X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן החדש של מכבי ת"א אמר למנכ"ל, אלי דריקס, שהוא ישוחח עם דה רידר אחרי שכבר היה מו"מ להבאתו לבית"ר י-ם קאנן: זהו אתגר גדול עבורי לאמן את מכבי ת"א
▪  ▪  ▪

טון קאנן, מאמנה החדש של מכבי ת"א, אמור לטוס היום (ד') להולנד ולשוב בתחילת השבוע הבא לישראל. קאנן אינו מתכוון לבצע שינויים בסגל השחקנים הישראלי, אבל הבטיח למנכ"ל, אלי דריקס, לעשות מאמץ להביא לקבוצה את היהודי-הולנדי, דניאל דה רידר.
קאנן הבטיח כי המהלך לצירופו של דה רידר, שכרגע מתייבש על הספסל של סלטה ויגו, יקרה בימים הקרובים. עדיין לא ברור אם השחקן שהיה מיועד להגיע לבית"ר י-ם, יצטרף למכבי ת"א בפגרת החורף או בעונה הבאה.
קאנן אינו מתכוון לשוחח עם סוכני שחקנים ומעכשיו יחזור לתמונת התמיכה סוכן השחקנים היהודי - רוסי, דמיטרי סיליוק, פטרונו של קאנן.
קאנן: "זהו אתגר גדול עבורי"
טון קאנן הוא המאמן החדש של מכבי תל אביב. אתמול נפגש קאנן עם אלי דריקס, מנכ"ל מכבי תל אביב וסיכם איתו את מינויו לקבוצה. קאנן יחל בעבודתו בימים הקרובים וככל הנראה יבקש להישאר עם אותו הסגל.
קאנן ירוויח עד סיום העונה 45 אלף דולר. הוא יזכה למענק של 10 אלפים דולר אם הקבוצה תעפיל למפעל גביע אופ"א ולסכום של 20 אלף דולר אם הקבוצה תזכה בגביע המדינה.
אלי דריקס נפגש עם קאנן בבית מלון בהרצליה והשניים סיכמו כי ההולנדי יקבל את משרת מאמן ה"גלאקטיקוס" עד לסיום העונה. דריקס אמר כי: "ביומיים האחרונים החלו מגעים ביננו לבין קאנן. בדקתי לא מעט לגבי האיש. שוחחתי גם עם מכרים שלו בהולנד ועם אנשי מקצוע הולנדים. הבנו שזה האיש הנכון שיקח על עצמו את המושכות".
קאנן אמר אמש במסיבת עיתונאים כי: "זה אתגר גדול עבורי. אמרתי שאני רוצה להישאר בישראל וכך אכן קרה. מכבי קבוצה מצוינת ואפשר להצליח איתה. אני רוצה שהקהל שלנו יהנה. אנחנו לא רוצים עוד נצחונות 0:1, אלא כדורגל התקפי שיעשה טוב למועדון ולקהל. יש לי הרבה ביטחון ואני לא יכול לחכות לאימון הראשון של הקבוצה. פגשתי במכבי תל אביב אנשים נהדרים כמו אלי דריקס ולוני הרציקוביץ′ ואני מחכה שאחזור מהחופשה בעוד כשבוע כדי להתחיל לעבוד".
קפטן הקבוצה, אבי נמני אמר כי: "שמעתי על המינוי ולדעתי יש לקאנן את היכולת להצליח עם הקבוצה, מבלי לפגוע בשאר המועמדים שהוזכרו. עכשיו לכולנו יש עבודה קשה כדי לנסות ולהצליח".

תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"חברים ומרוויחים" הוציאה מכרזי ביטוח פנסיוני ל-10,000 עובדי מדינה, 4,000 פארא-רפואיים ו-3,200 עובדי בזק    חברות הביטוח הגדולות - מאחורי הקרנות
מירב לוי
המערכת תסייע למשרד לפרוש את מוסדותיו ברחבי הארץ    מדובר במערכת מידע גיאוגרפית שמציבה נתונים במרחב והצגתם על גבי מפות, חישוב מרחקים ותכנון מסלולים בהתחשב בתיאור השטח
עומר שיקלר
שני המורים בעלי אזרחות אוסטרליה והולנדית נחטפו הבוקר בצפון עזה    חמושים עצרו את הרכב בו נסעו והעבירו אותם לרכב אחר
הדר פרבר
אין נפגעים    במקרה אחר: כנף שבורה גרמה אמש למטוס להתרסק במיאמי. כל 20 הנוסעים ואנשי הצוות - נהרגו
יפעת גדות
הורים רבים נותנים לילדים תרופות להורדת חום עוד לפני שהטמפרטורה הגיעה ל-38.8 מעלות    חום עשוי לעזור לגוף של הילד להדוף את הזיהומים    חיידקים רבים הגורמים למחלות מתרבים בצורה הטובה ביותר בטמפרטורה הנורמלית של הגוף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il