X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המגזין מציין בימים אלו חמש שנים להקמתו בגיליון חודש ינואר
▪  ▪  ▪

מייקי דגן מונה לעורך המגזין החודשי TheMarker, כך הודיע היום (ד',4.1.06) גיא רולניק, העורך הראשי של TheMarker. דגן, ששימש כסגן עורך המגזין, ייכנס לתפקידו בחודש מרס ויחליף את שגיא חמץ, ממייסדי TheMarker ועורך המגזין בשנים האחרונות.
חמץ יוצא לחופשת לימודים בחו"ל ויכתוב עבור TheMarker ו"הארץ" טורים וכתבות אישיות. מייקי דגן, (38), שימש בשלוש השנים האחרונות כסגן העורך של מגזין TheMarker, לפני כן היה ראש מערכת החדשות במדור הכלכלי של "הארץ" ועורך בכיר בקבוצת "הארץ".
רולניק הודה לשגיא חמץ על ההישגים יוצאי הדופן של המגזין בתקופת כהונתו, "שגיא הוכיח מנהיגות, יצירתיות וחדשנות בעריכת המגזין, בתקופתו הכפיל המגזין את מספר המנויים שלו וביסס את מעמדו כמגזין העסקים המוביל בישראל. אני משוכנע שמייקי ימשיך להוביל את החדשנות, הצמיחה והתעוזה של המגזין בשנים הקרובות ומאחל לו בהצלחה בתפקיד".
בימים אלה חוגג מגזין TheMarker חמש שנים להיווסדו - עם צאת המגזין של חודש ינואר - הגיליון ה-60 של המגזין. בטור שכתב גיא רולניק במגזין TheMarker התייחס ליום ההולדת ה-5 של המגזין, לדבריו "המודל של המגזין לא היה "ביזנסוויק", גם לא "פורבס" או "פורצ'ן" האמריקנים: "רצינו מגזין עם אופי מיוחד, מגזין שהקורא הישראלי יאהב, אבל גם כזה שישאב השראה מהסטנדרטים של עולם המגזינים העסקיים הבינלאומי. העובדה שהסטארט-אפ הקטן הזה צמח ברציפות במשך 20 רבעונים במספר מנויים וההכנסות, והיום אפשר למצוא אותו מדי חודש בעשרות אלפי בתים ומשרדים, מלמדת שכנראה לא טעינו".
סקר TGI שפורסם ביולי 2005 הצביע על גידול של יותר מ-100% בחשיפה של מגזין TheMarker - שיעור הצמיחה החד ביותר בקרב כל המגזינים בישראל.
מגזין TheMarker הוא חלק מקבוצת TheMarker - הזירה הכלכלית המובילה בישראל הכוללת את העיתון היומי "הארץ-TheMarker", אתר האינטרנט הכלכלי המוביל בישראל, טלוויזיית TheMarker והמוסף השבועי MarkerWeek.

תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  04/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
מדובר ב-12 צימרים ובתוספות בניה שנבנו באופן בלתי חוקי במושב הודיה    פעולות ההריסה מבוצעות בחסות היחידה לחקירות בינלאומיות
עומר שיקלר, שלומי דיאז
המיליארדר ארקדי גאידמק הודיע בצהריים כי הוא עוצר את העברות הכספים לגורמים בישראל עד להודעה חדשה    דורש מהמשטרה להחליט אם מקורותיו הכספיים חוקיים
יואב יצחק
המשטרה מסרה כי "נמצאו ראיות לכאורה" למעורבות ג'יימס ומרטין שלאף בהעברת 3 מיליון דולר לשרון    החוקרים הסתירו כי ג'יימס נחקר ב- 22.12.05 כעד בלבד, לא כחשוד
הדר פרבר
הגרדיאן הבריטי מדווח על מסמך סודי של המודיעין האירופי המזהיר מפני פיתוח טילים ארוכי טווח ונשק להשמדה המונית באירן, ובמדינות נוספות כמו סוריה ופקיסטן
מירב לוי
400 הסטודנטים הראשונים שירשמו ללימודי תואר ראשון בקמפוס באילת יזכו למלגות לימודים מלאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il