X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המערכת הפוליטית מתפללת לשלומו של ראש הממשלה, אריאל שרון טומי לפיד, יו"ר שינוי, אומר הלילה כי "כל ישראל חרדים לגורלו של ראש הממשלה" "אני בטוח שכל המערכת תפעל כפי שמצפים במדינה מתוקנת" דובר הבית הלבן: "אנו נמצאים בקשר ישיר עם בית החולים"
▪  ▪  ▪
יו"ר הליכוד. "מייחל להצלחת הטיפול"


תפילה לשלומו: הפוליטיקה הישראלית שוב בחוסר וודאות. מאז היוודע דבר אשפוזו של ראש הממשלה, מודיעים ראשי המפלגות כי הם מתפללים לשלומו של אריאל שרון. בשיחה עם חדשות ערוץ 10, אמר הלילה יו"ר מפלגת שינוי, טומי לפיד, כי "כל עם ישראל, גם הקואליציה וגם האופוזיציה, גם המתנגדים, גם היריבים והקרובים, מאחלים לראש הממשלה החלמה מהירה וחרדים לגורלו".
"זהו לילה דרמטי", אמר לפיד, והוסיף כי הוא "מקווה שהוא לא ייגמר בדרמטיות יתר. צריך עכשיו קור רוח, וכן לדעת מתי באמת קורים דברים חשובים ולהתנהג בהתאם. אני בטוח שכל המערכת תפעל כפי שמצפים במדינה מתוקנת". יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, הוסיף גם הוא כי כולם מתפללים לשלומו של שרון ושולחים לו ברכת רפואה שלמה.
יו"ר מפלגת הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, אומר הלילה כי "כמו כל עם ישראל, אני מתפלל לשלומו של ראש הממשלה, אריאל שרון, ומייחל להצלחת הטיפול ושרופאיו יצליחו במשימותיהם". במפלגת העבודה אמרו הלילה כי "יחד עם כל בית ישראל עוקבים בדאגה אחר מצבו של ראש הממשלה ומייחלים לשלומו ולהחלמתו".
ממלא מקומו של ראש הממשלה ומי שכרגע מנהיג את מדינת ישראל, השר אהוד אולמרט, אמר: "אני עצוב מאוד מאוד". אולמרט ציין, כי בבוקר הוא יילך למשרדו וינהל את ענייני המדינה. הוא התכוון, ככל הנראה, למשרד ראש הממשלה.
נשיא המדינה, משה קצב, אמר כי הוא מתפלל לשלומו של ראש הממשלה ומאחל לו רפואה שלמה.
ח"כ יוסי שריד אמר הלילה בראיון לערוץ 2 כי אינו "איש של תפילות", אך הדגיש: "אני מאוד רוצה שראש הממשלה יעבור את הניתוח במהרה ויתאושש ויחזור במהרה לתפקוד מלא". שריד אמר כי אינו חושב "שיש אפשרות לדחיית הבחירות".
ח"כ הכנסת אברהם רביץ, מיהדות התורה: "אני רוצה לקרוא לכל בית ישראל להצטרף לתפילות בציבור או ביחידות כפי שיהודים נוטים לעשות ברגעים קשים כאלה". אני מאחל לראש הממשלה שיחלים, ושיחזרו אלינו במהרה".
ח"כ זבולון אורלב, מהמפד"ל, אמר הלילה כי "כולנו מודאגים לשלומו של ראש הממשלה. קראתי כמה פרקי תהילים. מחר בבוקר נעשה תפילה ידועה, שמצפים לרפואה שלמה והחלמה מלאה. נקווה כי התפילות יעזרו לראש הממשלה".
הרב הראשי של ישראל, יונה מצגר בראיון לערוץ 10: "כולנו המומים מהאירוע... קיבלנו עידכון שהמצב זקוק לרחמי שמים... ועל כן לא נותר לנו אלא להתפלל. אני קורא לכל מי ששומע אותנו לצרף לתפילותיו אם אפשר את פרקי התהילים הבאים: ו', כ', ק"ל, קכ"א ופרק קמ"ב, אלה הם פרקים שבדרך כלל נאמרים לאדם שזקוק לרפואה שלמה ולצרף את שמו של רה"מ...אריאל בן ורה"

תאריך:  05/01/2006   |   עודכן:  05/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אולמרט, מתוקף תפקידו כמ"מ, יכהן כראש הממשלה עד הבחירות הקבועות ליום 28.3.05    אמר לכלי תקשורת: "אני עצוב מאוד מאוד"    השב"כ הגביר האבטחה סביב אולמרט    הרחוב בו הוא מתגורר הוכרז שטח סטרילי
עידן יוסף
לא הושלם מיגון גנים ובתי ספר    האוצר העביר 30 מיליון שקלים מתוך 210 שתוקצבו למיגון    במהלך הלילה יוחלט בשדרות האם להשבית הבוקר את הלימודים
הדר פרבר
CNN שידרה תמונות עם הגעת שרון לבית החולים    רוב הרשתות והאתרים מצטטים אמצעי תקשורת ישראלים ומדגישים, כי שרון לא איבד את הכרתו    BBC: בריאותו של שרון היא נושא - מרכזי בבחירות הבאות
י. יצחק, ע. אביב, ש. פאוזנר
שרון הורדם ועבר ניתוח ראש    החשש: נגרם למוחו נזק בלתי הפיך    בהתייעצות עם מזוז הועברו סמכויות ראש הממשלה למ"מ אולמרט    דאגה בישראל לשלומו של שרון
עידן יוסף
הרב רפי פוירשטיין דיבר בעצרת המנהיגות האורתודוכסית    עוד בכנס: שיוויון נשים יוצר בעיות בזוגיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il