X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש אגף פרסומות ברשות השניה שיגרה מכתב למנהלי השיווק של זכייני ערוץ 2 ו-10 מבקשת מהם לפעול על-פי כללי האתיקה ולהגביל פרסומות בעלות תכנים אלימים
▪  ▪  ▪

גתית לבנון, ראש אגף פרסומות ברשות השניה לטלוויזיה ורדיו שיגרה למנהלי השיווק של זכייני ערוץ 2 ו-10 מכתב בו היא מתייחסת לפרסומות בעלות מסרים אלימים.
לבנון כתבה למנהלי השיווק, כי לאחרונה נוצר הרושם כי ישנה עלייה בשימוש במסרים אלימים בפרסומות ולכן הם מתבקשים לפעול ברגישות ובזהירות על-פי כללי האתיקה. "לאלימות כידוע פנים רבות. לאור העלייה באלימות בכלל החברה, אשר מוצאת את ביטוייה בין היתר בתשדירי הפרסומות, נבקשכם לנהוג בזהירות וברגישות מיוחדים בסוגייה זו תוך הפעלת שיקול דעת אשר יתבסס על המתווה במדריך האתיקה כפי שיפורט במכתב זה, תוך דגש כי אין בשימוש באלימות לצורכי הומור, כדי לייחס לה מטרה ראויה", היא כותבת.
"מומלץ להביא לתשומת לב המפרסם, עוד בשלב בדיקת התסריט, את הרגישות והבעייתיות, באם ישנה כזו".
היא מוסיפה: "נבקשכם להביא נושא זה לידיעתם של משרדי הפרסום מולם אתם עובדים וכן לכל גורם רלוונטי אחר. בכוונת הרשות להחמיר את התייחסותה בכל הקשור לשימוש באלימות בתשדירי פרסומת, ולנהוג בתשדירים אשר יש בהם אלימות באופן מחמיר. תשדירים כאלו יישקלו בכובד ראש, ויוגבלו לשעות שידור מאוחרות, או שיידרשו בהם תיקונים, בהתאם לכל מקרה לגופו".
היא מצטטת את כלל 7 לכללי האתיקה - סעיף העוסק באלימות בפרסומות: "אלימות יש להבדיל בין שימוש סביר ומקובל בכוח לבין אלימות יתרה. שימוש סביר ומקובל בכוח הוא לשם תכלית ראויה, באמצעים סבירים, או במסגרת כללי משחק ידועים ומוגדרים מראש (דוגמת, ספורט בזירת אגרוף). אלימות יתרה משמעה שימוש בלתי מוצדק בכוח כדי לפגוע פגיעה מכוונת וקשה באחר או ברכוש. בהקשר זה יש להימנע גם מאלימות מילולית. הצגה של פעילות אלימה ובכלל זה וונדליזם, כפעילות ראויה או כפעילות המזמינה חיקוי, היא פסולה. יש לנקוט בזהירות כשמדובר בדמויות מצוירות, אשר התנהגותן נתפשת אנושית לגמרי. אין באלימות לצורכי הומור, כדי לייחס לה מטרה ראויה".

תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
בית הנבחרים האמריקני קיבל הצעת חוק האוסרת על עינויי עצירים    נשיא ארה"ב, אשר התנגד למהלך, נכנע ללחץ מתנגדיו וצפוי לחתום על החוק, במידה ויעבור את אישור הסנאט.
עומר שיקלר
את הדברים אמרה ח"כ מלי פולישוק    הוועדה לביקורת המדינה למבקר המדינה: יש לבצע בדיקה רוחבית של השחיתות השלטונית בכל מערכת השלטון בישראל
יוסי עבדי
האנרכיה - נותרה אותה האנרכיה - יריות, מעשי אלימות, עימותים ומאבקים    עוד יום ברשות הפלשתינית    בכירים בתנועת הפת"ח חוששים כי חוסר הסדר רק יוסיף ויחזק את תנועת החמאס בבחירות הקרבות    לצד איומי החמאס - מתמקד הארגון במצוקות החברתיות ברשות
יפעת גדות
שמו העברי של התשבץ ניתן לו על-ידי אליעזר בן-יהודה, מחייה השפה העברית
מחלקה ראשונה
משרד התקשורת מינה יועץ מיוחד בנושא הרפורמה ביבוא טלפונים סלולריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il