X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מעתה מכולות היבוא ישקלו, ובמקרה של עומס יתר יפורק המטען, ובעליה יחויב בעלות הפירוק יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: מטען עודף יוצר תחרות בלתי הוגנת בענף ההובלה, ומהווה סיכון בטיחותי על הכביש
▪  ▪  ▪

החל מיום 8 בינואר 2006 תחל חברת נמל אשדוד באכיפת שקילתן של מכולות יבוא לשם מניעת הובלה בעומסי יתר. האכיפה תכלול את כל המשאיות המובילות מטענים אל הנמל, בתוך הנמל ומהנמל. כך עולה ממכתב, ששלח דוד בן גיגי, ראש מחלקת מכולות ואחסנה בחברת נמל אשדוד, למועצת המובילים והמסיעים.
בן גיגי הוסיף, כי עד היום לא חלה האכיפה על מכולות שהובילו מטעני יבוא. מעתה, נהג המוביל מכולות יבוא, יופנה על-ידי מחלקת הביטחון אל משקל הנמל, שם תישקל המשאית, ובמקרה של עומס יתר, יפורק המטען, ובעליה יחויב בעלות הפירוק. כמו-כן יערך בירור עם הנהג לבדיקת המקרה. במידה ומשקל המשאית יהיה בהתאם לתקנות, הנהג ישוחרר כנגד גיליון שקילה תקין.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, טען, כי עד כה נמנעו הנמלים מלבצע שקילה של מטעני יבוא, והתוצאה היתה שמשאיות עלו על הכביש עם מטען עודף, והיוו סיכון בטיחותי. בנוסף לכך, היווה הדבר פתח ליצירת תחרות בלתי הוגנת בענף ההובלה, משום שהיו גורמים שניצלו את העדר האכיפה להובלה בעודף מטען.
בן הרוש הוסיף, כי הוא מברך את נמל אשדוד, ומצפה כי גם שתי חברות הנמלים בחיפה ובאילת ינהגו בהתאם. האחריות על יציאת משאיות המובילות מטען עודף חלה גם על מנהלי הנמלים, ולפי החוק החדש, מדובר בעבירה פלילית. "אני מקווה ומאמין שמעתה יתנהל הענף על-פי כללי תחרות הוגנים", אמר בן הרוש.
הוא מטיל את האחריות גם על סוכני האניות, שמוותרים לנהגים על שקילת מטענים המגיעים לנמלים, וטוען, כי גם הם צריכים להתגייס למשימה של המלחמה בהובלת עומס יתר. שקילת המטענים מהווה אסמכתא לגבי כמות המטען. אי השקילה, מציין בן הרוש, עלולה להוות פתח לגניבות, שכן אין שום מסמך המציין מה היתה הכמות המקורית של המטען.

תאריך:  02/01/2006   |   עודכן:  02/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
תושב ג'דידה תכנן להתנקש בחייו של תושב מזרעה אותו האשים בעדות נגדו שהובילה לריצוי מאסר
גלית יצחק
תינוקת בת 10 חודשים שסבלה מדום לב עקב מחלת שריר בלב עברה ניתוח נדיר של השתלת דפיברילטור פנימי במרכז הרפואי "שניידר" לילדים    אם התינוקת: "קרה לנו נס חנוכה. מבחינתנו בתי נולדה מחדש"
עומר שיקלר
החטיבת הדרומית בעזה החלה להתפרש היום לאורך החלק הצפוני של ציר פילדלפי    יוקמו מגדלים, עמדות ותשתית נוספת    מעוניינים להילחם בהברחות
שלומי דיאז
בדקה דיווחי מס    ב-50% מבתי העסק נמצאו ליקויים
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך בבית החולים "ליס" ליולדות, מרכז רפואי תל אביב    38% מהנשים המבוגרות לעומת 10% מהנשים הצעירות סבלו מדליפת שתן במאמץ שנה לאחר הלידה    הממצאים אינם סופיים ומוחלטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il