X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה לאחר ניצחון קבוצתו על דינמו מוסקבה והבטחת העליה לשלב הבא. הוראס ג′נקינס: "מגיע לנו המון קרדיט"
▪  ▪  ▪

הרבה שמחה ואנחות רווחה נשמעו הערב (ג') בחדר ההלבשה המאוד מרוצה של הפועל י-ם. החניכים של ארז אדלשטיין יכולים לסמן את ה-וי הראשון שלהם לעונת 2005/6, הפועל י-ם בשמינית גמר היול"ב קאפ, אחרי הניצחון היוקרתי על דינמו מוסקבה 83-87.
ארז אדלשטיין נשמע הערב מרוצה מאוד: "אני מאוד שמח שהיתה אוירה מדהימה. אמרתי לשחקנים הבוקר, לפני כדורסל זה יהיה פשע אם העונה האירופאית תגמר היום. היה משחק ברמה גבוהה מאוד, אני לא צריך להזכיר מה זה הליגה הרוסית ומי זו דינמו מוסקבה, גם. אם חסר שחקן או ישנו שחקן כזה או אחר. השחקנים אחרים תמיד באים ועושים את העבודה שלהם. ניצחנו קבוצה גדולה ואני מאושר. אצלנו זו לא המטרה לעלות ליורוליג, אלצנו לא מדברים. עושים וצריך סבלנות, אנחנו עוברים שלב ועוד שלב וזה הכל עניין של מומנטום. עכשיו אנחנו נתעשת ונלך למשימות האחרות. אנחנו לא מדברים גבוה גבוה. זה לא שאני בחור צנוע, אבל אני חושב שככה זה בספורט. כל השוואה ביננו למכבי מיותרת, אתם יכולים לצחוק ממה שאתם רוצים אבל זו קבוצה חדשה, צריך סבלנות וזה לוקח זמן. יש סיבות לזה כשאנחנו מגיעים ל-14,16 הפרש אנחנו לא מצלחים לעשות את הצעד הבא. אני אשתדל לעבוד על זה בכלים שיש לי ואני גם יודע מה צריך לעשות".
מאמן האורח דושאן איבקוביץ′: "זה היה משחק קשה מול קבוצה חזקה כמו כמעט כל המשחקים שלנו העונה. אני חושב שבחצי הראשון היו לנו הרבה בעיות בהגנה וקיבלנו הרבה סלים קלים. לקבל 51 נקודות זה לא הסטייל של דינמו מוסקבה, בטח כשהרוב סלים קלים. אני חושב שזה חיובי שנלחמנו עד השניה האחרונה והיינו קרובים. אף פעם לא ראיתי כ"כ הרבה איבודי כדור ואני לא יכול לראות דבר כזה. בשבילי 23 איבודי כדור זה מוזר. שיחקנו בלי שלושה שחקנים וזה היה בשבילנו יותר מדי. אני לא בטוח שאנחנו ראשונים בבית אבל אני מרגיש שמגיע לנו להיות ראשונים".
מתן נאור: "נכנסנו טוב למשחק, יש נטייה להפרשים כאלה להעלם כשאתה פותח כ"כ טוב". לגבי השוואתו הבלתי פוסקת לנדב הנפלד אמר נאור: "עלי אחרים יגידו, אני לא חושב על עצמי במשך המשחק, אולי לפעמים מעט. ככה אני ולא ישנו אותי. קשה לי לחשוב כרגע מרוב המכות שקיבלתי כואב לי כל הגוף. אני הכי עייף בעולם עכשיו".
הוראס ג′נקינס: "אני שמח שניצחנו, הקהל עשה עבודה טובה ותמך בנו. אמרתי לדני קליין שאני שמח שאני פה והוא אמר לי ′אני רוצה לקחת אליפות′, זה ענק כל פעם שאפשר לנצח ולעבור לסיבוב הבא וזה נותן לנו הרבה מומנטום. אני חושב שמגיע לנו הרבה קרדיט. עשיתי כמה טעויות במשחק ואני קצת כועס על עצמי".

תאריך:  11/01/2006   |   עודכן:  11/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מרכז המבקרים החדש מגולל את סיפור העם היהודי לדורותיו    במרכז מוצבות שמונה יצירות זכוכית המייצגות תקופה של כמעט 3,500 שנה
הדר פרבר
לאחר שריצה שישה חודשי מאסר על עבירות סמים, נשלח לבצע בדיקה ונמצא אשם
אשר גולדברג
מנכ"ל מכבי ת"א ייפגש עם סוכן השחקנים המקורב לטון קאנן על מנת לנסות להביא שני זרים עד תום מועד ההעברות    בין המועמדים: מנדוסה ממארסיי ודניאל דה רידר
יפעת גדות
חוקרים גילו, כי יכולות החשיבה של אנשים שהתעוררו משינה, גרועות משל אדם הנמצא במצב שכרות
מירב לוי
הפרסים במסגרת תחרות לעידוד נושא האיכות    את התחרות ארגן האיגוד הישראלי לאיכות בשיתוף ביה"ס 'שנקר'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il