X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בפריימריז לקביעת רשימת העבודה לכנסת ה- 17 משתתפים 91 מועמדים בכירי העבודה חוששים מ"דיל" בין פרץ לבן-אליעזר הסקרים האחרונים נותנים למפלגה רק 17-12 מנדטים בלבד
▪  ▪  ▪
פרץ מצביע בשדרות

מפלגת העבודה עורכת היום פריימריז לקביעת רשימתה לכנסת ה- 17. 91 מועמדים מתמודדים על קולותיהם של 116,948 קולות מתפקדים. 354 הקלפיות שמוקמו ב- 268 ישובים, נפתחו הבוקר ב- 09:00 וייסגרו ב- 21:00 בערב. התוצאות צפויות מחר לפנות בוקר. עד לשעה 20:00 הצביעו מעל ל- 50% מבעלי זכות הבחירה.
אחר-הצהריים דווח כי אחוז ההצבעה הגבוה ביותר נרשם בקיבוצים ובערים הגדולות במרכז הארץ שם הצביעו עד כה כ- 55%. במחוז צפון נרשמו אחוזי ההצבעה הנמוכים ביותר. עד שעות אחר-הצהריים גם במגזר הערבי נרשמו אחוזים נמוכים, אך בשעות הערב הגיעו רבים מהמגזר לקלפיות. בשעה 19:00 דווח כי מעל ל- 50% ממתפקדי המגזר הצביעו.
ההערכה היא כי בשעות אחר-הצהריים והערב יגיעו מרבית המצביעים לקלפיות. במפלגת העבודה מצפים לשיעור הצבעה של כ- 60% לפחות, למרות מזג האויר הגשום. ההנחה היא, כי שיעור ההשתתפות בפועל יגיע למבוקש, וזאת בשל הפעילות הרבה הנעשית בשטח מצד המועמדים.
יו"ר העבודה, עמיר פרץ, הצביע הבוקר בקלפי בשדרות ולאחר ההצבעה אמר, כי הוא סומך על מצביעי העבודה שירכיבו את הרשימה הטובה ביותר בלי שום דילים.
ח"כ יולי תמיר, יו"ר מטה ההסברה של העבודה קראה לכל חברי המפלגה לצאת ולהצביע. "זהו יום מבחן אמיתי למפלגה היחידה בישראל המקיימת הליך דמוקרטי בו לוקחים חלק מעל 100 אלף מצביעים. אחוזי הצבעה גבוהים יוכיחו כי האג'נדה החברתית-כלכלית של המפלגה היא זו שתוביל לניצחון בבחירות", אמרה.
בתום ההצבעה, הפתקים לא ייפתחו במקום. אלה יועברו לאחר סגירת הקלפיות למקום ריכוז-איסוף בפתח תקוה. שם ייפתחו וימוחשבו. הספירה הממוחשבת תבוצע תחת פיקוח כבד.
על המקומות הריאליים - 15-2 (המקום הראשון משוריין לעמיר פרץ), מתמודדים 29 מועמדים. על המקומות 40-16 המוקצים למחוזות, מתמודדים 19 מועמדים. הסקרים האחרונים צופים למפלגה 17-12 מנדטים בלבד, כך שאלה האחרונים נחשבים למקומות בלתי ריאליים.
במפלגת העבודה מנסים לקיים "בחירות מופת". זו התמונה המוצגת כלפי חוץ. ואולם, עסקני המפלגה יוזמים "דילים" שנועדו לקדם אישים מסויימים ו"לחסל" אחרים. בכירים במפלגת העבודה, ובעיקרם מקורביו של אהוד ברק, טוענים כי פעילים מרכזיים המזוהים עם עמיר פרץ ועם ח"כ בנימין (פואד) בן-אליעזר, ערכו "דיל" לקידום אנשיהם במפלגה. מומלציו העיקריים של פרץ הם: יולי תמיר, אבישי ברוורמן, שלי יחימוביץ ואריה עמית.

תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  17/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
כך אמר בכנס של המכללה האקדמית בנתניה על שחיתות בישראל    השופט העליון (בדימוס), מצא: השופטים העדיפו לבקר מינויים פוליטיים מאשר לפסול אותם
הדר פרבר
זאת לאחר שמפלגתו נחלה תבוסה בבחירות    הנשיא קיבל את התפטרותו וימנה מחליף בסוף החודש
מחלקה ראשונה
החמאס מאיים: זהו פשע - נגיב להריגת סאלח א-דין
יפעת גדות
מועצה אזורית משגב מובילה תהליך מהפכני
של יישום תקינה בינלאומית לאיכות טיפול בפעוטונים
יפעת גדות
כדי להקל על ההתמודדות עם מטלות שונות לאחר שבץ כדאי לרכוש מספר אביזרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il