X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה ושר הביטחון התייחסו לאירועי הימים האחרונים ולהתקפות על ישובי הנגב שרון: אושרה פעילות מתמשכת שמטרתה לפגוע במחבלים
▪  ▪  ▪

"יש לעצור בכל דרך את הירי מרצועת עזה אל ישובי הנגב המערבי, ולנקוט לשם כך בכל הצעדים הדרושים. הנחיתי, שאין שום מגבלה לגבי שימוש בכל האמצעים על-מנת לפגוע במחבלים, אנשי ארגוני הטרור, בהם, בציודם ובמקומות המחסה שלהם. ההנחייה היא חד-משמעית". את הדברים אמר ראש הממשלה, אריאל שרון, בישיבת הממשלה (א', 25.12.05).
שרון ציין, כי "בעקבות ההתקפה של ירי ה'קסאם' על ישובי הנגב המערבי ובעיקר, על העיר שדרות, כינסתי אתמול את הקבינט הביטחוני, על-מנת לדון בנושא - אנחנו איננו מתכוונים כאן - וזו גם היתה ההחלטה של הקבינט אתמול - לפעולה חד-פעמית, אלא לפעילות מתמשכת, שמטרתה לפגוע במחבלים ולא להרפות מן העניין".
רה"מ שרון הנחה את מערכת הביטחון להפעיל בצפון רצועת עזה את תוכנית "רצועת הביטחון" ששר הביטחון הציג בשבוע שעבר. על-פי התוכנית, כל פלשתיני שיכנס לשטחים בצפון רצועת עזה, בקרבת הגדר מסתכן בפגיעה של תותחי צה"ל, כלי טיס או ירי. כמו כן ציין רה"מ כי יש להמשיך במדיניות הסיכול הממוקד.
"לעצור ירי הקסאמים"
לדברי שרון, כל האמצעים מתאימים לכך, "למעט עמדתנו הרגילה שאין פוגעים באזרחים חפים מפשע", הוא הדגיש והוסיף, כי מערכת הביטחון הציגה שורה של צעדים, שהיא כבר נוקטת, ותמשיך ותנקוט, על-מנת לעצור את ירי הקסאמים שאותם הגדיר שרון כ"תופעה חמורה".
במהלך דבריו בישיבת הממשלה הדגיש שרון: "כאן לא מדובר בפעולה קצרה או חד-פעמית, אלא מדובר במדיניות, שחייבת להביא להפסקת הפעולות של ארגוני הטרור נגד ישובים ישראלים. אחרי ששמענו אתמול את התוכנית, שהוצגה בפירוט בפני חברי הקבינט, אני בטוח שיש ביכולתנו לעשות את הכל על-מנת להפסיק את פעולות ארגוני הטרור נגדנו. הדבר הזה נכון לא רק לגבי עזה, אלא גם (פעילות) נגד הטרור ביהודה ושומרון - שם תימשך הפעילות, וגם שם אין שום הגבלה לגבי משך הזמן".
מופז: יש לשבור את משוואת התגובה
שר הביטחון, סגן הרמטכ"ל וסגן ראש שירות הביטחון הכללי שהשתתפו בישיבת הממשלה, סקרו לפני שרון ויתר השרים נושאים שוטפים בתחום הביטחוני.
שר הביטחון, שאול מופז, הדגיש את חומרת האירועים הביטחוניים של היממה האחרונה, והדגיש את הצורך להפעיל מדיניות הרתעה אפקטיבית באופן מיידי. מופז ציין, כי יש לפעול תוך לחימה התקפית מול החמאס והג'יהאד האיסלאמי. "כל אלה - באופן רציף ולאורך זמן, על-מנת לעצב מציאות חדשה ולקבוע כללי משחק חדשים", אמר.
מופז הבהיר, כי הנחה להמשיך את פעולות התגובה בעוצמה מירבית וכן "לשבור את משוואת התגובה" של ארגוני הטרור המחברת בין פעילות סיכול באיו"ש לתגובה בירי תלול מסלול ברצועה. כמו כן, פירט מופז את עיקרי המדיניות ההתקפית של מערכת הביטחון, כפי שהוצגה אמש בקבינט הביטחוני.
מונה מזכיר צבאי חדש לראש הממשלה
במהלך ישיבת הממשלה נפרד ראש הממשלה, בשמו ובשם הממשלה כולה, ממזכירו הצבאי, אלוף יואב גלנט, שמונה לתפקיד אלוף פיקוד הדרום. שרון ציין: "בהזדמנות זו, מאחר והמזכיר הצבאי, האלוף יואב גלנט, עוזב אותנו אחרי שלוש שנים - ושלוש שנים קשות - ומתמנה לאלוף פיקוד הדרום, אני רוצה להודות לך על כך ולאחל לך הצלחה בתפקידך הבא".
את האלוף יואב גלנט כמזכיר צבאי מחליף האלוף גדי שמני, זאת לאחר שירות שדה ארוך בצה"ל. שרון אמר לאלוף שמני: "התפקיד כאן איננו קל, העיסוק בנושא הביטחון הוא נושא מרכזי בו. אני רוצה לאחל לך הצלחה ואני בטוח שתצליח".

תאריך:  25/12/2005   |   עודכן:  25/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
ההטבה לעובד באופציות תעמוד על כ- 60 אלף שקל    יקבלו גם בונוס, אפשרות לרכוש עוד 4% מלאומי והסכם קיבוצי ללא שינוי
גלית יצחק
קניון קריית אונו חנך מתחם חנייה לנכים    במתחם יותקן שער חשמלי ומערכת טלוויזיה במעגל סגור שבאמצעותה ניתן יהיה לוודא כי בעל הרכב נושא תו נכה במטרה למנוע ממבקרי הקניון, שאינם נכים,
לחנות במקומות אלו
עומר שיקלר
לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה- 17 פירסמה עיריית יבנה הוראות האוסרות קיום פעילות פוליטית בקרב עובדיה
גלית יצחק
התרופה מיועדת בעיקר לטיפול בחולי אפילפסיה קשים אשר אינם מגיבים לטיפול התרופתי המקובל    בקפרה יש שילוב אופטימלי של בטיחות גבוהה, מיעוט תופעות לוואי ויעילות
שי פאוזנר
ישולב בפעילות התוכן והסחר האלקטרוני של נטוויז'ן במסגרת אתרי נענע ונענע שופס    מוכר כרטיסים לקולנוע ולמופעים ברשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il