X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יחד עימם זומן רמ"ד פסיכולוגיה חקירתית שבדק את הפוליגרף של נצ"מ לוי מרבית העדויות ינתנו בדלתיים סגורות
▪  ▪  ▪

ועדת זילר, הבודקת את התנהלות המשטרה והפרקליטות בפרשת האחים פריניאן, תתכנס השבוע לשני דיונים נוספים, ביום א' וביום שלישי הקרוב.
נודע כי היום (א', 1.1.06) יעידו בפני הוועדה ירון אילוזף שהיה מפעיל סוכנים סמויים בימ"ר משטרת המחוז הדרומי; ואחד החוקרים בתיק, רובי גלבוע. יתכן ועדותם תשמע בדלתיים סגורות בשל תפקידם הקשור לאיסוף מודיעין.
ביום ג' - 3.1.06, יעידו שלום אאידה - שחקר את תיק הרצח של פנחס בוחבוט ואבי רויף - שהיה בתקופה הרלוונטית מפקד יס"מ דרום והיום הוא קצין אג"מ מרחב מוריה במחוז ירושלים.
ביום שלישי בצהריים התייצב בפני הוועדה גם סנ"צ אשר זנגר -ראש מדור פסיכולוגיה חקירתית במשטרה. עדותו של זינגר עשויה לדעת אנשי הוועדה לשפוך אור ולתת הסבר בכל הנוגע לטענות לפיהן פוליגרף שנערך בעבר למפקד היחידה המרכזית הנוכחי, נצ"מ יורם לוי, מצא פגם בתשובותיו בכל הנוגע לקשריו עם עבריינים. זנגר היה זה שביצע את הפוליגרף ליורם לוי ביחב"ש.
כזכור נטען על-ידי נצ"מ אמיר גור, בעבר מפקד היחידה וכיום סגן מפקד מרחב ירקון, שלוי היה בעל קשרים ענפים עם האחים שרון ועודד פריניאן ויתכן ואף סייע להם. גור העביר בזמנו את דעתו למי שהיה מפקד המחוז הדרומי, ניצב משה קראדי, כיום החליט מפכ"ל המשטרה, שלא למנות את לוי לתפקיד. קראדי שלח את לוי בין היתר לפוליגרף, ושם התגלו מספר בעיות. בסופו של דבר לוי מונה לתפקיד ולא מעט קצינים בכירים טענו בעבר שהמפכ"ל התעלם מתוצאות הבדיקה. לעומת זאת במטה הארצי טענו שהבדיקה לא הצביעה על שום דבר חריג ומינויו של לוי כשיר. לוי גם נחקר במח"ש בחשד לקבלת שוחד מהאחים אך בסופו של דבר התיק נסגר מחוסר אשמה.
נזכיר כי בשבוע החולף העידו בוועדה סנ"צ דוד נצר, שהיה ממונה על הפעלת הסוכנים ואיסוף המודיעין במחוז הדרומי של המשטרה ופעל לאיסוף מידע נגד האחים. עדותו נשמעה, על-פי הוראת הוועדה, בדלתיים סגורות.
גם נצ"מ לוי הגיע להעיד ותקף את קודמו בתפקיד, נצ"מ גור. לטענת לוי גור ופקודיו עשו הכל לקבור את החקירה וכעת ניסו להפיל "את התיק" עליו, לטענתו.
נציין גם כי במשטרה הביעו תרעומת על דיוני הוועדה באופן גלוי ופתוח לתקשורת. במשטרה טענו כי הדבר פוגע בקו התביעה בכל הנגוע למשפטם של האחים המתנהל כעת.
ואכן, ביום חמישי האחרון דחה בימ"ש את המשך המשפט לחודש פברואר לאחר שהשופטת סביונה רוטלוי מבימ"ש המחוזי בתל אביב טענה כי יש להמתין עד לסיום עבודת הוועדה.

תאריך:  29/12/2005   |   עודכן:  01/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
כלכלני בנק הפועלים סבורים כי אי הוודאות הפוליטי עלול להזיק    "שוק האג"ח הממשלתי נראה מעניין ובשוק המט"ח בטווח נארוך - קטנו הסיכויים לפיחות"
שלומי דיאז
החשש: מעשי רצח, נהיגה בשכרות ותאונות, אלימות וגם התרעות על פיגועים    פריסה מוגברת של כוחות המשטרה ברחבי הארץ
שי פאוזנר
לאחר מאבק ארוך הצליחו תושבי העיר לבטל ההסכם לשירותי תחבורה ציבורית עם חברת ביתר-תור    המתמודדים: קונקס, אגד וקבוצת שאשא, ז'ק יולזרי וא.נ. נתניה
שי פאוזנר
פלאפון תעלה מחירים ב-5%-6% ל-20% מלקוחותיה    חברת סלקום טרם הודיעה על השיעור הייקור    פרטנר תדחה כנראה את העלאת המחירים לסוף מרס
מחלקה ראשונה
ביהמ"ש השלום ברשל"צ האריך מעצרם של שניים החשודים בגניבת חלקים מגדר ביטחון של מסילת רכבת בכפר ויתקין וחשוד בגניבת כבלים של בזק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il