X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החשוד, בן 18 וחצי, נפגש עם ילדים ונערים לאחר שהכיר אותם באמצעות צ'אט שילם להם כספים כדי שלא יתלוננו תושב רחובות חשוד בתקיפת ילדים צעיר מאור יהודה תקף נערות
▪  ▪  ▪

בחור בן 18 וחצי מהצפון נעצר (יום ב, 2.1.06) בידי משטרת קריית שמונה בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בילדים ונערים קטינים המתגוררים באצבע הגליל. מחר (ג') תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.
על-פי החקירה, הצעיר נהג להכיר נערים באמצעות צ'אט באינטרנט דרך תוכנת איי סי קיו (ICQ). הוא הצליח לפתות אותם להפגש עימו בחורשות ובמקומות מבודדים באיזור ושם תקף אותם מינית. בחלק מהם ביצע מעשים מגונים אך בכמה מקורבנותיו ביצע מעשה סדום תוך שימוש בכוח. לאחר מכן הציע להם כספים, לרוב כמה מאות שקלים, כדמי שתיקה.
מספר ילדים ונערים, בהם שניים בני 10, לא הסכימו לשתוק והתלוננו נגדו במשטרה שהחלה באיסוף ראיות נגד החשוד בצורה סמויה. היום הפכה החקירה לגלויה עם מעצרו. לדברי המשטרה, בחיפוש בביתו נמצא חומר פורנוגרפי המציג, בין היתר, תמונות עירום של ילדים ותמונות של חלק מקורבנותיו. כן נתפס דרכון מזוייף שמעלה חשד כי נועד לשמש אותו לברוח מהארץ. לדברי החוקרים, הצעיר לא משתף פעולה עם חוקריו.
יש לציין, כי לפני מספר חודשים נחקר החשוד בחשד לשימוש בחומר פדופילי והפצתו וזאת לאחר שבמחשבו נמצאו תמונות פורנוגרפיות של קטינים אותם צילם בעירום. את התמונות הפיץ לאחר מכן באינטרנט.
ברחובות עצרה המשטרה תושב האיזור החשוד כי שלשום תקף מינית את ילדיו של אחותו. על-פי המשטרה אבי הילדים הגיע לתחנה וסיפר כי ילדיו טענו שדודם ביצע בהם מעשים מגונים ומעשה סדום. הפרשה התגלתה לאחר שהורי הילדים תחקרו את בנמם וזה גילה את המעשים. שני הילדים נחקרו על-ידי חקורת ילדים שאישרה כי אכן בוצע בהם תקיפה מינית.
המשטרה עצרה את הדוד, בן 28, שהודה לדבריה כי נגע באיבריהם האינטימים במספר הזדמנויות בחצי השנה האחרונה וביצע בהם מעשי סדום.
לדבריו "היצר גבר עליו". מחר יובא החשוד להארכת מעצר.
בימ"ש בתל אביב האריך היום את מעצרו של יאיר שמואל, בן 45, תושב אור יהודה, החשוד כי אנס נערה בת 17 בשבוע שעבר בתל אביב. מהמשטרה נמסר כי במהלך חיפוש בביתו ובסטודיו לצילום שבבעלותו נמצאו קלטות וידיאו המתעדות אותו מקיים יחסי מין עם נערות. החשד הוא כי האיש מעורב במעשי אונס נוספים באזור המרכז.

תאריך:  02/01/2006   |   עודכן:  02/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
נוסע שיכור הורד לאי לאחר שהפך בלתי נסבל
עידן יוסף
תא"ל ישראל וייס ממשיך לספוג עוד ועוד ביקורת על השתתפותו בהינתקות    ההתקפה האחרונה באה בצורת מאמר חריף בעיתון הצופה    כתב הצופה טוען שהוא ראוי שיכאיבו לו
שלומי דיאז
טוענות: ניצל את זמן העיסוי ונגע במקומות אינטימיים    מעצרו הוארך ביממה
עומר שיקלר
לרמטכ"ל הוצג דוח ועדת החקירה לבדיקת האירועים בהם סירבו שלושה חיילים וקצין לצאת לפעילות מבצעית    החיילים הודחו מהיחידה אך ישארו לוחמים
גלית יצחק
דוגמניות עיוורות הגשימו בחנוכה את חלומן וצעדו בתצוגת אופנה מרגשת במרכז האמנויות קסטרא בחיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il