X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"רוצים ביטחון; מוותרים על טיסות לחו"ל":

סקר חדש: חמאס זוכה ל-25% מהקולות

סקר חדש ברשות הפלשתינית מעלה, כי ארגון החמאס יקבל כרבע מקולות הבוחרים הפת"ח יזכה ל-38% החלום של הפלשתינים לשנת 2006: תחושת ביטחון ושחרור לאומי
▪  ▪  ▪

יוצאים לדרך: יממה לאחר הפתיחה הרשמית של קמפיין הבחירות ברשות הפלשתינית, מתפרסם סקר עדכני ולפיו ארגון החמאס זוכה לרבע מכיסאות הפרלמנט. הסוקר הפלשתיני, נביל קוקלי, מדגיש כי השאלון נערך בטרם תחילתו של מסע הבחירות, וכי בוצע בקרב 1200 תושבים פלשתינים מעל לגיל 18.
התוצאות מממשיכות את המגמה של החודשיים האחרונים. על-פי הסקר, 38% מהפלשתינים צפויים להצביע לתנועת הפת"ח, בעוד 26.6% טוענים כי יצביעו לרשימת החמאס. 9.6% מהקולות צפויים להגיע לרשימה העצמאית ברשותו של מוסטפא ברגותי, ו-8.1% צפויים להצביע לקואליציית בדיל "מפלגת העם, תנועת פדא".
שקיפות הבחירות: הסקר מעלה, כי מרבית הפלשתינים צופים שהבחירות יתנהלו בלא זיופים. 60.8% מכלל הנסקרים הביעו אמון בקיום הבחירות כסדרן. גם אחוז ההצבעה הצפוי - גבוה מששיערו. 83.4% מהפלשתינים צפויים להגיע ביום הבחירות ולממש את זכותם האלקטוראלית.
על רקע השתוללות האנרכיה בשטחי הרשות, ממשיכים הפלשתינים להביע תקווה, כי יחיו בתנאי ביטחון. כ-23% מהנסקרים הביעו תקווה, כי שנת 2006 תשנה את המצב בשטחים ותשליט סדר וחוק. רק 4.5% מקווים לטוס לחו"ל במהלך שנת 2006.
רוצים ביטחון - מקבלים אנרכיה
תקוותם של מרבית הפלשתינים - רחוקה מהמציאות השוררת בימים אלה. הרשות הפלשתינית ממשיכה להפגין חולשה ואינה מצליחה לבלום את גל הטרור ואת גילויי האנרכיה, שבשבועות האחרונים הגיעו לשיאים חדשים.
לאחר חטיפות האזרחים הבריטים, השתלטותם של חמושים על משרדי הפנים בעזה; לאחר קרבות הרחוב, ובהמשך לאיומים חוזרים מצד הזרוע הצבאית של הפת"ח - נשבר היום שיא נוסף במפלס האלימות. בעוד שהשוטרים הפלשתינים מפגינים כנגד הרשות, החלו חמושים של חללי אקצה לפרוץ את גדר הגבול בין רפיח למצרים, לאחר שגנבו שני בולדוזרים. הטענה: כעס על מעצרם של חברם לארגון.
החמאס מצידו מנצל את האנרכיה לצרכיו הפוליטים. בעוד הירי נמשך ברחובות, אומרים בכירים בארגון כי אם השלטון יהיה בידם, "צבא החמאס ידאג לשים קץ לכאוס הפלשתיני". בימים האחרונים מבקר הארגון את חוסר יכולתו של היו"ר אבו מאזן, להשליט חוק וסדר. "אם הוא לא מצליח לעשות זאת, אנחנו נטפל בבעיה", אמרו בארגון.

תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  04/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
זאת למרות נתונים טובים שפרסמה הלמ"ס לסיכום השנה    הצפי של כלכלני לאומי הוא להתרחבות של 5.4% לתוצר העסקי של ישראל בשנה הקרובה
יוסי עבדי
מרדכי בן-דניאל מאלנקר חשוד, כי דרס למוות את סהר ממן בן ה-8, אשר היה בדרכו חזרה מקייטנה    בפרקליטות טוענים: הוא המשיך בפיזור הילדים תוך שהוא עובר על הוראות הביטחות
מחלקה ראשונה
הפצועים הם נפגעי נפילות קסאם באיזור מעבר ארז    6 רקטות נפלו סמוך לעיר שדרות, שם לא דווח על נפגעים    צה"ל יורה פגזים בתגובה
מחלקה ראשונה
מדובר בפעילות הטיפול בחקלאים המעסיקים עובדים זרים בענף החקלאות    רישיונות העבודה יוארכו בכפוף לתשלום
מחלקה ראשונה
יצרנית האנטי וירוס הגדולה בעולם רוכשת חברה תחום הגנת התוכנה האירגונית    נציגי סימנטק בישראל: העיסקה תחתם בקרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il