X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תשנה את המבנה לשתי זרועות: זרוע ביטוח, הפנסיה וגמל, בראשה יעמוד מוטי רוזן, וזרו הפיננסים, שוק ההון והאשראי, בראשה יוצב מוקי אברמוביץ
▪  ▪  ▪

קבוצת הראל השקעות מדווחת, כי היא החלה בסדרה של שינויים ארגוניים שמטרתם להתאים את הקבוצה למבנה העתידי של שוק הביטוח, ההון והפיננסים בישראל. במסגרת זו יאורגנו תחומי הפעילות של הקבוצה בשתי זרועות מרכזיות: הזרוע האחת תכלול את עיסקי הביטוח, הפנסיה והגמל ב"הראל חברה לביטוח", שבראשה יעמוד המנכ"ל מוטי רוזן. כל הפעילות של הקבוצה בתחומי הפיננסים, שוק ההון והאשראי, ירוכזו מעתה תחת זרוע "הראל פיננסים", שבראשה יוצב מוקי (משה) אברמוביץ.
יו"ר ומנכ"ל קבוצת הראל השקעות, יאיר המבורגר, שהודיע על השינויים האירגוניים, אמר כי "קבוצת הראל נערכת באופן נכון לשינויים המבניים של המשק לאחר יישום מסקנות ועדת בכר. לדבריו, השינויים האירגוניים מתאימים את הפעילויות השונות לצפוי במשק הישראלי, תוך ניצול הערך המוסף של מאגר המוחות והניסיון הרב תחומי של המנהלים בחברות. שינוי זה יאפשר תגובה מהירה לשינויים שחלים מעת לעת בשוק הביטוח ולתחרות החזקה שבין חברות הביטוח".
במסגרת זו, תוגדר חטיבת בריאות, שבראשה יעמוד אלי שמש, מי שמשמש כיום כמנכ"ל חברת הביטוח "דקלה" שבבעלות הקבוצה. שמש יהיה אחראי בתפקידו החדש על כל תחומי הבריאות, ובהם ביטוחי הבריאות, הסיעוד, ביטוחי נסיעות לחו"ל, תיירות נכנסת ועובדים זרים וביטוחי השיניים. תחת אלי שמש יפעלו מעתה האגפים הבאים: אגף ביטוח בריאות בניהולה של מיכל מנהיימר. אגף תביעות בריאות וחיים בניהולו של פרדי רוזנפלד. אגף ביטוח נוסעים בניהולה של מלי ביגר. אגף ביטוח שיניים בניהולו של משה ריכטנברג.
'UEO חטיבת חיסכון ארוך טווח' בראשות מישל סיבוני, המשנה למנכ"ל, תכלול את האגפים הבאים: אגף ביטוח חיים שבראשו יעמוד רמי דיין, מי ששימש בעבר כמשנה לממונה על שוק ההון והביטוח באוצר. אגף פנסיה שבראשו יעמוד דורון גינת, מי ששימש עד כה בתפקיד מנכ"ל קרן הפנסיה נתיבות. אגף הגמל הכולל כיום את קופות הגמל של קבוצת הראל, אליהן יצורפו חמשת קופות הגמל שרכשה הקבוצה מקבוצת בנק לאומי (ואשר היקף נכסיהן עומד כיום על כ-16.3 מיליארד שקל). אגף אסטרטגיה, קבוצות ובנקים בראשה תעמוד מרים מילה, מי ששימשה עד כה כראש אגף ביטוח חיים בהראל. חטיבת ההשקעות שבראשה יעמוד אמיר הסל, תכלול את ניהול ההשקעות של תחומי הביטוח, הפנסיה והגמל.
זרוע "הראל פיננסים"
כאמור, במסגרת ההיערכות החדשה תרוכז כל הפעילות של הקבוצה בתחומי שוק ההון והפיננסיים וכן תחומי האשראי, תחת "הראל פיננסים" שבראשה יעמוד מוקי (משה) אברמוביץ. באחריות ישירה לאברמוביץ יפעלו מעתה: הראל בית השקעות שבניהולו של גיל הוד. הראל חיתום בניהולו של פופי פתאל. חברת ניהול קרנות הנאמנות "לאומי פיא" שנרכשה על-ידי קבוצת הראל ומנוהלת על-ידי מיקי ציבייר והמשנה למנכ"ל מאיר מזוז. עם השלמת העיסקה תוך מספר שבועות, תועבר כל הפעילות לאחריות של הראל פיננסיים. החברה מנהלת כיום 51 קרנות נאמנות שהיקף נכסיהן מסתכם בכ- 16.3 מיליארד שקל. אגף אשראי - במסגרת הרחבת פעילות הקבוצה בתחומי הפיננסים הוחלט על הקמת אגף אשראי. בראש האגף הזה יעמוד מעתה יואל נווה, מי ששימש עד כה בתפקיד מנכ"ל הראל פנסיה ובעבר שימש בתפקיד סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר.
בנוסף, מוקי אברבמוביץ יהיה מעתה גם אחראי על הפעילות הבינלאומית של הקבוצה.
יאיר המבורגר מעריך, כי המבנה החדש של הקבוצה והחלוקה לענפים מתמחים תאפשר להראל להיערך לקראת ביסוס מעמדה כקבוצת ביטוח ופיננסים מובילה בישראל, ולקראת הרחבת הפעילות בכל אחד מן התחומים הללו.

תאריך:  01/01/2006   |   עודכן:  01/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
45 פצועים    הפיגוע אירע בשוק הומה אדם שבו מבקרים בעיקר נוצרים    החשד הופנה כלפי ג'מעה אל-איסלמייה
שי פאוזנר
מדובר על יישום תוכנית "מעברים" במועצות האיזוריות אשכול ומרחבים    טיפל בשנתיים האחרונות ב-1,300 פניות בשער הנגב
שי פאוזנר
3 החברות הן: ביונדווקס, קונטיניואיטי ועדנבייס    בין השאר, שיתפה הקרן של משרד התמ"ת פעולה עם הקרנות הפרטיות JVP וגיזה
הדר פרבר
הממשלה הסכימה לשאת ולתת עם החוטפים, שדורשים לשחרר כמה מבני שבטם שנעצרו
ענבל אביב
"אני ממתין להחלטה שבעבירה שביצעתי אין קלון ומיד עם ההחלטה אני מתכוון להסיר את מועמדותי"    מרכז הליכוד מתכנס כדי לאשר את התיקון לחוקת הליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il