X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זוהר אנדלמן וסבינה בירן ישמשו מנכ"לים משותפים אנדלמן ינהל את חטיבת התיירות ההמוזגת נחום קרה ימשיך לעמוד בראש 'נתור' המהלך - נוכח מגמת התגבשות של קבוצות בשוק המציעות מוצרים תחת קורת גג אחת מספר המועסקים הכולל מגיע ל-600 עובדים
▪  ▪  ▪

גנדן תיירות ותעופה בבעלות נוחי דנקנר ואבי פישר הודיעה על מיזוגן של חברת התעופה "ישראייר", סיטונאות התיירות "נתור" ומפעילת טיסות השכר "יוניטל" לחברת אחזקות אחת - "קבוצת ישראייר".
המהלך יחל ביום ראשון הקרוב (1.1.06) ויימשך לאורך מספר חודשים. בסיומו 'קבוצת ישראייר' תפעל באמצעות שתי חטיבות מרכזיות: חטיבת תעופה שתכלול את הפעילות הפנים ארצית והבינלאומית (קווים סדירים ופעילות וצ'רטר) של "ישראייר" וחטיבת התיירות שתכלול את פעילויות שיווק הטיולים המאורגנים, הנופשונים וה-FIT. פעילות זאת תמשיך להיות מבוצעת על-ידי "נתור", "יוניטל" ו"דיסקברי".
המחזור המצרפי של הקבוצה הממוזגת עומד בשנת 2005 על כמיליארד ורבע שקלים ומספר המועסקים הוא כ-600.
המהלך אשר גובש בחודשים האחרונים, מתבצע נוכח המגמות בענף התעופה והתיירות המצביעות על התגבשותן של קבוצות, המייצרות מגוון מוצרים תחת קורת גג אחת (מודל TUI). כמו-כן, המהלך ייצר סינרגיה בכוח הרכש והשיווק ויוביל לחיסכון בעלויות.
מנהלי הקבוצה:
זוהר אנדלמן וסבינה בירן ישמשו כמנכ"לים משותפים. זוהר אנדלמן ינהל את חטיבת התיירות הממוזגת ויוביל את מהלך המיזוג וסבינה בירן תנהל את הפעילות התעופתית בתפקידה כמנכ"ל ישראייר ותוביל את המהלך האסטרטגי לפתיחת השמיים לתחרות ולקבלת קו סדיר לניו-יורק. נחום קרה ימשיך לעמוד בראש "נתור".
זוהר אנדלמן אמר בתגובה: "השינויים בשוק התעופה בארץ ובעולם הציבו בפנינו סדר יום חדש המחייב אותנו ליצור מוצר איכותי יותר במחיר אטרקטיבי. הגוף המאוחד ייתן תמורה טובה יותר ללקוח במחיר אטרקטיבי. אני שמח להוביל קבוצה שתפעל על בסיס מודל של קבוצות התיירות והתעופה הגדולות בעולם".
מנכ"לית 'ישראייר' סבינה בירן, ציינה: "שנת 2005 היתה שנה חשובה ביותר ל"ישראייר". בשנה זו הצלחנו לייצב קו צ'רטר לניו-יורק וזאת למרות המאבק הקשה מול "אל-על". אנו מקוים ששנת 2006 תהיה שנה של פריצת דרך כשבמרכזה - הפעלת קו סדיר יומי לניו-יורק. המהלך שיבוצע בחודשים הקרובים יאפשר לנו להגדיל מהותית את היכולת לטפל בהיקפי פעילות נרחבים יותר".
נחום קרה הוסיף: "אני שמח שתהיה לנו יכולת לספק סל מוצרים איכותי ומגוון יותר לסוכני הנסיעות. כח הקניה שיהיה לנו בגוף המאוחד יאפשר לנו להוריד את עלויות המוצרים לתועלתם של סוכן הנסיעות והלקוח".

תאריך:  29/12/2005   |   עודכן:  29/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
שילמה לדגני, אחד מבעלי מניותיה, 690 אלף דולר    הגיעה לאחזקה של 51.25% תבנה עם השותפים 166 דירות ב-28 מיליון דולר ב"מגרש בית הפועל"
מירב לוי
שגרירות סין בישראל ביקשה ממארגני המסע, חברת 'עולם אחר', לבטל את הטיול    המסע כלל מפגש עם הדלאי-למה    הפשרה שהושגה: הטיול יצא לפועל ללא הפגישה
נוה יוסף
לאחר שנים שבהן החרימו השופטים את מוסדות לשכת עורכי הדין ואת האירועים הקשורים אליה, מסתמן סיום לסכסוך    הפתרון: וועדה משותפת שתדון בדרכים לביצוע ביקורת על השופטים
הדר פרבר
המהנדס שהקים את המוזיאון טוען כי זהו מוזיאון הצעצועים הראשון באסיה
אלעזר לוין
עיסקה עם שותף ב-50%    תבנה חלק ממיתחם של 1,128 דירות בפינוי-בינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il