהודים מנסים לסחוט סולידאריות עולמית"

עיתונאי מצרי: "השואה - שקר גס"

תמיכה מצרית לנשיא אירן: מאמר המתפרסם בעיתון המצרי, "אל-מסאא", טוען כי השואה היא "שקר גס" לדברי הכותב: "תאי ההוצאה להורג המפורסמים, לא היו יותר מאשר חדרים לחיטוי בגדים" היטלר, מסתבר, "לא פעל נגד היהודים אלא דווקא סייע להם"
▪  ▪  ▪

נשיא אירן לא לבד. במאמר המתפרסם תחת הכותרת "שקרי ישראל", טוען השאם עבד אל-ראופ, בעל טור בעיתון המצרי הממסדי "אל-מסאא", כי במלחמת העולם השנייה לא היו כלל מעשי טבח נגד יהודים וכי תאי הגזים היו חדרים לחיטוי בגדים. לטענת בעל הטור, היטלר לא פעל נגד היהודים ואף אפשר להם להגר לפלשתין במהלך שנות שלטונו הראשונות.
חוקרי המכון לחקר תקשורת המזרח תיכון, אשר מביאים לראשונה את התרגום המלא של המאמר, מאפשרים להציץ לדברי האנטישמיות כלשונם. "ישראל מפיצה בעולם שקרים כאוות נפשה והעולם המתקרא תרבותי מברך אותה, ורואה שקרים אלו כעובדות מוחלטות שלא ניתן לחלוק עליהן", כותב עבד אל-ראופ.
"הניחו לנו עם השקרים וסילוף העובדות שספרי הלימוד [בישראל] מלאים בהם", טוען בעל הטור המצרי. "השקר החמור ביותר הוא השואה היהודית, אשר היהודים מנצלים אותה כדי לסחוט סולידאריות עולמית. וכאשר בא הנשיא האירני מחמוד אחמדי-נג'אד ומפריך שקר זה - יוצא העולם מכליו ונשיא אירן נשטף בהאשמות טרוף, קנאות ושקר, למרות שלא עשה יותר מאשר לציין את האמת שאליה הגיעו [גם], מספר חוקרים הגונים".
"תאי הגזים - חדרים לחיטוי בגדים"
לדבריו של העיתונאי המצרי, "משמעותה של אמת זו הוא שמעשי טבח אלה, אשר ישראל טוענת שקרו ליהודים מידי הנאצים - לא קרו".
לשיטתו, "תאי ההוצאה להורג המפורסמים, לא היו יותר מאשר חדרים לחיטוי בגדים. על-פי מה שידוע לנו [אחרון החוקרים ההגונים הללו] הוא ההיסטוריון הבריטי האמיץ דיוויד אירווינג ששילם מחיר יקר בשל אומץ ליבו. יש היסטוריונים אחרים שהוכיחו שחלק ממעשי הטבח, שנאמר שקרו ליהודים במלחמת העולם השנייה, נעשו בתאום עם ההנהגה היהודית במטרה לדחוף את [היהודים] להגר לפלשתין".
עבד אל-ראופ, אשר תומך בהערותיו האנטישמיות של הנשיא האירני, טוען כי הוכח שהיטלר לא היה נגד היהודים כפי שהפיצו ההיסטוריונים הציונים, אלא להיפך - הוא התיר במהלך שנות שלטונו הראשונות למאה עשרים אלף יהודים להגר לפלשתין הכבושה, כדי לרצות את היהודים.
"המתקפה כלפי הנשיא האירני התגברה רק בגלל שהוא העלה שאלה הגיונית ונכונה למדינות המערב אשר שתלו את ישראל בלב העולם האיסלאמי ושמרו ועדיין שומרות עליה", טוען העיתונאי. "אם אחזו אתכם רחמים כלפי היהודים המסכנים, מדוע אינכם מקימים את מדינתם על אדמותיכם?!".

תאריך:  20/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
בשנת 2003 נתנו הרשויות המקומיות לעמותות כ-500 מיליון שקל    בעמותות רבות מכהנים עובדים הפועלים בהן בניגוד עניינים, כאשר הם מכהנים בכפל תפקידים ואף לעיתים בשלושה או ארבעה תפקידים
יוסי עבדי
"המשרד הביטחון והרשויות המקומיות פעלו שלא על-פי הוראות הדין, אגב ניהול מאבקים מתמשכים", כותב המבקר. "עקב כך נגרם נזק כספי כבד לרשויות המקומיות"    ממליץ להכניס לבסיסים ולשטח משרד הביטחון מומדדים מטעם הרשויות, כדי לגבות ארנונה כראוי
אשר גולדברג
הקהל ניצח    טון קאנן יאמן את מכבי תל אביב עד סוף העונה    המאמן החדש: "זה אתגר גדול עבורי"
נוה יוסף
בתחילת החודש הודיעה שרת המשפטים, ציפי לבני, כי בכוונתה לחתום על צו ההסגרה    העניקה תקופה של שבועיים וחצי להגשת ערעור על החלטתה    עורכי דינו של רוזנשטיין צפויים להגיש בג"צ כנגד חתימת לבני על הצו
אלעזר לוין
בנית החניון עלולה לפגוע בכדאיות העיסקה, שבה עומדת מגדל לקנות את מרכז ויצמן בכ-60 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il