X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פעילה 14 שנים בענף כשכירה, ושישמה עד לאחרונה בתפקידה האחרון, מנהל התקשורת השיווקית בחברת קומסק תטפל העיקר בשוק ההיי-טק
▪  ▪  ▪

אשת יחסי הציבור, עינת מירון, מקימה משרד יח"צ עצמאי שילווה בעיקר חברות מתמחות בתחומי הטכנולוגיה והאינטרנט. המשרד, "מירון-תקשורת משווקת", נמצא בבעלות פרטית של מירון (31), בעלת ניסיון של 14 שנים בתחומי המדיה השונים. מירון שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תקשורת שיווקית בחברת קומסק אבטחת המידע. קודם לכן שימשה כסופרוויזר, תקציבאית בכירה ומנהלת תיקי לקוחות במשרדי יחסי ציבור.
מירון חתומה על הצלחות תקשורתיות-שיווקיות שונות, בהם שינוי דרישות תנאי הסף המאפשרים גם לחברות מקומיות להשתתף במכרזים ממשלתיים, קמפיין שנוהל עבור חברת קו מערכות. העלאת המודעות לחשיבות הקמת ארגון לאומי להתמודדות עם איומים על תשתיות לאומיות בשם חברת קומסק אבטחת מידע ויחסי ציבור לאירוע IT Awards של קבוצת אנשים ומחשבים בהשתתפות ראש השב"כ יובל דיסקין.
משרד "מירון-תקשורת משווקת" מתמחה בעבודה עם חברות טכנולוגיות בבעלות פרטית וציבורית. לדבריו, "המשרד ילווה את לקוחותיו עם ראיה אסטרטגית רחבה המתייחסת לאספקטים שונים בשיווק בהם כתיבת תכנים שיווקיים, ייעוץ וכתיבה לאתרי אינטרנט, הפקת אירועים, הפקת עיתוני לקוחות/חברה וכו'. תחום יחסי הציבור יהווה את עיקר הפעילות המקצועית של המשרד".
מירון מסרה עוד: "אחרי שנים רבות כשכירה, בהן צברתי ניסיון רב והגעתי להישגים לא מבוטלים, החלטתי לקבל את דעת חבריי ומכריי ששיכנעו לאורך השנים לעבור לספק את השירותים באופן עצמאי. זו הזדמנות עבורי להציע ללקוחותיי שירות, כפי שאני מאמינה בו, המייעץ, מקיף ומלווה את כל מהלכי השיווק, בגיבוי מקצועי ויצירתי של עבודת יחסי ציבור. אני שמחה ומודה על ההצטרפות המהירה של לקוחות כל כך איכותיים ועל האמון שניתן ביכולותיי המקצועיות והאישיות".
עם לקוחות "מירון-תקשורת משווקת" נמנים: TATA-TCS Israel - חטיבת הייעוץ והשירותים בתחום ה-IT של התאגיד ההודי. המניה נסחרת בבורסת נאסד"ק. ATI - מובילה בינ"ל בתחום המאיצים והמעבדים הגרפיים. נסחרת בבורסת נאסד"ק. REL - חברת הפצה המתמחה בהפצת מוצרי אבטחת מידע, מקבוצת פילת הנסחרת בבורסות תל אביב ולונדון. קבוצת "אנשים ומחשבים" - הקבוצה הבולטת בישראל בייזום כנסים ועיתונות מקצועית לתעשיית ה- IT. חברת V-S-M - הפועלת בתחום התוכן השיווקי באמצעות טכנולוגיית וידאו על פלטפורמת האינטרנט, וחברת A-op - חברת מולטימדיה הפועלת בתחום העיצוב והשיווק.

תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  04/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
חמושים מגדודי חללי אל-אקצה הרגו 2 חיילים מצריים, בעימות לאחר פריצתם את גדר המערכת בין מצריים לרפיח
שי פאוזנר
כך מעריך החשב הכללי לממשלה, ירון זליכה בתחזיתו לסוף 2006    הודה, כי כממונה על כל נכסי המדינה, הוא יכול סופסוף למנוע מצבים אבסורדיים, בהם המדינה רוכשת מספקים וגופים שונים נכסים השייכים לה
פאוזנר שי
משתמשת ותיקה במוצרי ויריאנט, שדרגה לגרסה חדשה של WorkUP, המתאימה לשיבוץ ושיגור חמישים טכנאי השטח שלה אשר מטפלים ביותר מ- 1500 משימות ביום
אסף גדות
חברת Microsoft הודיעה כי היא מתכוונת לפרסם טלאי אבטחה לטיפול באג ה-WMF רק ב-10 לינואר
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך בבי"ס לבריאות הציבור באונירסיטת נבאדה בארה"ב    ילדים שגדלו בבית בו שני בני משפחה או יותר מעשנים, היו בסיכון גבוה פי 8 לחלות באסטמה    עישון פסיבי עלול לגרום למות עריסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il