X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
השרים שמעו סקירה על מצב שרון לאחר מכן דיון מדיני-ביטחוני אולמרט המשיך לישיבת קבינט חברתי-כלכלי ולאחר מכן הציג את ההישגים הכלכליים ב- 2005
▪  ▪  ▪

שלושה ימים אחרי שקיבל לידיו את השלטון במדינת ישראל, מצליח ממלא-מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, להוביל את הממשלה לפעילות מלאה. לדברי אולמרט, המחזיק עתה במקביל ב- 12 תיקים, נוסף לתיק ראש הממשלה, בכוונתו להמשיך את מורשת שרון. אולמרט אף הבהיר, כי בכוונתו להמשיך ולהחזיק בתפקיד שר האוצר - ההבהרה ניתנה בעקבות הפרסומים כי השרה ציפי לבני היא המועמדת לקבל תיק זה - וכי הוא רואה את עצמו מחזיק בפיקדון תיק ראש הממשלה, והוא יישמח להשיבו לראש הממשלה, אריאל שרון.
היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, השתתף בישיבת הממשלה, וסייע למ"מ ראש הממשלה לייצב את פעילותה. יחד עם זאת, בשל העומס הרב המוטל על כתפי אולמרט, מחייב מזוז מינוי שרים חדשים לממשלה, בהקדם האפשרי. מינוי שרים ייעשה תוך ימים, לאחר שיתברר מה מצבו של שרון.
בבוקר קיים אולמרט דיון בפורום ישיבת הממשלה, בנושאים מדיניים-ביטחוניים. בצהריים קיים ישיבת קבינט כלכלי-חברתי, שבה התקבלו כמה החלטות חשובות. לאחר מכן קיים התייעצות ביטחונית עם כמה מראשי מערכת הביטחון. אחר-הצהריים קיים יחד עם בכירי משרד האוצר מסיבת עיתונאים, ובה הציג את ההישגים הכלכליים של המדינה בשנת 2005.
בפתח ישיבת הממשלה השבועית שיגר אולמרט איחולים לשיפור במצבו הרפואי של שרון. "בימים האחרונים היינו כולם קשובים בראש ובראשונה למה שקורה בבית החולים הדסה, מתפללים ומייחלים לשמוע בשורות טובות. התעודדנו מאוד לשמוע את חוות הדעת של הרופאים, שהמצב מתייצב ומשתפר ויש ניצוץ של תקווה. גם עכשיו מכאן אנחנו מקווים ומאחלים לראש הממשלה להתאושש, להתחזק ולחזור לנהל את ממשלת ישראל ולהנהיג את מדינת ישראל", אמר.
אולמרט עודד את השרים באומרו, כי המשך הפעילות של הממשלה הוא למעשה רצונו של שרון: "אם יכולתי לדבר איתו היום בבוקר ולשאול, אריק מה היית אומר לנו, מה אתה רוצה שנעשה. הוא היה אומר: אני מעריך את העובדה שכולכם דואגים לבריאותי. תודה לכם, אבל לעבוד. צריך להמשיך לנהל את ענייני המדינה ולעשות הכל כדי להבטיח את נושא הביטחון, הכלכלה והחברה וכך תמשיכו לעשות. וכך נמשיך לעשות. נהיה קשובים, נתפלל ונאמין שנשמע בשורות טובות מבית החולים הדסה. בינתיים נמשיך גם למלא את רצונו של אריק, לנהל את העניינים כמו שצריך".
"הדמוקרטיה הישראלית חזקה", אמר אולמרט, "וכל המערכות פועלות בצורה יציבה, רצינית ואחראית כפי שצריך להיות וכך זה ימשך".
השרים קיבלו במהלך הישיבה דיווח על מצבו הרפואי של רה"מ, אריאל שרון, ובהמשך קיבלו סקירה ביטחונית ומדינית משר הביטחון, שאול מופז; שר החוץ, סילבן שלום; הרמטכ"ל, רא"ל דן חלוץ; וראש השב"כ, יובל דיסקין.
סילבן שלום: שלל איחולים לרה"מ מרחבי העולם
שר החוץ, סילבן שלום, פתח את סקירתו בשיגור איחולי החלמה מהירה לראש הממשלה ואף ציין, כי שלל ברכות ואיחולים מגיכים מכל רחבי העולם, אפילו ממדינות ערב.
השר שלום סקר גם את סוגיית הבחירות ברשות הפלשתינית והדגיש, כי תושבי מזרח ירושלים יורשו להצביע, אך לא במזרח ירושלים, אם כי במקום מספיק קרוב למגוריהם.
השר אף סקר את מצב הפלשתינים בלבנון ובמצרים ואת פיתוח הגרעין באירן.

תאריך:  08/01/2006   |   עודכן:  08/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מבית החולים נמסר כי כל המדדים שנבדקו מראים שיפור בתמונת ה-C.T של המוח של אריאל שרון    הערכה: למוחו של שרון נגרם נזק שיגביל את תיפקודו
יהונתן דחוח-הלוי
חבר הכנסת עזמי בשארה שולל את הצעת ליברמן לחילופי אוכלוסין בהסדר הקבע על-פיו בתמורה לפינוי המתנחלים, יועברו ערביי ישראל למדינת פלשתין - עם זאת לדבריו ניתן היפותתית לדון בסוגיה זו אם הבסיס להסדר יושתת על תוכנית החלוקה מ - 1947, על-פיה יסופחו הגליל ואזורים נוספים לשטח מדינת פלשתין
עידן יוסף
הנוער היהודי בארה"ב הולך ומתרחק יותר ויותר מהקשר לישראל    האם מצבו הרפואי של שרון עשוי לשפר ולו במעט את התמונה?
יוסי עבדי
סיפור מהסרטים: חמושים צרים על משרדי רשת "אל-ערביה" בעזה ומאיימים לסגור את התחנה    הטענה: שידור סרט על מתאבדות פלשתיניות "פוגע באינטרסים הלאומיים"    האנרכיה בשטחים ממשיכה לשבור שיאים חדשים    והגדודים? הם ממשיכים לאיים בערעור "השקט האזורי"
שלומי דיאז
ניסה לגנוב מעקה בטיחות של מע"צ בכביש באר שבע-דימונה    בעת העמסת הגניבה על רכב, נפגע בראשו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il