X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארז צדוק, מנכ"ל גרין-בול: "הקשר בין שוק המניות הישראלי לכלכלת ישראל נמוך ב- 54% מהממוצע העולמי וב- 21% מהממוצע בשווקים המתעוררים"
▪  ▪  ▪

למרות אי היציבות של הימים האחרונים, עלה דירוג כדאיות ההשקעה בשוק הישראלי של בית ההשקעות גרין-בול במקום אחד, והוא ממוקם במקום ה- 16 מתוך 30 מדינות המדורגות ב"מדד אטרקטיביות השווקים".
בית ההשקעות גרין-בול מקבוצת דיסקונט, מתמחה בהשקעות גלובליות. המדד בודק את כדאיות ההשקעה בשוקי ההון בעולם, בטווח של שנה קדימה, ומדרג את המדינות על-פי האטרקטיביות ועל-פי כדאיות ההשקעה בכל אחת מהן. למרות העלייה במקום אחד במדד, בבית ההשקעות עדיין נותנים בשלב זה משקל ניטרלי לשוק המניות הישראלי, יחסית לשוק העולמי.
במסגרת השווקים המתעוררים, מקבל שוק המניות הישראלי דירוג גבוה, כאשר הוא מדורג אחרי השוק הטורקי, אך לפני השווקים של יוון, פולין, הונגריה ומקסיקו. את חמשת המקומות הראשונים בדירוג תופסות: פינלנד, צרפת, שוודיה, יפן וארה"ב.
המודל בוחן את היחסים בין הסביבה הכלכלית לשוק המניות בכל מדינה ומדינה, כולל מרכיבים של התוצר הלאומי, מדדי שכר ואבטלה, מדדי מחירים, היצע הכסף וריביות לטווחים שונים. בגרין-בול בודקים, מלבד אטרקטיביות השווקים, גם את עוצמת הקשר בין שווקי המניות לכלכלות השונות בעולם.
לדברי ארז צדוק, מנכ"ל גרין-בול, "הקשר בין שוק המניות הישראלי לכלכלת ישראל נמוך ב- 54% מהממוצע העולמי, וב- 21% מהממוצע בשווקים המתעוררים".
נתון נוסף שמציין צדוק הוא, כי "בתקופות של אירועים גיאו-פוליטיים או ביטחוניים משמעותיים המתאם בין שוק המניות לכלכלת ישראל נחלש יותר מהרגיל. עובדה זו מחזקת את ההערכות של גרין-בול, כי בטווח הקרוב, לפחות עד לבחירות, להתרחשויות בזירה הפוליטית תהיה השפעה רבה יותר על שוק המניות, מאשר לכלכלה המקומית".
לדברי צדוק, יציאתו של שרון מהתמונה הפוליטית, מסבכת את המצב הפוליטי ויוצרת אי ודאות מדינית. "שוק ההון, אשר גילם את הציפייה ששרון ימשיך תהליך מדיני, בין אם בשיתוף הפלשתינים ובין אם במשך צעדים חד-צדדיים, יצטרך להסתגל למצב שונה. הסקרים הפוליטיים של השבועות הקרובים יציירו את המפה הפוליטית העתידית ללא שרון, ואת מקומה של מפלגת קדימה לצד הליכוד והעבודה במרוץ לכנסת. אי הוודאות באשר להתפתחויות אלו ואחרות, צפויה להגדיל את רמת הסיכון הכרוכה בהשקעה בשוק המניות הישראלי", הוסיף.
לפיכך ממליצים בגרין-בול למשקיעים שונאי סיכון, להגדיל בטווח הקצר והבינוני את החשיפה לשוק המניות הגלובלי על חשבון החשיפה המקומית.

תאריך:  08/01/2006   |   עודכן:  08/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הקורס נועד להקנות לאוכלוסיה הבדואית באזור כלים נוספים לפיתוח יוזמות תיירותיות עסקיות, במטרה לשפר את המצב הכלכלי
שי פאוזנר
פולאר תהיה השותפה הבכירה בקרן שתקרא דרגון, לצד חברת השקעות במדע ובטכנולוגיה של ממשלת שנגחאי    תשקיע בחברות טכנולוגיות בסין
מירב לוי
מבצעי החודש הקרוב במלונות ברחבי הארץ
נוה יוסף
על-פי כתב האישום, רצח דוד גונצר את שותפו לסחר בסמים כדי להיפטר מחוב כספי של 10,000 ש"ח
הדר פרבר
וטרינרים בבריטניה: 33% מחיות המחמד סובלות מהשמנת יתר, בעיקר בחג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il