X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"כל הקריאטיב שהופק בישראל משנת 2000 יהיה זמין בלחיצת כפתור" באמצעות שירותי האתר, שחלקם ניתנים בחינם ואחרים בתשלום, ניתן לפרסם משרות כתובת האתר: WWW.PIRSUM.ORG.IL
▪  ▪  ▪

איגוד חברות הפרסום משיק לראשונה בישראל את פורטל הפרסום של ישראל: פורטל חדשני וייחודי המהווה את מרכז המידע לתחום הפרסום בישראל.
הפורטל החדש המושק בימים אלה עתיד להיות הבמה המרכזית של כל ענף הפרסום בישראל, ולספק לגולשים ולעוסקים בענפים הקשורים אליו את כל המידע, המפורט, המעודכן והנרחב ביותר. הכניסה לפורטל החדש מתאפשרת בחינם לכל גולש או חברה. בנוסף, במהלך הרבעון הנוכחי יוכלו משרדי פרסום וחברות מתחומים שונים להזין את פרטיהם לאינדקס המלא ללא תשלום.
יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום בישראל: "הצפי שלי הוא שהאתר החדש יהפוך במהרה לפורטל המוביל של ענף הפרסום בישראל ויספק מידע לא רק לעוסקים בענף אלא גם לסטודנטים, מכללות ולקהל הרחב".
הפרסומאי טל אשכנזי, יו"ר ועדת האינטרנט של איגוד חברות הפרסום: "לאורך כל העבודה על הפרויקט הזה, שנמשכה כשנתיים, אנחנו מנסים לא לתת לעצמנו להיסחף בהגדרות. אבל זה לא עוזר. יש כאן מהפכה אמיתית בכל מה שקשור לעבודתם של המפרסמים והפרסומאים. נוצר כאן כלי עבודה חזק מאין כמוהו שישפר עוד יותר את היכולת של בעלי המקצוע בענף להפיק קריאטיב מדויק ונכון.
כל הקריאטיב שהופק בישראל משנת 2000 יהיה זמין בלחיצת כפתור לפי כל חיתוך אפשרי. 50,000 סרטים ומודעות יהיו זמינים בשלב הראשון ואליהם יתווסף כל הקריאטיב שיוצא בארץ בכל יום. ועוד לא אמרתי מילה על המדריך הענפי המפורט של כל המשרדים ובעלי המקצוע בענף".
הפורטל החדש, שכתובתו WWW.PIRSUM.ORG.IL, מרכז את המדריך הענפי של ענף הפרסום ותחומים נוספים הקשורים אליו, ביניהם: אינטראקטיב, קופירייטרים, חברות הפקה ומפיקים, חברות מדיה, רכישה ותכנון, צלמים, במאים, מוזיקאים, מעצבים אומנותיים, מעצבי מוצר ומעצבים גרפיים, סוכנויות דוגמנים ושחקנים, סטייליסטים, מאפרים, יחסי ציבור ועוד.
באמצעות המדריך הענפי ניתן להתעדכן במידע עסקי על כל אחת מהחברות, הצוות המקצועי, לקוחות החברה ופרסים בהן זכתה החברה. כמו כן, ניתן לצפות בעבודות קריאייטיב ולעיין במודעות הדרושים.
בספרייה הייחודית של עבודות קריאטיביות מוצגות עבודות מהארץ ומהעולם, משנת 1996. שירות זה, שהינו ייחודי וחדשני, נעשה בשיתוף חברת יפעת בקרת פרסום, ומאפשר גישה ללמעלה מ-50,000 עבודות קריאטיביות על-פי פילוחים של מדיומים, תחומים, עבודות שזכו בפרסים, חלוקה לפי שם המפרסם או המותג, חלוקה לפי שם סוכנות הפרסום ו/או לפי מילות מפתח.
פורטל הפרסום של ישראל מהווה גם פלטפורמה בכל הקשור לשוק העבודה. באמצעות שירותי האתר, שחלקם ניתנים בחינם ואחרים בתשלום, ניתן לפרסם משרות לאיוש, לפרסם קורות חיים והצעות על-ידי דורשי עבודה וספקי שירותים, לפרסם קורות חיים ללא פרטים אישיים מזהים ולעיין במשרות או קורות חיים של דורשי עבודה.
עוד במסגרת פורטל הפרסום, ניתן לגלוש לחדשות ענפיות ולהתעדכן בכל הקשור לענף, להתעדכן במידע שימושי על מחירוני פרסום ומתכונות לפרסום, להתחבר לאתר הבצפר של איגוד חברות הפרסום, ולהתעדכן ב- TOP 10, ניתוח של איש מקצוע על קמפיינים נבחרים.
שירות נוסף שהפורטל החדש מציע הינו דיוור אוטומטית לחברים שיקבלו אחת לשבוע חדשות ענפיות, הצעות עבודה, קורות חיים ועוד. בנוסף, מציג האתר פרופיל של איגוד חברות הפרסום.

תאריך:  03/01/2006   |   עודכן:  03/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
"עניינה של השופטת כהן הובא בזמנו לפרקליטת המדינה, אשר הביעה את עמדת התביעה לפיה הפרשה צריכה להיות מטופלת במישור המשמעתי הפנימי" - טוען מזוז
שי פאוזנר
כך דורשים באיגוד לשכות המסחר וטוענים, כי מפלים את המאבטחים בקניונים לעומת אלה של התחבורה הציבורית, ולכן קשה לגייס לעבודה
יפעת גדות
הניסיון לא הביא לתוצאות המקוות    הותקפו רק מטרות צבאיות אשר השמדתן הפריעה לאויב אך ללא השפעה אסטרטגית
שי פאוזנר
מדובר על מכרז להקמת רשתות המשלבות טכנולוגיות שונות (NGN), תחום שבו מובילה ZTE את השוק הסיני
ענבל אביב
הודה בפני ועדת החוץ וביטחון, כי לצה"ל אין תשובה לירי הקסאמים על שדרות    ח"כ אהוד יתום: לצה"ל אין כל מדיניות ביטחונית ותגובתו לירי מעוררת דאגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il