X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בפגישה שקיימו בכירי הארגונים נקבע כי אין לתת לקהילה הבינלאומית להתערב בנעשה במזרח התיכון הדגישו: פלשתין, לבנון וסוריה - לא עניין שלהם" החמאס: "השקט היחסי" פוגע במאמץ לשחרור לאומי
▪  ▪  ▪
נסראללה. לא אוהב שאומרים לו מה לעשות.

מחלקה ראשונה
בכירים פורשים מהמירוץ לפרלמנט

שיתוף פעולה: מנהיגי ארגון החמאס והחיזבאללה נועדו לאחרונה והחליטו, כי "אין לאפשר לקהילה הבינלאומית להתערב בנעשה במזרח התיכון, לרבות בפלשתין, לבנון וסוריה". בהודעה שפורסמה אמש (שישי, 23.12.05) מטעם ארגון החמאס בעזה נכתב, כי מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, נפגש עם נציגים של החמאס, וביניהם עם מנהיגי הזרם הפוליטי, והחליט כי "יש למנוע את התערבותם של גורמים בינלאומיים המעוניינים להשפיע על השאלה הפלשתינית".
גורמים בכירים בחמאס אמרו כי הארגון יעשה שימוש נגד ישראל בכל האופציות הפוליטיות העומדות לרשותו, ועם זאת, הודגש כי "תימשך ההתנגדות", הנתפשת כחלק מ"האסטרטגיה הפלשתינית". לדברי גורמים בארגון, "השקט היחסי" פוגע ב"מאמץ הפלשתיני לשחרור לאומי" משום שישראל ממשיכה במדיניותה השואפת לפגוע בעם הפלשתיני "באמצעות מעצרים בלתי חוקיים, סגרים, מחסומים, והריסת בתים".
כידוע, הקונגרס האמריקני איים להפסיק את הסיוע הכלכלי לרשות הפלשתינית, באם זו תאפשר השתתפות החמאס בבחירות למועצה הפלשתינית המחוקקת (הפרלמנט) המתוכננות ל-25 בינואר. הצעת ההחלטה של בית הנבחרים אשר התקבלה (ו', 16.12.05) ברוב מוחץ של 397 תומכים לעומת 17 מתנגדים בלבד, אף מפצירה ביו"ר הרשות, אבו מאזן, להצהיר עוד קודם לבחירות על כוונתו לפרק את ארגוני הטרור הפלשתינים מנשקם.
"הרשות הפלשתינית מסתכנת באובדן הסיוע הכלכלי האמריקני וסיוע נוסף, אם תאפשר לארגון המיליטנטי חמאס להשתתף בבחירות לפרלמנט בחודש הבא", לשון הצעת-ההחלטה. עוד נקבע, כי שילוב החמאס בממשלה הפלשתינית לאחר הבחירות, יש בו כדי לטרפד את יכולתו של הממשל האמריקני לקיים מערכת יחסים קונסטרוקטיבית עם הרשות ולהעניק לה כל סיוע נוסף.
"השתתפות החמאס בממשלה הפלשתינית תעלה בהכרח תהיות באשר למחויבות הרשות והנהגתה לכינון שלום עם ישראל", נכתב בהצעת-ההחלטה. חברת הקונגרס הרפובליקנית מפלורידה, אילינה רוס-להטינן, מסרה כי מדובר בהפגנת "עמדה מאוחדת לנוכח הניסיונות של ארגון איסלאמי קיצוני ורצחני לגנוב את הבחירות". היא הדגישה, כי השתתפות החמאס בבחירות תהרוס כל תקווה לשלום וביטחון עבור ישראל.

תאריך:  24/12/2005   |   עודכן:  24/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
איימאן נור, מנהיג האופוזיציה המצרית, נידון לחמש שנות מאסר לאחר שהואשם ב"זיוף" מסמכי רישום מפלגתו    מאות מפגינים ברחובות    הטענה: "המשפט נועד לחסל פוליטית את מתנגדו של מובארק"
יוסי עבדי
הקונגרס האמריקני אישר: יש להעביר 600 מיליון דולר לצורך פרויקטים של התעשיה הביטחונית בישראל; 150 מיליון דולר יותר מאשר ביקש הממשל האמריקני
מחלקה ראשונה
החורף הגיע: שלג בגובה 70 ס"מ נערם באזור הרכבל בחרמון    צירי תנועה חסומים בצפון    הצפות בצפון ובנגב    רמזור קרס בפינת הרחובות הירקון וגורדון בתל אביב    ברעננה הוצף בית אבות    שיא הגשמים: הלילה
יואב יצחק
מנמק זאת בפרישת השניים למעשה מתנועת העבודה, והצטרפותם לתנועת קדימה    טוען, כי סיעת קדימה הינה סיעה המיוצגת על-ידי סיעה בכנסת היוצאת, ועל כן היא אינה זכאית למימון מפלגות
יואב יצחק
פרס מאשר כי הוא שוקל לרוץ לכנסת ברשימת קדימה    טוען: "מפלגת העבודה לא מצאה צורך לשלב אותי בעבודתה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il