X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
8 חברות רכשו טפסים להגשה מחר בפרויקט יושקעו 2.5 מיליארד ש"ח הוא כולל להקמה, תפעול ותחזוקה של הכביש ומסילת ברזל בין רעננה לתל אביב, דרך הוד השרון, כפר סבא, והרצליה
▪  ▪  ▪

שמונה גופים וחברות תשתית, רכשו (ד', 11.1.06) את מסמכי המכרז להקמת דרך 531 וקו רכבת השרון, העובר בתוואי הכביש. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד ביותר מ- 2.5 מיליארד שקל.
מחר (יום חמישי) צפויות החברות המתמודדות על המכרז להגיש את הצעותיהן למיון המוקדם (P.Q). המכרז כולל מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של הכביש וביצוע תשתית למסילת ברזל בין רעננה לתל אביב, דרך הוד השרון, כפר סבא, והרצליה, שתהווה חלק ממערכת המסילות הפרבריות.
כביש 531 אמור להיות אחד מכבישי הרוחב המרכזיים באזור השרון ויחבר את התנועה מכביש החוף לכביש חוצה ישראל, לאורך 20 קילומטר. שר התחבורה, מאיר שטרית מסר כי מדובר בפרויקט משולב של כבישים ורכבת הגדול ביותר שבוצע אי פעם בישראל.
שר התחבורה הוסיף כי הפרויקט הוא יחודי מבחינת סוגו והיקפו והתחרות שהוא יוצר בקרב הסקטור הפרטי. "מדובר בתחרות אמיתית בין החברות המתמודדות על ביצוע הפרויקט, המעידה על האמון המלא של הסקטור הפרטי במשרדי התחבורה והאוצר, בפרויקטים מסוג זה" אמר שטרית.
במשרד התחבורה מצפים כי לפחות 5 חברות מהגדולות במשק הישראלי יתמודדו על המכרז הסופי לביצוע הפרויקט. בין החברות שרכשו את מסמכי המכרז: שיכון ובינוי, שפיר הנדסה, האחים עופר, דניה סיבוס וארונסון.
הכביש יבנה על-ידי יזמים פרטיים בשיטת ה- P.F.I שבה היזם מקים ומתפעל את התשתית בתמורה לתשלום שנתי מהמדינה. הכביש כולל 11 מחלפים, 36 גשרים ומנהרות לרכבת. בניית הכביש תמשך כ- 3 שנים.
שר התחבורה ציין כי מעולם לא הייתה התעניינות כה גבוהה במכרז מסוג זה. יצויין כי בכנס המצעים של הפרויקט שהתקיים בנובמבר 2005 השתתפו יותר מ- 30 יזמים וחברות שגילו עניין בפרויקט.

תאריך:  11/01/2006   |   עודכן:  11/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
מנכ"ל משרד התקשרות, אבי בלשניקוב, קבע כי היא תצא לפעול בסוף השנה: "יישום התוכנית הקבוע בחוק הוא ריאלי ואנו מצפים, כי המפעילים שימנעו מהפרת החוק"
ניר וייס
רשויות התביעה במדינת קליפורניה הסכימו להסדיר את ההליכים הפליליים כנגד לוסינה טוריק-וורינוביץ', שהואשמה בגיבת חפצים מבתיהם של רוברט דה-נירו וקנדיס ברגן, בתמורה לעונש מאסר של שנה עד שלוש שנים בפועל
עומר שיקלר
אמר הדברים בפגישה עם שר החוץ הרוסי, לברוב    נשיא רוסיה שיגר איחולי החלמה מהירה לשרון
שי פאוזנר
מועצת המובילים והמסיעים, במסגרת התאחדות בעלי מפעלי תובלה בישראל, חתמה עם ההסתדרות על הסכם קיבוצי    יבטיח גם ביטוח אבדן כושר עבודה
שי פאוזנר
מיטב תשלם 26.25 מיליון ש"ח    במידה ותימשך מגמת הגידול צפוי המחיר להתעדכן    סיכמו במסגרת העסקה על הקצאת מניות פרטית בהיקף של 2.75% מהון הבנק למיטב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il