X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
יוזמה חדשה מבשילה אצל אנשי שרון

הרעיון: שרון נשיא קדימה

המטרה: משיכת קולות המצביעים ועידודם להצביע "בעד" שרון, ובעד מורשתו מ"מ ראש הממשלה אהוד אולמרט כבר נתן הסכמתו בקרוב: קמפיין אגרסיבי בנושא
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה אריאל שרון ימונה לנשיא קדימה. זו היוזמה המתגבשת בקרב אנשיו שרון, ובהם היועץ והאיסטרטג הראשי של התנועה, הפרסומאי ראובן אדלר. המטרה: משיכת קולות המצביעים ועידודם להצביע "בעד" שרון, ובעד מורשתו.
היוזמה החדשה מתגבשת בשל ההתאוששות במצבו הרפואי של שרון, ומתוך הכרה שגם אם ייקרה נס ושרון ישוב לכשירות תוך כמה שבועות, הוא לא יוכל לשוב לכס ראש הממשלה בתקופה הנראית לעין.
המדובר בתפקיד סימלי, ייצוגי, שאינו מחייב הצגת מועמדותו של שרון ברשימת קדימה לכנסת, ועמידה בכללים שקובע החוק. בניגוד לפרסומים בכמה כלי תקשורת, אין מדובר במועמדות ברשימת קדימה, שכן על-פי החוק, מועמדות שכזו מחייבת כשירות רפואית. ושרון, למרבה הצער, אינו כשיר, וספק אם יהיה כשיר רפואית בזמן שנותר עד הבחירות.
בימים האחרונים פועלים אנשיו של שרון, ובהם בנו עמרי שרון, הפרסומאי ראובן אדלר, ויועצי הקמפיין - איל ארד וליאור חורב, כדי למנוע בריחת מצביעים מקדימה.
נודע, כי במסגרת זו התקיימו כמה דיונים, ובהם הוחלט להוביל בקרוב קמפיין אגרסיבי, שיזמין את המצביעים להצביע בעד מורשתו של שרון. כל הצוות הנ"ל פועל בשיתוף פעולה צמוד עם מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט. זה האחרון אף מוצג ונתפס בעיני הארבעה דנן כמנהיגה הבלתי מעורער של קדימה, אם לא ישוב שרון להנהיג את המפלגה.
התגובות - זועמות
ח"כ זהבה גלאון ממר"צ-יח"ד, הגיבה להצעה למנות את שרון לראש קדימה בבחירות ואמרה: "בעוד ראש הממשלה נאבק על חייו, מנצלת זאת קדימה למאבק על מספר המנדטים שיהיו לה". לדבריה של גלאון מדובר ב"מסחרה נחותה".
ח"כ משה כחלון אמר: "כאחד שמוקיר ומעריך את רה"מ, כואב לי שישנם גורמים שונים המנסים לעשות קילומטראז' פוליטי על חשבון מחלתו של רה"מ".
במפלגת העבודה אמרו, כי בעוד ששרון נלחם על חייו, קדימה רותמת אותו לבחירות. "העובדה כי בכירי קדימה מוכנים לרתום את רה"מ שרון למסע הבחירות שלהם בעוד הוא נאבק על חייו, מוכיחה שוב כי אין להם גבולות"... "בזמן שאזרחי ישראל מתפללים לשלומו של שרון, עסוקים בקדימה בניסיונית לנצל אותו. מפלגה שאינה מבחינה בין עיקר לתפל בנושא כה בסיסי, אינה ראויה לשלטון", הוסיפו.
ח"כ יצחק הרצוג אמר: "זו הצעה צינית וחסרת אחריות, מהחמורות שידענו עד כה. אני מציע לכולם לחדול מיצירת ספינים מיותרים המונעים על-ידי יצרים פוליטיים בלתי נשלטים הן של ראשי קדימה והן של ראשי הליכוד, ולשמור על כבודו של שרון. הציבור לא יסבול התנהגות מרושעת שכזו", אמר.
ח"כ יצחק לוי מסיעת האיחוד הלאומי, קורא לאנשי קדימה "להניח לזקן החולה לבלות את שארית ימיו בחיק משפחתו עם ילדיו ונכדיו, ולחדול מביזוי שמו וניצולו לספינים פוליטיים".

תאריך:  11/01/2006   |   עודכן:  11/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
האישה מתה במהלך כיבוי דליקה בביתה    על-פי מספר ממצאים בזירה, יתכן שקודם ניסו לרצוח אותה ואחר כך הוצתה הדירה
אלעזר לוין
הפסק השלישי - 29 מיליון שקל    אלרוב תבדוק איך לגבות את הכסף, בשל מצבה הקשה של קרתא    תבנה 100 אלף מ"ר נכסים מניבים וחניון ב-150 מיליון דולר
יפעת גדות
התסמינים הקלאסיים של כאב ראש, צוואר נוקשה, רגישות לאור, הכרה מעורפלת ופריחה מתפתחים מאוחר    ישנם תסמינים מוקדמים הניתנים לזיהוי בערך לאחר 8 שעות    אלו סימנים שהרופאים וההורים צריכים לראות בהם סימני אזהרה
גלית יצחק
במספר מדדים קיימים פערים לרעת מבוטחים ברמה סוציו-אקונומית נמוכה, כמו בשיעור חיסוני שפעת ובשכיחות האסתמה    כך עולה מדוח שנתי של תוכנית מדדי האיכות לרפואת הקהילה בישראל
הדר פרבר
בעקבות דבריו, כי רה"מ שרון חלה בשל מדיניות ההינתקות מעזה, הודיע שר התיירות כי לא יחתום על הסכם עם האוונגליסט המטיף    במסגרת ההסכם, פרויקט במימון האוונגליסטים בעלות של 50 מיליון דולר שצפוי למשוך מאות אלפי תיירים למדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il