X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בסיום המשחק נרשמו מאורעות אלימים, הקהל של בית"ר פונה אל כר הדשא לאחר שזכה למטר אבנים, המהומה המשיכה על כר הדשא דקות רבות, גם לופא קדוש נפצע במהומה
▪  ▪  ▪

המשחק בסכנין לא סיפק הרבה אירועים, אך מרגע שנשמעה שריקת הסיום החלו מאורעות של התפרעויות אלימות מצד אוהדי שתי הקבוצות. הקהל של בית"ר פונה אל תוך כר הדשא לאחר שאוהדי סכנין החלו בהשלכת אבנים וחפצים על היציעים של אוהדי בית"ר. המהומה לא פסקה, רק החליפה דירה אל כר הדשא, כשכוחות הביטחון מעורבים מאד בכל הנעשה.
גם לופא קדוש, מאמן בני סכנין, לא הצליח להימלט וזכה לחפץ שפגע בו והיה מעורב בתגרה קטנה לאחר מכן. גם האולפן של ערוץ 10 זכה למטר אבנים ומספר מצלמות שהושחתו. הקהל הבית"רי ארב לסואן שניסה לעזוב את האולפן של ערוץ 10 במשך דקות ארוכות.
לואיס פרננדז נראה אדיש מעט למאורעות בסיום המשחק, אך עדין בהלם: "כוחות הביטחון נמצאים פה בגלל הדברים האלה ולזה הם מיועדים. צריך ללמוד איך לא לשים לב"."אני פה כדי לעסוק בכדורגל, אנחנו היום בערב מיוחד, רה"מ של המדינה נלחם על החיים שלו וזה בושה שהעניינים התפתחו כך". כשנשאל על העבירה המכוערת שאנסומבו ביצע על סואן צידד המאמן הצרפתי דווקא בשופט שטעה: "היתה עבירה קשה מאד והגיע לפחות כרטיס צהוב, אבל זה הכדורגל".
עבאס סואן גינה את כל מה שקרה מחוץ למגרש: "אני לא מאמין למה שקורה פה. שמעתי קללות מאוהדי שתי הקבוצות גם במהלך כל המשחק וזה לא מקובל, אני מגנה את מה שקורה פה עכשיו". סואן האשים את אוהדי בית"ר: "כל מה שורה עכשיו פה בחוץ זה בגלל אוהדי בית"ר. הלכנו אחורה, אני מתבייש".
המשחק היה משעמם. הקהל לא
המחזור ה-16 בליגת העל נסגר עם משחק מסקרן ומתוח אך ללא שערים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין. בית"ר ירושלים רצתה לנצח אך נותרה שלישית בטבלה במרחק 2 נקודות מהפועל ת"א שבמקום השני לקראת המפגש ביניהן במחזור הבא, מנגד התיקו העלה את סכנין לראשונה אל מעל הקו האדום על חשבונה של מכבי פ"ת.
ג′רום לרואה ערך הופעת בכורה בהרכב של בית"ר ואילו איגור מיטרבסקי פתח על הספסל, מנגד אחמד קאסום חזר להרכבה של בני סכנין אחרי שריצה עונש הרחקה במשחק הקודם. אווירה חמה מאד חיכתה לשחקנים באצטדיון דוחא שהתפוצץ ב-4,500 אוהדים משולהבים, רובם הגדול של סכנין. שריקת הפתיחה נאלצה להתעכב לאחר שחפץ הושלך על קורנפיין מהיציע של סכנין.

תאריך:  08/01/2006   |   עודכן:  08/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
נתניהו הנחה את יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער, לפעול לגיוס סיעות הכנסת לתמוך בתקציב לשנת 2006    מנמק: בנסיבות שנוצרו בעקבות האירוע המוחי שעבר שרון, יש לנהוג בממלכתיות
יהונתן דחוח-הלוי
ראש רשימת החמאס לבחירות, איסמאעיל הניה, מאיים לחטוף אזרחים ישראלים אם ישראל לא תשחרר את האסירים הפלשתינים    מצע הבחירות שהגישה החמאס לוועדת הבחירות המרכזית תומך מפורשות בהמשך הטרור ומגדיר את התיאום הביטחוני עם ישראל "פשע לאומי ודתי חמור"
עידן יוסף
מה עושים עם כל הפרסומות הקופצניות    תוכנת חסימה? לא כל כך פשוט    בפרט לא לחבר'ה דתיים
עומר שיקלר
בית המשפט המחוזי קיבל את ערעור מפעל "מילובן" כי יש לאפשר לו להזרים שפכים לנחל הנעמן עד ב-2.2.06    בשבוע שעבר קיבל בית המשפט את עמדת צלול כי יש להפסיק את ההזרמה
עומר שיקלר
הנשיא הסורי בשאר אל-אסד מתחיל להיכנע ללחץ ומנסה להשיג תמיכה ערבית    קיים היום ביקורי בזק במצרים ובסעודיה    המנהיגים לוחצים עליו להסכים לפשרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il