X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לטענת פרקליטי הלהקה האגדית, העלימו שני הנתבעים ממחסן בקליפורניה סידרה של פרטי ממורביליה נדירים, במטרה להעמידם מאוחר יותר למכירה פומבית
▪  ▪  ▪

חברי להקת ה"ביץ' בויז" הגישו (ד', 11.01.06) תביעת מיליונים נגד שני אנשים מקליפורניה, בטענה כי גנבו סידרת תמונות ישנות, הקלטות נדירות, ופרטי אספנות נוספים ממחסן נעול, במטרה להעמידם למכירה פומבית מאוחר יותר.
התביעה, אשר הוגשה לבית המשפט הפדרלי בלוס-אנג'לס, נוקבת בשמם של אלן גבה - בעליו של האנגר איחסון בצפון הוליווד, וחברו הטוב רוי סיכה, כאחראים הישירים לגניבה. בנוסף, נתבעת גם ג'ם סיסטמס, חברה פעילה בקליפורניה, אשר סיכה מעורב בניהולה.
על-פי הנטען בכתב התביעה, החתום בשמה של חברת Brother Records - המנהלת כיום את פעילות הלהקה, הפרו הנתבעים את זכויות היוצרים וסימני המסחר של ה"ביץ' בויז", וכן את זכויות הפירסום הקשורות ליצירותיה. ראשי הנזק המפורטים בתביעה מגיעים לעשרות מליוני דולרים, כשסעיף סימני המסחר לבדו נוקב בפיצוי של כ- 20 מיליון.
לגופו של עניין, נטען, כי חברי הלהקה השתמשו במחסנו של גבה כדי לאחסן כלי נגינה, דפי מוזיקה ושירים מקוריים, תמונות ישנות, העתקי חוזים, ופרטי אספנות נוספים שנאספו בימי הזוהר של הלהקה בשנות השישים.
במהלך שנת 94' החליטו החברים לפנות את תכולת המחסן, אולם כשהגיעו למקום, נדהמו לגלות כי גבה העלים מהמקום בין 13 ל- 25 ארגזי מזכרות - ממורביליה - מבלי לבקש את רשותם.
שנים מאוחר יותר, נטען בתביעה, בחודש אוקטובר האחרון, יצר סיכה קשר עם חברת המכירות הבריטית Cooper Owen- המתמחה במכירת פריטי בידור מפורסמים, וזאת כדי להעמיד את החפצים שנעלמו למכירה פומבית.
מחקירה שנערכה בנושא התברר, בדיעבד, כי סיכה הציג בפני סוכני חברת המכירות מצג שווא, על-פיו רכש את פרטי הממורביליה באופן חוקי לפני יותר משני עשורים. הסוכנים השתכנעו מסיפורו, ותכנון המכירה החל לצאת אל הפועל.
בסופו של דבר, התגלה דבר המכירה לפרקליטיהם של חברי הלהקה, והם הצליחו לעצור אותה פחות מחצי שעה לפני שנפתחה לציבור. לאחר הוצאת צווי המניעה המתאימים עברה התלונה לפסים של תביעת פיצויים, במסגרתה נדרשת גם השבת הפריטים הגנובים, שנמצאים לטענת הלהקה בידיו של סיכה.

תאריך:  13/01/2006   |   עודכן:  14/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
בוש תוקף: "אירן רוצה להשמיד את ישראל - והגרעין מקרב אותה למטרה"    בטהרן לא נכנעים לאיומים: "לא נאפשר פיקוח בינלאומי על המתקנים"    בצרפת וגרמניה - זועמים
אסף גדות
רוברט פריפ, גיטרסט להקת 'קינג קרימזון', הגיע להקלטות בחברת Microsoft ותרם מכשרונו לקולות שילוו את מערכת ההפעלה הבאה של החברה, Windows Vista
אסף גדות
בלוגרים (כותבי יומני רשת) ברחבי האינטרנט גילו כי העידכון האחרון לתוכנת המוזיקה של החברה, iTunes, כולל תכונה אשר אוספת מידע על המשתמש
אשר גולדברג
אם גרנט ימונה למאמן הפועל ת"א, החלוץ לא יחזור למתחם וולפסון    בלילי, שעזב את "סיבספור", נמצא בתוכניותיו של לואיס פרננדז, כמחליף לאסולין שיעזוב
ניר וייס
חוקרי ה- SEC בודקים חשדות לאופן בו דיווחה ענקית המחשבים על ההוצאות הצפויות לאופציות מניותיה ברבעון הראשון של 2005
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il