חברת השירותים הלוגיסטיים פיק אפ, הפרושה בתחנות הדלק פז, תקים עמדות 'בנק וירטואלי' ברחבי הארץ כדי לשפר את שירות הבנק.
השירותים שיתקיימו בנקודות שתציב פיק-אפ יתמקדו בשירות שיכלול בין היתר מסירת פנקסי צ'קים, כרטיסי אשראי ומסמכים. השירות ניתן במרבית שעות היממה ואינו כרוך בתשלום של הלקוחות.
לדברי מנכ"ל חברת פיק אפ, רונן חדש, הפרוייקט שהתקיים בתחילה כניסיון בשישה סניפים זכה להצלחה, ועל-כן הוחלט להרחיבו.
"הפיילוט, שהתקיים בשישה סניפים, הצליח לגרוף נתח שוק של 15%מסך המשלוחים באזור המרכז. התוצאות הביאו להחלטה להרחיב את השירות, ולקיימו בכל רחבי הארץ. המטרה היא להעניק גם ללקוחות שמחוץ לאזור המרכז את השירותים השונים בקלות, במהירות ובזמינות שאין לה מתחרים".
לדברי מנכ"ל הישיר הראשון, מר מוקי אפורי הבנק עושה מאמצים לשיפור השירות ללקוחות. "לאחר הכנות רבות ובניית תשתית מתאימה, אנו מרחיבים את מעגל הלקוחות, שיכולים לקבל את השירותים של הבנק הוירטואלי בנקודות פיק אפ. עבור לקוחות הבנק הישיר הראשון, מדובר בצעד משמעותי לשיפור השירות, המהווה חלק מחדשנותו של הבנק הוירטואלי הראשון בישראל."
חברת פיק אפ, חברת בת של פז, חברת האנרגיה הגדולה בישראל, עוסקת במתן פתרונות לוגיסטיים ללקוחות בתחנות פז ופועלת בכ- 80תחנות תידלוק ברחבי הארץ. החברה גם משמשת כרשת הפצה לשירותי הבנק.