X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היועץ האמריקני לביטחון לאומי עידכן את הנשיא בוש הבית הלבן איחל לרה"מ החלמה מלאה ומהירה הנשיא בוש בהצהרה רשמית: מתפלל לשלומו של שרון מנהיגים שולחים החלמה מהירה
▪  ▪  ▪

בבית הלבן עוקבים בדריכות אחר מצבו של ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון. דובר הבית הלבן, סקוט מק'ללן, מסר כי וושינגטון מקיימת קשר ישיר עם בית החולים וכי הבית הלבן מאחל לראש הממשלה איחולי החלמה מלאים ומהירים. הנשיא בוש פירסם הודעה רשמית בה הוא מסר, כי הוא ואישתו מתפללים לשלומו של ראש הממשלה, אריאל שרון, וכן הוא צירף איחולי החלמה. בוש כינה את שרון "אדם אמיץ ואדם של שלום".
גם מזכירת המדינה, קונדוליזה רייס, שלחה איחולי החלמה: "מחשבותינו ותפילותינו עם ראש הממשלה, עם משפחתו ועם העם בישראל. אנו מאחלים לראש הממשלה החלמה מלאה".
דובר הבית הלבן אמר עוד, כי ממשל בוש נמצא בקשר רציף עם ממשלת ישראל, מאז האירוע המוחי הראשון של רה"מ. היועץ לביטחון לאומי, סטיבן האדלי, הודיע לנשיא האמריקני, ג'ורג' בוש, על החדשות הקשות.
דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, פרדריק ג'ונס, אמר: "מחשבותנו ותפילותנו עם ראש הממשלה ועם משפחתו". הנשיא האמריקני וראש הממשלה קשרו קשר ידידות בעיקר בעקבות מותו של יו"ר הרשות הפלשתינית לשעבר, יאסר ערפאת".
על סדר היום כעת, בוושינגטון, המשך המהלכים בראשם עמד ראש הממשלה, בהם מפת הדרכים. "אריאל שרון הוא היחיד, מאז יצחק רבין, בעל גב כה חזק ליישם את תהליך השלום. אין עוד אדם עם חוזק וכריזמה כזו, כך אומרים ברשתות הזרות.
ערוצי הלווין הערביים משדרים בשידור פתוח ומביעים דאגה מכך שהסמכויות הועברו למ"מ אהוד אולמרט, ומכך שלא ברור אם שרון יוכל לשוב ולתפקד כראש ממשלה.
תגובות מנהיגים
ראש הממשלה הפלשתיני, אבו עלא, איחל לראש הממשלה, אריאל שרון, החלמה מהירה. אבו עלא ציין כי הוא עוקב בדריכות אחר הדיווחים על מצבו של שרון.
הג'יהאד האיסלמי בלבנון מסר, כי: "איננו מצטערים על שרון, מגיע לו להיות בגיהנום, חי או מת".
קנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל, איחלה לרה"מ אריאל שרון החלמה מהירה ואמרה, כי "בזמן כזה מחשבותי עם שרון ומשפחתו, אני מאחלת לו מכל ליבי החלמה מהירה."
נשיא צרפת, ז'ק שיראק, איחל לראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, החלמה מהירה ואמר כי "מאמצי השלום האמיצים שלו צריכים להימשך". הנשיא הצרפתי הוסיף כי הוא מקווה כי "ראש הממשלה הישראלי יתגבר על המצב הקשה".
ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, הביע דאגה עמוקה בעקבות הדיווחים על מצבו של ראש הממשלה, אריאל שרון. בלייר מסר לאולמרט ולמשפחת שרון כי הוא מאחל לראש הממשלה החלמה מהירה.
שר החוץ הבריטי, ג'ק סטרו, אמר במהלך ביקורו בביירות כי הוא מקווה כי יקרה נס וראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, יחלים במהרה. לדבריו, "שרון הוא דמות בעלת שיעור קומה במזרח התיכון ובעולם כולו".
ראש ממשלת יפן, ג'וניצ'ירו קויזומי, הודיע באופן רשמי על ביטול הביקור בישראל. רה"מ היה אמור להיפגש עם שרון וכעת מסר, כי "אני מוטרד מאד ממחלתו של שרון... אני מתפלל להחלמתו המהירה. "אני סבור שעל יפן לבחון מה היא יכולה לעשות (בתהליך השלום במזה"ת)".

תאריך:  05/01/2006   |   עודכן:  05/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
המערכת הפוליטית מתפללת לשלומו של ראש הממשלה, אריאל שרון    טומי לפיד, יו"ר שינוי, אומר הלילה כי "כל ישראל חרדים לגורלו של ראש הממשלה"    "אני בטוח שכל המערכת תפעל כפי שמצפים במדינה מתוקנת"    דובר הבית הלבן: "אנו נמצאים בקשר ישיר עם בית החולים"
יואב יצחק
אולמרט, מתוקף תפקידו כמ"מ, יכהן כראש הממשלה עד הבחירות הקבועות ליום 28.3.05    אמר לכלי תקשורת: "אני עצוב מאוד מאוד"    השב"כ הגביר האבטחה סביב אולמרט    הרחוב בו הוא מתגורר הוכרז שטח סטרילי
עידן יוסף
לא הושלם מיגון גנים ובתי ספר    האוצר העביר 30 מיליון שקלים מתוך 210 שתוקצבו למיגון    במהלך הלילה יוחלט בשדרות האם להשבית הבוקר את הלימודים
י. יצחק, ע. אביב, ש. פאוזנר
שרון הורדם ועבר ניתוח ראש    החשש: נגרם למוחו נזק בלתי הפיך    בהתייעצות עם מזוז הועברו סמכויות ראש הממשלה למ"מ אולמרט    דאגה בישראל לשלומו של שרון
עידן יוסף
הרב רפי פוירשטיין דיבר בעצרת המנהיגות האורתודוכסית    עוד בכנס: שיוויון נשים יוצר בעיות בזוגיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il