X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ברדה נכנס בדקה ה -70 כשהתוצאה היתה 1:2 לפתח תקווה ובשני שערים הפך את התוצאה
▪  ▪  ▪

פ"ת מסתבכת עמוק בתחתית לאחר משחק טוב של הקבוצה שאף הוליכה בסיום המחצית הראשונה. הפועל ת"א מנצחת אחרי שני משחקים שלא הצליחה לעשות זאת, אחרי מהפך של הקבוצה במחצית השניה לאחר כניסתו של אליניב ברדה שכבש צמד.
פ"ת השתפרה והיא לא נראית אותה קבוצת חסרת אונים כפי שנראתה בטדי. אם הקבוצה תמשיך במגמת העלייה כנראה שלמרות מצבה היא תישאר בליגת העל בסיום העונה.
מחצית ראשונה:
המשחק נפתח בקצב מהיר כאשר הקבוצות מוותרות על מרכז המגרש. בדקה ה - 8 הגביה טועמה כדור קרן עמוק לתוך רחבת ת"א, שביט אלימלך נתקע במקום ולוקומבו נגח מקרוב בין רגליו של שוער הפועל ת"א, 0:1 לפ"ת. פ"ת נראתה מסוכנת הרבה יותר כשת"א נראית לגמרי בהלם. דגו בעט בחוזקה לתוך הרחבה בדקה ה -30, הגנת פ"ת כשלה בהרחקת כדור פשוטה ויאבוריאן ניצל את ההזדמנות לקבוע מקרוב שיוויון 1:1. בדקה ה - 44 סלים טועמה בישל שער נוסף, הפעם בכדור עומק לעומר גולן, שהשתלט על הכדור ברחבה וקבע מקרוב 1:2.
מחצית שנייה:
ת"א עלתה למחצית השניה נחושה יותר וסיכנה את שערה של פ"ת, פ"ת נסוגה מעט לאחור והסתפקה במתפרצות. דגו כמעט וכבש בדקה ה- 56 בבעיטה חזקה ומדוייקת לפינה השמאלית אך אוהד כהן בהצלה נפלאה השאיר את התוצאה ללא שינוי. אליניב ברדה עלה מהספסל בדקה ה- 67 על חשבונו של יבוריאן על-מנת להוסיף מהירות ומחץ להתקפת האדומים.
החילוף השתלם בדקה ה- 70 כאשר דגו בעט בחוזקה מתוך הרחבה, הכניע את אוהד כהן, לוקומבו הרחיק מהקו ישר אל ברדה שקבע את השיוויון מקרוב. עמאר בבעיטה חופשית כמעט והכניע את שביט אלימלך אך המשקוף הציל את השוער. בדקה ה - 80 השלים ברדה צמד כאשר ניצל שוב עירבוביה ברחבה, השתלט על הכדור והשכיב את לאקיץ′ בדרך למהפך 3:2 ת"א. קובי גנון ספג את הכרטיס האדום בדקה ה -91 והשאיר את קבוצתו המתוסכלת בעשרה שחקנים
הרכבים:
פתח תקווה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, לוקומבו, קובי גנון, סולי צמח, אמבמבה, אוגנין לאקיץ′, סלים טועמה, סטניסלב דוברובין ועומר גולן.
תל אביב: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, ברוך דגו, גילי ורמוט, איליה יברויאן, עומר פרץ.

תאריך:  07/01/2006   |   עודכן:  07/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל וילצ′יק
הקהל בקופסא התעורר בדקה ה- 62 לאחר שאלן מסודי כובש במספרת    מהומה במגרש בסיום דרמאטי עם שני כרטיסים אדומים    מוטי איווניר עזב את המגרש לפני תום המשחק
אורן קורנפלד
ליגת העל: מכבי חיפה הייתה הרבה יותר טובה היום מהפועל כפ"ס, אך החמיצה ללא סוף    ארבייטמן שעלה בהרכב במקום קטן היה חלש ולא הצליח לנצל את הקרדיט של רוני לוי    שער עצמי של שחברי קבע את תוצאת הסיום
אורן קורנפלד
ליגת העל: הנקודות הראשונות של מכבי ת"א בעידן קאנן הגיעו בזכות שער נגיחה מצויין של ז′וזה דוארטה בדקה ה-90    אשדוד עוד הובילה משער של אופיר, אך מישאלוף הצליח להשוות    יוסי מזרחי בצרות
אסף גדות
חברת Google תציע חבילת תוכנות אשר מטרתה לעזור לבצע את הפעולות הבסיסיות בעבודה פשוטה עם מחשב אישי
אסף גדות
חברת Motorola הודיעה כי היא מתכוונת לשלב גישה מהירה ל-Google בחלק מהטלפונים הסלולריים שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il