X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תפיסת עולם חדשה הנוגעת בקהל והמערבת ספורט, בידור ותרבות, דרך אריזה ועיצוב חדשניים, כוכבים ותכנים חדשים ואתר אינטרנט משודרג, המצטרפים לנכסי התוכן הקיימים
▪  ▪  ▪
אבי בר

ערוץ הספורט משנה פניו. החל מיום ראשון, 22.1.06 ערוץ הספורט יציג את תפיסת העולם החדשה שלו, המבטיחה להעצים את החוויה השלמה של הצופה חובב הספורט, דרך כוכבים חדשים, תוכניות חדשות, אתר אינטרנט משודרג וחדשנות טכנולוגית, והכל באריזה חדשנית.
בהתאם לתפיסת העולם החדשה של הערוץ, ערוץ "ספורט 5" חוזר לקדמת הבמה. ערוץ הבסיס משיק רצועת תוכניות יומית חדשה בפריים טיים - "רחבת החמש".
תוכנית השידורים החדשה תתחיל בשעה 18:55 בכל ערב, עם אולפן אינטראקטיבי. את האולפן תגיש יעל בן דב (פליטת השגריר), רכש חדש של ערוץ הספורט. שלוש פעמים בערב יוכלו הצופים לתקשר ישירות עם הערוץ ולהפוך לחלק בלתי נפרד מתכניו.
מהדורת "חדשות הספורט" תעבור לשעה 19:00, עם שעה חדשה המאפשרת נגישות אליה גם לקהל חובבי הספורט הצעיר של הערוץ. ומייד לאחריה - רשות הדיבור להפקות המקור.
הפקות מקור:
ביום ראשון - "ערב הכדורסל של ישראל", ניב רסקין ועפר שלח עם המשחק המרכזי בשידור ישיר, בשילוב פריצות נרחבות מהמגרשים הנוספים ועם מיטב השדרים והפרשנים. לחגיגת הכדורסל מצטרף המנון חדש לכדורסל הישראלי, שהוזמן על-ידי ערוץ הספורט מגיא מזיג, סולן להקת הדורבנים .
ביום שני - דני ענבר עם "אחד על אחד", מארח את האנשים שעושים את הספורט בארץ ובעולם.
ביום שלישי - "פקקים", תוכנית הומור וסאטירה חדשה בהנחיית שמוליק וילוז'ני ובהשתתפות אבי גרייניק, שגיב פרידמן, אבי נוסבאום וארז שלם.
ביום רביעי - "בגלל הרוח", מירי נבו תכוון את הזרקורים עם מגזין מורחב ומקיף על כל ענפי הספורט ההישגי בישראל, עם מנה גדושה של אקסטרים וספורט אתגרי.
ביום חמישי - "חמישיות" תוכנית הכדורסל האהובה חוזרת עם עפר שלח, אביב לביא ועודד קטש, אשר יתנו דגש חזק למשחקי מכבי ת"א ביורוליג, כולל פריצות חיות מהיכל נוקיה.
"רחבת החמש" - מעניקה לצופה בבית מידי יום בזמן הפריים-טיים חבילת ספורט טלוויזיונית מרוכזת במגוון ז'אנרים, תוכנית ראיונות אישית, תוכנית הומור, ספורט הישגי, חגיגת כדורסל וקשר אינטראקטיבי יום יומי עם הצופים.
ולמי שמחפש את הסיפורים מאחורי התוצאות, "ספורט 5 דוקו" - פרויקט הסרטים הדוקומנטריים של ערוץ הספורט, מציע בשנה הקרובה שורה של סיפורים אנושיים מרתקים ומרגשים.
ספורט 5+
גם ספורט 5+ בנוסף לתכנים הקיימים, יגיש בשנת 2006 העשרה תוכניתית משמעותית.
הערוץ רכש בימים אלה את זכויות השידור של מרוצי הפורמולה 1 והחל מחודש מרס יועברו בשידור ישיר כל מרוצי יום ראשון, עם חידוש מרענן - שידורים ישירים גם של מרוצי הדרוג, הנערכים בשבתות, על-מנת לספק לחובבי הז'אנר את החבילה השלמה.
בנוסף, יעלה לאוויר בחודש מרס, מגזין רכב חדש עם אלי אילדיס, לא לחובבי מרוצים בלבד, שיעדכן בכל מה שזז בכבישים ובמסלולים בארץ ובעולם.
מטורף או גאון - תוכנית האירוח של דייגו מראדונה הספיקה כבר לייצר כותרות ברחבי העולם. ערוץ הספורט רכש באופן בלעדי פרקים מהמופע הטלוויזיוני המסקרן. דמויות ספורט עולמיות מתארחות אצל האיש שתמיד שווה לראות, וגם לשמוע.
בכל יום שבת בשעה 18:40.
הכדורגלן הבא - תוכנית ריאליטי: הפקת מקור חדשה לבחירת הכדורגלן הבא בדור העתיד של הכדורגל בישראל, קורמת עור וגידים בימים אלה, והיא מתוכננת לעלות לאוויר בחודש מרס.
אתר האינטרנט:
במקביל לשינויים על המסך, ערוץ הספורט מציג מהפכה גם באתר האינטרנט: Sport5.co.il שהופך לערוץ שידור נוסף, המקביל לשני ערוצי הטלוויזיה.
ממשק הוידאו של האתר -V5- יהפוך למרכיב עיקרי באתר המשודרג. התכנים באתר ילוו בקטעי וידאו חדשותיים, וכמובן- גם כאלה, שיאפשרו לגולשים ליהנות מהנוסטלגיה של ארכיון הערוץ.
האתר החדש מציע מידע מקיף ומעודכן, כולל לוח שנה אינטראקטיבי, גישה נרחבת לסטטיסטיקות ונתונים, מאמרים ומיטב פרשני הספורט.
אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אני משוכנע כי שנת 2006 תהווה קפיצת מדרגה משמעותית בהגשמת החזון שלנו, להפוך מערוץ טלוויזיה לגוף תקשורת אשר פוגש את הקהל שלו בכל מקום בו הוא נמצא. 'ספורט 5' המחודש והרענן, המעניק חבילת ספורט טלוויזיונית שלמה לצידו של 'ספורט 5+', אריזה גרפית חמה ומחוספסת, סיפורים אנושיים וז'אנרים חדשים, בנוסף לאתר אינטרנט משודרג שיציג סטנדרטים שטרם נראו כאן, הנם נדבך מהותי בהגשמת החזון."

תאריך:  16/01/2006   |   עודכן:  16/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
בחודש יולי 2010 צפויות המנהרות להיפתח לתנועה    העלות הכוללת של הפרויקט כ-1.2 מיליארד ש"ח    ההסכם נחתם אחרי שנתיים של מאבק משפטי בין הבנק לקבוצת כרמלטון
גלית יצחק
תושב מזרח ירושלים הגיע בלילה לבית החולים הדסה עין כרם עם סימנים של שפעת רגילה אך דיווח כי היו כמה עופות ברשותו שמתו בתקופה האחרונה    הלולן אושפז בבידוד וכעת ממתינים לתוצאות הבדיקות כדי לוודא האם הוא נדבק במחלה
נוה יוסף
המדינה טענה: פולארד לא פעל על-מנת ללמוד עברית ולא פעל בתחום עידוד העליה    בג"צ קיבל את עמדת המדינה ודחה את העתירה
נוה יוסף
לרנר נאשם בסדרת עבירות של קבלת דבר במרמה, זיוף, ושימוש במסמך מזויף    לרנר צפוי להודות בעובדות כתב האישום המתוקן ולשלם פיצויים לנפגעים בתיק, זאת עוד בטרם מתן גזר הדין
הדר פרבר
ספירת מרבית הקולות מראה יתרון למועמדת הסוציאליסטית    הביסה את מועמד הימין, המיליארדר סבסטיאן פינרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il