רשת האופנה לנשים "Crazy Line" זכתה במקום הראשון בתחרות שטרודל הזהב 2005 לקמפיין האינטרנט "רוצה לעזור לי לבחור" של משרד הפרסום websense-media. קרייזי ליין זכתה הן במסלול השיפוט המקצועי והן כחביב הקהל.
מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות נמסר, כי הקמפיין של קרייזי ליין יצר סטנדרטים חדשים בתחום הפרסום באינטרנט, כאשר רתם חדשנות טכנולוגית לטובת פתרון בעיה מוכרת בתחום הצגת אופנה ברשת. הקמפיין מאפשר לגולשת לבחור שילובי בגדים שונים, להלביש את הדוגמנית, ולראות "איך זה נראה על הגוף".
לדברי עמית לוין, סמנכ"ל מערכות מידע ברשת קרייזי ליין, מעבר לפרסום "המסורתי" בקטלוג, בשלטי חוצות ובטלוויזיה, מיישמת הרשת רעיונות מקוריים וחדשנים בתחום הפרסום האינטראקטיבי. המטרה בקמפיין הנוכחי היא נגישות למבחר דגמים וחיבור אישי לקולקציה בעזרת האפשרות שיצרנו לגולשת לבחור ולהתאים את הבגדים בעצמה.
הפעילות האינטראקטיבית מפנה את הגולשת לאתר האינטרנט של הרשת ולשרות הייחודי והחדש באתר: הזמנת פריטים און ליין ואיסופם בחנות.