X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צוות של עורכי דין מנסים להשיג את התמלילים של שיחה בין בוש לבלייר בה צוינה כוונה להפציץ את התחנה בקטאר
▪  ▪  ▪

תחנת הטלוויזיה הערבית אל-ג'זירה נקטה באמצעים משפטיים בעקבות הטענות כי נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, שוחח עם ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, על הפצצת מטות התחנה בקטאר.
בחודש נובמבר אשתקד מנהל התחנה, וודח כ'נפאר, שלח מכתב לבלייר בו הוא דורש לדעת מה נאמר בשיחה שהתקיימה בבית הלבן. עוד אמר כי אל-ג'זירה ביקשה גם מהבית הלבן הסברים. בנובמבר דווח על מזכר המראה כי בלייר שוחח עם הנשיא האמריקני וכעת שכרה התחנה צוות של עורכי-דין בריטים כדי לנסות ולשים ידיהם על תמלילי השיחה.
בבית הלבן דחו את הדיווחים על השיחה ואמרו כי מדובר בדיווחים "מוזרים". אך גורמים רשמיים בארה"ב האשימו את התחנה הערבית כי היא משמשת שופר לאל-קאעידה.
ברשת הערבית מנסים להשיג את המסמך המתעד כאמור את שיחתם של בלייר ובוש באפריל 2004. "כל כוונה להפציץ את אל-ג'זירה... תהיה חלשה, מוסרית, ולא ניתן יהיה להצדיקה", כך אמר מרק סטפנס, אחד מעורכי-הדין של התחנה.
בנובמבר דווח על השיחה בין נשיא ארה"ב לבין ראש ממשלת בריטניה, על הפצצת מטות הרשת הערבית. לכאורה אמר בוש את הדברים לאחר שנוכח כי הרשת משתפת פעולה עם ארגון אל-קאעידה, כאמור בכך שהיא משמשת כשופרו של בן-לאדן. את הדברים הביא העיתון הבריטי דיילי מירור, אשר תיאר מסמך סודי שבו נכתבו לכאורה הדברים שנאמרו בשיחה. אחד המקורות צוטט כשאמר, כי ההערות של בוש בנושא נאמרו בבדיחות הדעת, בעוד שאחר אמר, כי "בוש היה רציני לגמרי".
באותו זמן אמר דובר הבית הלבן, סקוט מק'ללן, לסוכנות AP כי בוושינגטון לא מתכוונים לומר דברים "לא מכובדים" כאלה אך במקביל טענו בארה"ב, כי השידורים של הרשת הם תעמולה של טרור.
במהלך הפלישה לעירק ב-2003 פגע טיל אמריקני במשרדי הרשת בבגדד. עיתונאי אחד נהרג בתקרית. ב-2001 הפציצו האמריקנים את משרד הרשת בקבול שבאפגניסטן, לטענתם משום שחשבו כי מדובר בבניין של אל-קאעידה. כעת, אומרים גם ב-CIA כי לא דובר על תכנון לפוצץ את התחנה, אך בעבר דובר על אמצעים אחרים כדי לחדור אליה ולהתעמת עם האיום שהיא מציבה.

תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  17/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
באוגוסט 1990 פלשה עירק לכווית וסיפחה אותה אליה    לאחר ששורה של סנקציות שננקטו כנגד עירק לא הועילו, קיבלה ארה"ב אישור ממועצת הביטחון של האו"ם "להשתמש בכל האמצעים שיהיו נחוצים" כדי שעירק תיסוג מכווית    המלחמה היתה בלתי נמנעת
יוסי עבדי
המאבק הפוליטי בשיאו: בפת"ח טוענים כי בכירי החמאס "ויתרו על ירושלים"    בארגון מגיבים: "ויתור על ירושלים פירושו ויתור על הקוראן"    א-זהאר: "נגיע לשלטון כדי למחוק את זכר אוסלו"    עוד 8 ימים לבחירות
יוסי עבדי
מכה קשה לאירן: פוטין אומר הערב כי "עמדתה של רוסיה ביחס לאירן קרובה מאוד לזו של ארה"ב"    הידידה הקרובה של טהרן מתחילה להתרחק, והדרך למועצת הביטחון מתקרבת    האיחוד החליט: כינוס וועידת חירום של הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית
יוסי עבדי
אבו מאזן כבר לא מדחיק: 9 ימים לפני הבחירות, החמאס מתחזק בסקרים, מצמצם פערים, והיו"ר כבר מודה: "אנחנו צריכים להתרגל למציאות פוליטית לצד החמאס"    לדבריו: "הסכם אוסלו חי, קיים ועודנו תקף"    החמאס: נשתף פעולה עם הפת"ח
יהונתן דחוח-הלוי
גדודי חללי אל-אקצה בשכם מאיימים למנוע בכוח הנשק את עריכת הבחירות לפרלמנט נוכח אוזלת היד של הרשות הפלשתינית והחמאס למנוע את המשך פעילות הסיכול של צה"ל באזור - הגדודים איימו לרצוח כל מי שילך להצביע בבחירות, אותן תארו כ"בזבוז זמן" ו"סם להמונים" - את אבו מאזן הם מאשימים כמי ש"שכח זה מכבר את ערפאת ואת עקרונותיו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il