X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סמארט-קונטנט פיתחה טכנולוגיה שתשולב בעתיד במכשירים ניידים של אמלבייז מאפשרת למשתמשים לקבל תוכן מותאם אישית בזמן אמת
▪  ▪  ▪

קבוצת אמבלייז מסרה (ב', 16.1.06), כי חתמה על הסכם לרכישת מניות הרוב בסטארט-אפ הישראלי Smart Content, המפתח טכנולוגיה ל"דחיפת" תוכן מותאם אישית למכשירים ניידים ומחשבים אישיים, על גבי רשתות אלחוטיות ו-IP.
ההשפעה של ההשקעה החדשה על עתודות המזומנים של הקבוצה היא זניחה. החברה תצטרף לקבוצת אמבלייז תחת השם: Emblaze Smart Content.
Smart Content הוקמה בשנת 2005 על-ידי ארבעה יזמים, פיני גרינפלד, אילן נח, נבות וולק וקובי הוכמן. לארבעתם שנות ניסיון רבות במחקר ופיתוח בתחום איסוף מידע והפצתו על גבי מערכות תשתית IP מורכבות. לחברה 8 עובדים והיא ממוקמת ברעננה.
בחברה מסבירים, כי היא חיפשה פתרון לקושי לסנן את המידע באינטרנט ולקבל מתוכו את המידע הרלוונטי למחפש, וכי הדבר קשה במיוחד בסביבת המכשירים הניידים.
אמבלייז מאמינה שחלק משמעותי מהפתרון יהיה דחיפת תוכן מותאם אישית למשתמש. הטכנולוגיה של Smart Content מאפשרת למשתמשים לקבל תוכן מותאם אישית בזמן אמת, ישירות למכשירים הניידים או למחשבים שלהם.
טכנולוגיית FreeMate של החברה אוספת מידע אוטומטית מהאינטרנט, שהמשתמשים הגדירו כרלוונטי להם, מנתבת אותו ו"דוחפת" אותו למכשירים הניידים ולמחשב האישי.
אמבלייז תשלב את טכנולוגיית ה-FreeMate בתוך המכשירים הניידים של החברה בשנה הקרובה, ובכך תיצור יתרון משמעותי למכשירים אלה על פני מכשירים של החברות המתחרות עם סוג חדש של ערך מוסף, הנותן מענה על צורכי התקשורת הניידת, מעבר לשיחות קוליות רגילות. הגרסה הראשונה של מוצר החברה זמינה לציבור הרחב באתר החברה www.smart-cont.com ללא תשלום.
אמבלייז היא קבוצת חברות המפתחות כלים למפעילות תקשורת, טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות לשירותי הדור הבא. אמבלייז מובייל, מפתחת זן חדש בעיצוב וייצור מכשירי טלפון ניידים; אדאמינד פועלת בתחום עיבוד והמרת תוכן (טרנסקודינג) למפעילות אלחוטיות; ויז'ואל דיפנס ספקית של פתרונות וידאו אלחוטיים וב-IP לשוק הצבאי ולביטחון פנים; אמבלייז-ויקון, חברה ממוזגת חדשה בין אמבלייז סיסטמס וויקון, ספקית מובילה של תקשורת ווידיאו אלחוטית ופתרונות לשיחות ועידה על גבי רשתות IP למפעילים וחברות גדולות, ואורקה אינטראקטיב, שהינה ספקית של תוכנת Interactive Television IPTV middleware לוידיאו לפי דרישה (VOD) ושירותי שידור, שלקוחותיה הן מפעילות תקשורת, כבלים ו-xDSL. קבוצת אמבלייז נסחרת בבורסה בלונדון.

תאריך:  16/01/2006   |   עודכן:  16/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ארגון הטרור אל-קאעידה פרסם הודעה כי אנשיו הם שביצעו את הפיגוע    שני הטייסים נהרגו
ענבל אביב
תפיסת עולם חדשה הנוגעת בקהל והמערבת ספורט, בידור ותרבות, דרך אריזה ועיצוב חדשניים, כוכבים ותכנים חדשים ואתר אינטרנט משודרג, המצטרפים לנכסי התוכן הקיימים
שי פאוזנר
בחודש יולי 2010 צפויות המנהרות להיפתח לתנועה    העלות הכוללת של הפרויקט כ-1.2 מיליארד ש"ח    ההסכם נחתם אחרי שנתיים של מאבק משפטי בין הבנק לקבוצת כרמלטון
גלית יצחק
תושב מזרח ירושלים הגיע בלילה לבית החולים הדסה עין כרם עם סימנים של שפעת רגילה אך דיווח כי היו כמה עופות ברשותו שמתו בתקופה האחרונה    הלולן אושפז בבידוד וכעת ממתינים לתוצאות הבדיקות כדי לוודא האם הוא נדבק במחלה
נוה יוסף
המדינה טענה: פולארד לא פעל על-מנת ללמוד עברית ולא פעל בתחום עידוד העליה    בג"צ קיבל את עמדת המדינה ודחה את העתירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il