X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת האינטרנט Yahoo משיקה שלושה שירותים חדשים הבנויים כדי להציע את מגוון השירותים והמוצרים של החברה דרך טלווזיות ובטלפונים סלולריים
▪  ▪  ▪

Yahoo, חברת המדיה האינטרנטית הגדולה בעולם, חושפת שירות החדש המאפשר לטלפונים סלולריים וטלוויזיות לשלוט על השירותים שלה באופן דומה לדרך בה מחשבים עושים זאת.
טרי סמל, מנכ"ל Yahoo, תיאר אתמול (ו',6.1.06) את המוצרים החדשים, המשווקים תחת המותג החדש Yahoo Go - בנאום שנשא בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה לצרכן (CES) בלאס-וגאס.
המוצרים כוללים את 'Yahoo Go Mobile' ו-'Yahoo Go TV'. מוצר שלישי, 'Yahoo Go Desktop', יקשר בין שירותי הסלולר והטלוויזיה לדרך הנפוצה ביותר לשימוש בשירותי Yahoo - המחשב האישי.
שירות הסלולר הוא התרחבות מאמציה של Yahoo להפוך לערוץ סטנדרטי על צגי הטלפונים הסלולריים, במקום לשכון רק במכשירים מיוחדים דרך דפדפני אינטרנט.
שירות הטלוויזיה, אשר מייצג פרויקט שאפתני הרבה יותר, יתמקד בצרכנים אשר רוכשים טלוויזיות עם חיבור למחשב ועם חיבור מהיר לאינטרנט.
"אנו רוצים להתחבר לשלושת המסכים בחיי הצרכנים - הטלפון הסלולרי אותו אתם תמיד לוקחים איתכם, הטלווזיה מולה אתם מבלים זמן פנוי, והמחשב הנמצא במשרד שלכם", אמר מרקו בואריס, סגן נשיא חברת Yahoo אשר ממונה על הפרויקט, בנאומו בתערוכה.
שירותי 'Yahoo Go' ישולבו במיליוני טלפונים סלולרים מתוצרת Nokia הנמכרים בכל העולם, אמר בואריס. Yahoo אף עובדת עם שירותי הטלפוניה האמריקנים AT&T ו-Cingular.
'Yahoo Go Mobile' יהיה זמין בארה"ב בשבועות הקרובים. צרכנים אשר יקנו מכשירי Nokia 6630 ו-N70 מסויימים יקבלו את שירות 'Go Mobile' מותקן מראש במכשירים שלהם.
כ-10 מדינות, כולל בריטניה, גרמניה, צרפת, סינגפור, הודו, מלזיה, הפיליפינים ואוסטרליה, יצטרפו להיקף הפרויקט ברבע הראשון של 2006.

תאריך:  07/01/2006   |   עודכן:  07/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
אלירן חודידה, אלי ששון ושלומי משה קבלו הוראה לחפש קבוצות אחרות, במידה ונקאטה יוחתם גם קאפיץ′ ישוחרר
יוסי עבדי
העולם מתפלל לשלומו של שרון    במקסיקו, אוסטרליה, אנגליה וצרפת, החלו הקהילות היהודיות בתפילות    בניו-יורק מדגישים ראשי הקהילה היהודית את "גודל אישיותו של ראש הממשלה"    הערכתם: "הדמוקרטיה הישראלית חזקה, ותצליח לגבור גם על חוסר היציבות הנוכחית"
שי פאוזנר
הביקוש לנפט להסקה בארה"ב בשל החורף המשתולל בצפון אמריקה, צפוי למשוך את המחירים מעלה בעולם כולו גם בחודשים הקרובים    אופ"ק לא תאשר בנתיים הורדת מכסות ייצור הנפט לחברותיה
אסף גדות
חברת Intel חשפה את משפחת המעבדים החדשה שלה, הכוללת בין השאר את פלטפורמות Centrino Duo ו-Viiv
יוסי עבדי
הסורים החליטו כי הנשיא אסד לא ייחקר בפני צוות החקירה הבינלאומי    "הדרישה מהווה פגיעה בריבונות הסורית", הבהירו בכירים    ההחלטה – לא מפתיעה    כבר לפני שבוע רמזו הסורים כי אסד לא ייענה לדרישה, בלא ערבויות בינ"ל    בראיון שהעניק לשבועון מצרי, דוחה אסד את הטענות, ואומר: "אני אדם ישר וכנה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il