X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עיתון בריטי דיווח כי האישה שעברה את השתלת הפנים החלקית הראשונה בעולם חתמה על עסקה לסרט החולה, איש תעודה בריטי והרופאים חתמו על הסכם שלושה חודשים לפני הניתוח
▪  ▪  ▪

רופאים אמריקנים ומומחים אתיים מגלים רגשות מעורבים לדיווח לפיו האישה שעברה את השתלת הפנים החלקית הראשונה בעולם, חתמה על עסקה לסרט, ותרוויח מהכנסותיו.
ה"London Times" דיווח היום כי החולה, איזבל דינויירה, איש התעודה הבריטי מישל האגס ורופאיה של דינויירה, חתמו על ההסכם שלושה חודשים לפני הניתוח.
מצד אחד, רופאים מציינים כי העסקה השפיעה שלא לצורך על דינויירה בת ה-38 להסכים לניתוח, וכי הדבר עלול לעודד רופאים אחרים לניסיונות בטרם עת של הליכים ניסיוניים. אך יש גם שטוענים כי עסקת הסרט סיפקה הכנסה לאישה שכפי הנראה לא תחזור לעבוד בזמן הקרוב.
מבצעים ניתוחים למטרות כספיות בלבד
ישנם מנתחים פלסטיים המכנים את העסקה פרודיה, למרות שאינם מגנים מכירה של תמונות, קטעי וידאו או פרטים של השיטה. לטענתם, לאור העובדה כי אנו חיים בתקופה של 'תוכניות מציאות' שונות וקיימת חשיפה לשיטות השונות בכל אמצעי התקשורת, קיים סיכון כי הליכים ניסיוניים נעשים לא למטרת התקדמות הניתוחים אלא לשם הכסף והאדרת שמם של העוסקים בדבר.
הם מקווים כי הצוות הרפואי הצרפתי חקר את ההשפעה הרגשית של ההחלטה על דינויירה שפניה הושחתו בצורה קשה לאחר שכלבה פצע אותן. הכלב ניסה להעיר את האישה לאחר שנטלה גלולות שינה במטרה להתאבד, כך מספרות שמועות שונות.
מומחים הדגישו, כי רופאים אמורים להגן על החולים שלהם שהם פגיעים מאד מבחינה רגשית במצב כזה. הייעוץ הפסיכולוגי שלה היה חייב לכלול הערכה של השפעת עסקה כזו עליה, לטענתם.
יש מי שמשער אף כי דינויירה לא פעלה מתוך האינטרס שלה עצמה כשחתמה על העסקה. גם אם ההוצאות הרפואיות שלה כוסו במלואן על-ידי שירותי הבריאות הצרפתיים, קשה לראות כיצד נהנתה מהכנסה כלשהיא מאז נפצעה, כיצד תוכל לעבוד במהלך תקופת ההחלמה וכיצד תמצא עבודה בעתיד.
תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
במערכת הביטחון מגיבים בחריפות לירי הקסאם שפגע במרכזו של בסיס צה"ל בדרום    הקסאמים מסכנים מתקנים רגישים    החמאס מאיים לחדש הפיגועים בינואר
מירב לוי
ניסה להסביר את דבריו בנוגע להעלאת שכר הלימוד    טען: יש להעניק סבסוד דיפרנציאלי ולתת הטבות רק למי שנזקק באמת    יו"ר התאחדות הסטודנטים: הממשלה הבטיחה ליישם במלואו את דוח וינוגרד    השרה לבנת גם כן מתנגדת להעלות שכר הלימוד
יפעת גדות
הגברים מתקדמים בצעדי ענק לתוחלת החיים של הנשים    שיעור מקרי סרטן הריאה בקרב גברים ירד מאז 1990 בעוד אצל נשים הוא עלה
יוסי עבדי
מבקר המדינה מפרסם דוח חריף על התנהלות הרשויות המקומיות    "הנבחרים מעלימים עין מעבירות בנייה, גובים מיסים שלא כדין, עושים כרצונם ברכוש הציבורי"
עומר שיקלר
ראש אגף פרסומות ברשות השניה שיגרה מכתב למנהלי השיווק של זכייני ערוץ 2 ו-10    מבקשת מהם לפעול על-פי כללי האתיקה ולהגביל פרסומות בעלות תכנים אלימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il