מייקי דגן מונה לעורך המגזין החודשי TheMarker, כך הודיע היום (ד',4.1.06) גיא רולניק, העורך הראשי של TheMarker. דגן, ששימש כסגן עורך המגזין, ייכנס לתפקידו בחודש מרס ויחליף את שגיא חמץ, ממייסדי TheMarker ועורך המגזין בשנים האחרונות.
חמץ יוצא לחופשת לימודים בחו"ל ויכתוב עבור TheMarker ו"הארץ" טורים וכתבות אישיות. מייקי דגן, (38), שימש בשלוש השנים האחרונות כסגן העורך של מגזין TheMarker, לפני כן היה ראש מערכת החדשות במדור הכלכלי של "הארץ" ועורך בכיר בקבוצת "הארץ".
רולניק הודה לשגיא חמץ על ההישגים יוצאי הדופן של המגזין בתקופת כהונתו, "שגיא הוכיח מנהיגות, יצירתיות וחדשנות בעריכת המגזין, בתקופתו הכפיל המגזין את מספר המנויים שלו וביסס את מעמדו כמגזין העסקים המוביל בישראל. אני משוכנע שמייקי ימשיך להוביל את החדשנות, הצמיחה והתעוזה של המגזין בשנים הקרובות ומאחל לו בהצלחה בתפקיד".
בימים אלה חוגג מגזין TheMarker חמש שנים להיווסדו - עם צאת המגזין של חודש ינואר - הגיליון ה-60 של המגזין. בטור שכתב גיא רולניק במגזין TheMarker התייחס ליום ההולדת ה-5 של המגזין, לדבריו "המודל של המגזין לא היה "ביזנסוויק", גם לא "פורבס" או "פורצ'ן" האמריקנים: "רצינו מגזין עם אופי מיוחד, מגזין שהקורא הישראלי יאהב, אבל גם כזה שישאב השראה מהסטנדרטים של עולם המגזינים העסקיים הבינלאומי. העובדה שהסטארט-אפ הקטן הזה צמח ברציפות במשך 20 רבעונים במספר מנויים וההכנסות, והיום אפשר למצוא אותו מדי חודש בעשרות אלפי בתים ומשרדים, מלמדת שכנראה לא טעינו".
סקר TGI שפורסם ביולי 2005 הצביע על גידול של יותר מ-100% בחשיפה של מגזין TheMarker - שיעור הצמיחה החד ביותר בקרב כל המגזינים בישראל.
מגזין TheMarker הוא חלק מקבוצת TheMarker - הזירה הכלכלית המובילה בישראל הכוללת את העיתון היומי "הארץ-TheMarker", אתר האינטרנט הכלכלי המוביל בישראל, טלוויזיית TheMarker והמוסף השבועי MarkerWeek.